quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef moussy het volgende:
Hoe vermaak je je als kat en je krijgt geen Likkepot meer om op de scanner te zitten:
Je ziet een vaas met water, die al leegvermoord is door Cas, je neemt een mini knuffel van ikea, gejat van Cas...
gooit knuffeltje te water en hengelt wat:
[ afbeelding ]
knuffeltje er uit halen:
[ afbeelding ]
gooit dat ding weer te water:
[ afbeelding ]
gaat spastisch op dunne randjes staan en haalt hem er weer uit:
[ afbeelding ]
En zo denk je het jongste kind des huizes te vervangen, maar ipv een fles kokosolie neem je gewoon een knuffeltje...
(alles is kleddernat, want na 60 keer hengelen en gooien moet je er mee door het huis slepen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van F. was er vorige week al en wordt *as we speak* uitgegeven in Kroatie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:09 schreef Saffier het volgende:
Mous die kat![]()
Mijn vakantiegeld komt volgende maand pas helaas, maar dan voel ik me ook héél eventjes rijkEn dat van manlief komt ook volgende maand, dan voel ik me nog iets rijker
ohh lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef Raissa het volgende:
*binnenvalt*
Heb een vers brood in de oven staan, het ruikt hier heerlijk
Yep, heel storend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van die mailtjes troep voor de baby van het jaar? Ik ben inmiddels in staat om iedereen die een oproep doet te blokkeren
hehehe vervelend he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van die mailtjes troep voor de baby van het jaar? Ik ben inmiddels in staat om iedereen die een oproep doet te blokkeren
Lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wit brood
Omdat een deel ook voor vanavond is en lief wit brood lekkerder vindt..
Ik heb echt een bloedhekel aan oud brood dus brood gaat hier sowieso vrij snel de deur uit of opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lekker![]()
ik wil ook weer es brood bakken. Maar het nadeel vind ik dat het zo snel bederft. En dan moet ik weer al dat brood snel opeten enzo
Oef, dat klinkt lekkerquote:Had wel een keer dat maisbrood uit de allerhande gemaakt, met bijbehorende argentijnse steak-dinges. Dat was goed te eten zeg
Dit recept was het.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan oud brood dus brood gaat hier sowieso vrij snel de deur uit of op
[..]
Oef, dat klinkt lekkerIk ga zo eens even kijken of ik daar het recept van kan vinden
wat flauw van em!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg geen vakantiegeld van mijn werkgever
Daar gok ik ook op.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Lois het volgende:
Je bent een geweldige moeder Evenstaren ik vind het een superplan
ik ben wijs gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw evenstar! Wat gaaf zeg!Goed idee om het eerst als een soort van trial te doen en van daaruit verder te kijken! Tof!
ho es! het was zondag op een industrieterrein. ik was heus niet van plan echt de weg op te gaan heurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef huuphuup het volgende:
Pinqis Ska van de pot gerukt om jou in haar nieuwe auto te laten rijden??
(no offense verder hoor
)
Ik oefen ook stiekem met een vriendin hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
ho es! het was zondag op een industrieterrein. ik was heus niet van plan echt de weg op te gaan heur
oeh ik ben voor!quote:
wat goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef _evenstar_ het volgende:
nee nog niet zwanger en voorlopig ook niet,en trouwen ook niet
![]()
maar wil proberen daar te wonen, hoe vind arwen het, die zegt dat ze in engeland wilt wonen, voornamelijk ivm de voeding daar het is veel gv vriendelijker en ook wel D.![]()
Als Arwen daar niet bevalt dan sja helaasch voor mij, maar goed mooi even proberen, en vandaaruit beslissing of het definitief wordt of niet![]()
Gewoon een flink lange vakantie, nu kan het omdat ze niet naar school oid gaat,
bobotiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:45 schreef Sugar het volgende:
Iemand een leuke tip voor het eten van vanavond, dat in elk geval uit sperziebonen moet bestaan?Dank.
En dan helemaal beblubberd weer thuis komen omdat je m pas in het weiland had, of niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik oefen ook stiekem met een vriendin hoor
disclaimer: alleen op een enorm industrieterrein en 's avonds na achten, als je daar iemand aan wilt rijden zul je echt op jacht moeten
is dat een uitnodiging?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik oefen ook stiekem met een vriendin hoor
disclaimer: alleen op een enorm industrieterrein en 's avonds na achten, als je daar iemand aan wilt rijden zul je echt op jacht moeten
hahahaquote:
Klinkt het zo?quote:
Hey, ik bén onhandig, maar mijn eigen bijrijder omrijden kan ik nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
find and kill![]()
maar dr zitten twee mensen in de auto al... dus zo ver hoef je niet te zoeken voor iemand aanrijdenje kunt jezelf ook gracieus om een lantaarnpaal heen draperen natuurlijk.
als je jezelf met auto en al om een lantaarnpaal heen vouwt dan heeft je bijrijder daar ook last van toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt het zo?![]()
[..]
Hey, ik bén onhandig, maar mijn eigen bijrijder omrijden kan ik niet
hah ik ben nie de enige gek die rauwe bloemkool eetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef Lishe het volgende:
Evenstar wat cool! Ik vind dat je heel zeker overkomt. Slim plan ook!
Heel veel geluk!
Wij gaan vanavond picknicken. En ik heb zin in kippenpoten en blokjes kaas en worstjes voor de kinderen. En rauwe bloemkool met dip.
Bedankt voor het checken (en sorry voor het late reageren maar het is hier een chaotisch gekkenhuis - nog drie kwartier en dan wegwezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Reinhilde het volgende:
Rewimo, bij mij doet ie 't gewoon. Dus geen ING-netwerk problemen...
(al wordt ik niet vrolijk van mn saldo, als ik én nieuwe slippertjes moet, én boodschappen moet doen)
evenstar, wat super joh, dat je het gaat proberen. Ik hoop voor je dat het net zo goed gaat als bij ons, dan komt het zeker goed! Echt tof dat je het zo kunt uitproberen met Arwenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:30 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben wijs gewordenik heb alles behalve twijfels, maar toch eerst even kijken hoe arwen reageert
![]()
Arwen is en blijft het belangrijkste in mijn leven.
Nee, vanavond even, en dan zondag weer. Helaasch. In de zomer ben ik er heel lang, kunnen we op ons gemak daten. Want Lena praat enzo. Dus dat is leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Picknicken!!! Leuk!
En ben je morgen niet toevallig hier in de buurt?
cookie dough is hier ook aanwezig..nog een kwart..maar ik ben wel intens gelukkig met blokken choco uit NYSFCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Sugar het volgende:
Oeh, ik vind cookie dough én die aardbei met koek of deeg erin echt de állerlekkerste B&J! Of cherry nog wat! Of...
ijsreceptenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:41 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een ijsreceptenboek van B&J
En Huup, fijn dat het jasje er heelhuids is gekomen. Met dank aan mijn schoonmoeder die net die middag een kadootje voor Junior-in-productie had meegebracht, voor de verpakking
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:53 schreef snoopy het volgende:
Wat enorm leuk en spannend en fijn Evenstar
Toen ik net mijn rijbewijs had ging ik eerst ook even oefenen op een groot parkeerterrein. Mooi dat ik gelijk door de politie werd aangehouden. 'Mogen we uw rijbewijs even zien mevrouw?'
'Ja hoor!'
waren al tijden roddels in sho over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:58 schreef Stout het volgende:
[..]
en dan vanuit het onderste bakje een klimop erin laten groeien of een sneller groeier.
Jan en Yolanthe zijn uit elkaar ... jammer vond het wel een leuk stel
ja dat kan je eten, is heel lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:03 schreef lady-wrb het volgende:
bulu kukus?
kan je dat eten? t klinkt een beetje als een enge ziekte
ik pak meestal de onderste doos bij de Ikea en ik kijk extra goed of de verpakking niet al een kee ropen geweest is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Vaak als het aantal schroefjes niet klopt dan is er een andere klant bij geweest. Of er word pergeluk ook wel eens schroefjes weggegooid als mensen thuis de verpakking weg gooien.
Wij willen zondag naar de dierentuin in Munster. Is dat een leuke? Iemand die er pas nog geweest is?
Tweetalig is alleen maar handigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
stevenage, klein uurtje van london afalthans london luton
En Rewimo dat hoop ik ookze pikt het sowieso best snel op. zo grappig ze heeft de "kak" uitspraak komkommer is Cucumbaah
![]()
ik ga sowieso gewoon nederlands tegen haar praten tis en blijft een nederlandse he
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tweetalig is alleen maar handigDat merken we hier ook. Meer talen leren wordt dan alleen maar simpeler omdat ze gewend zijn om met verschillende talen om te gaan.
Stevenage, daar ben ik volgens mij weleens geweest. Lang geleden
Timo en Merijn zijn redelijk autodidact met Engels, beide kunnen het al behoorlijk lezen dankzij de engelse spelletjes op de GBA. Ik weiger om de halve dag te gaan vertalen. T komt er wel behoorlijk fonetisch uit maar ik moet zeggen dat ze het beide rap leren (moet zeggen dat Boomerang kijken ook helpt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tweetalig is alleen maar handigDat merken we hier ook. Meer talen leren wordt dan alleen maar simpeler omdat ze gewend zijn om met verschillende talen om te gaan.
Ik vind het een hele leuke dierentuin, niet te groot en best overzichtelijk. Een groot deel kun je ook nog overdekt lopen als het weer niet zo goed is. Ik ben er vorig jaar nog geweest.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef MeNicole het volgende:
Vaak als het aantal schroefjes niet klopt dan is er een andere klant bij geweest. Of er word perongeluk ook wel eens schroefjes weggegooid als mensen thuis de verpakking weg gooien.
Wij willen zondag naar de dierentuin in Munster. Is dat een leuke? Iemand die er pas nog geweest is?
eigk wel he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:22 schreef pinquit het volgende:
haha ja daar was ik al bang voor iddt is wel cute
maar als je ze al 1000 keer voor je snufferd hebt gehad denk je ook jaahaa
![]()
yukata ook![]()
![]()
eigenlijk moet je verplicht van elk 1 in dr garderobe hebben zitten
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef pinquit het volgende:
laat iedereen me nu alleen terwijl ik babydepressed ben![]()
![]()
Weet ik niet eigenlijk...Ouder dan ik, maar verder kan ik het niet inschatten...Hij ziet er niet oud uit in ieder geval. Rond de 30?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:42 schreef pinquit het volgende:
haha. leeftijd?
nah ik ben niet zo'n fan van berlijn; wel heel mooi en indrukwekkende stad, maar ik zou er niet willen wonen
En dan mij zeggen dak et aan niemand mag vertellenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:15 schreef pinquit het volgende:
en ik moet straks rijlessen.
had ik al verteld dat ik zondag in ska's nieuwe auto heb gereden?dat was echt feest.
sjongejonge wat is dat vreselijkdenk je dat je wel een beetje kan rijden, nou mooi niet
moehahaha. je was echt bang maar ik deed t wel goed heurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:15 schreef skadhd het volgende:
[..]
En dan mij zeggen dak et aan niemand mag vertellen
T was supergrappig maar ik was serieus echt bang ook. Maar je deed t wel goed heur.
mijn roti was zaligquote:
hij zegt dat ie heul niks van palingen afweetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:54 schreef pinquit het volgende:
ik heb iets mafs over palingen geleerd vandaag vanBart
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:56 schreef pinquit het volgende:Nou, Bart, net zei je toch iets heel anders
zijn het nu weer versverpakkingen ja?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef skadhd het volgende:
Oh die!
Ik kijk dat niet.
Ik kijk wie is de chef.
(Mede mogelijk gemaakt door Beemsterkaas versverpakkingen)
Inderdaad, en dan heel overdreven die kaas laten zien die uit de koelkast gepakt wordt met Beemsterpapier eromheenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zijn het nu weer versverpakkingen ja?
Ik vond dat zo ongeloofwaardig in het beginalsof een echte chefkok zeg maar, als ie zich uit wil sloven, graag bij de Jumbo zn boodschappen haalt en dan een stukje beemsterkaas serveert...
Gelukkig zijn ze daar snel mee gestopt, het was wel heel duidelijk dat ze verplicht daar hun boodschappen moesten doen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:30 schreef skadhd het volgende:
eat smekelijk BE.
Had voor het eerst sinds jaren jullie cd geluisterd. Goeie automuziek.
Skaaaaabike.
Dusch![]()
Ik vind haar, die nu vanavond kookt een klein beetje typisch. Beetje erg luid zeg maar...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef skadhd het volgende:
Oh die!
Ik kijk dat niet.
Ik kijk wie is de chef.
(Mede mogelijk gemaakt door Beemsterkaas versverpakkingen)
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
BE matras aangekomen!
Dankjewel!
En hip verpakt
Smaakt rosé als je ziek bent dan? Lijkt me niet echt wat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit TV
Ik zit te twijfelen.... nu even de administratie wegwerken en een puinzooi maken, of genieten van een rosé en rustig wachten tot TARA thuis komt eten....
Ik ben nog wel ziek, maar ziek kan je ook wel admin doen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Smaakt rosé als je ziek bent dan? Lijkt me niet echt wat.
hi phluup-huup!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef Reinhilde het volgende:
Wat is dat mens dat nu kookt ont-zet-tend irritant zeg. Ik krijg echt jeuk van dat soort mensen.
Bij- en voorhoofdsholte-ontsteking en wat koorts, hoesten en keelpijn. Verder nergens last van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Smaakt rosé als je ziek bent dan? Lijkt me niet echt wat.
Alles palettiquote:
ik heb ook twee van die krijgers op mijn kast staanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eigk wel he?![]()
ik word vooral moe eigk van dingen met "iets chinees" erop die ik voor mn verjaardag krijghaha. Het is echt heel lief bedoelt hoor daar niet van, maar dat soort dingen zijn echt niet aan mij besteed, meestal omdat ze gewoon niet zo mooi zijn (denk Xenos terracotta-leger beeldjes of random houten boeddha's) en ook omdat er vaak loze karakters op geprint zijn, op hun kant of in spiegelbeeld of ondersteboven ofzo. (vaak op dekbedden...) Van mij hoeft het niet zo allemaal. Zo'n jurkje zou wel het minst erge zijn om te krijgen, daar kun je weinig fout aan doen
hoewel ie me niet echt lekker lijkt zitten wegens plakstof?
How ik ga roti maken. jumjum
Als ik dat heb, heb ik alleen zin in kippesoep.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij- en voorhoofdsholte-ontsteking en wat koorts, hoesten en keelpijn. Verder nergens last van.
Dan smaakt rosé prima
Lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als ik dat heb, heb ik alleen zin in kippesoep.
ik heb ze ook ergens, weet alleen zo snel niet meer waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ook twee van die krijgers op mijn kast staan
zelf gekocht in Xían (ik hoop dat ik het goed schrijf)
kippensoepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als ik dat heb, heb ik alleen zin in kippesoep.
je hebt/had ze ook bij leen bakker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb ze ook ergens, weet alleen zo snel niet meer waar![]()
als souvenir meegenomen uit xi'an ja. Maar ik hoef ze dus niet iedere verjaardag te krijgen van de xenos zeg maar, dat was et meer
hahahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je hebt/had ze ook bij leen bakker.
in kaarsvorm
Ja hoor, klopt helemaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat om 'voruebergehend ausverkauft'. Dat zou dan 'tijdelijk uitverkocht' betekenen?
Moeten we op de keuken wachten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef snoopy het volgende:
Phluph![]()
Wanneer kan ik naar de nieuwe keuken en het gemaaide gras komen kijken? Die hulp geloof ik wel
De tekening dan?! Die wil ik ook wel zien graag.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef lady-wrb het volgende:
rent nog snel even terug om naar phluph te zwaaien
Een oud klasgenoot op zijn mondeling examen Engels.. "It speaks for itself... "quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
hier net lekker met vriendinentje gegeten![]()
hebzo een leuk boekje gekregen, we always get our sin, waarin dus nederlandse spreekwoorden en uitdrukkingen etc. beetje te letterlijk vertaald worden..
toepasselijk omdat ik laatst tegen D. zei give him a cookie of his own doughschandalig ik weet, maar echt lach me rot hier.
En een mega zak dropen lekkere zeepjes/ruikjes dingetjes
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA \O/ en zo terechtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Belana het volgende:
is dakota er nog? ze is de enige die me begrijpt als ik roep:
ADAM ZIT IN DE FINAAAAALLLLEEE![]()
![]()
alleen is Danny er wel uit en dat vind ik dan weer
blockenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:31 schreef Dakota het volgende:
ik heb last van een verveelmodus.. what to do, what to do?
ik heb wel iets wat er op lijkt voor Elin..Lilah heeft m ookquote:
wat voor kleur eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
is het nu te donker voor. morgen, goed?![]()
ik verveel me ook.
zal ik gaan strijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |