quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef moussy het volgende:
Hoe vermaak je je als kat en je krijgt geen Likkepot meer om op de scanner te zitten:
Je ziet een vaas met water, die al leegvermoord is door Cas, je neemt een mini knuffel van ikea, gejat van Cas...
gooit knuffeltje te water en hengelt wat:
[ afbeelding ]
knuffeltje er uit halen:
[ afbeelding ]
gooit dat ding weer te water:
[ afbeelding ]
gaat spastisch op dunne randjes staan en haalt hem er weer uit:
[ afbeelding ]
En zo denk je het jongste kind des huizes te vervangen, maar ipv een fles kokosolie neem je gewoon een knuffeltje...
(alles is kleddernat, want na 60 keer hengelen en gooien moet je er mee door het huis slepen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat van F. was er vorige week al en wordt *as we speak* uitgegeven in Kroatie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:09 schreef Saffier het volgende:
Mous die kat![]()
Mijn vakantiegeld komt volgende maand pas helaas, maar dan voel ik me ook héél eventjes rijkEn dat van manlief komt ook volgende maand, dan voel ik me nog iets rijker
ohh lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef Raissa het volgende:
*binnenvalt*
Heb een vers brood in de oven staan, het ruikt hier heerlijk
Yep, heel storend.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van die mailtjes troep voor de baby van het jaar? Ik ben inmiddels in staat om iedereen die een oproep doet te blokkeren
hehehe vervelend he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van die mailtjes troep voor de baby van het jaar? Ik ben inmiddels in staat om iedereen die een oproep doet te blokkeren
Lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:22 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wit brood
Omdat een deel ook voor vanavond is en lief wit brood lekkerder vindt..
Ik heb echt een bloedhekel aan oud brood dus brood gaat hier sowieso vrij snel de deur uit of opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Lekker![]()
ik wil ook weer es brood bakken. Maar het nadeel vind ik dat het zo snel bederft. En dan moet ik weer al dat brood snel opeten enzo
Oef, dat klinkt lekkerquote:Had wel een keer dat maisbrood uit de allerhande gemaakt, met bijbehorende argentijnse steak-dinges. Dat was goed te eten zeg
Dit recept was het.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan oud brood dus brood gaat hier sowieso vrij snel de deur uit of op
[..]
Oef, dat klinkt lekkerIk ga zo eens even kijken of ik daar het recept van kan vinden
wat flauw van em!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik krijg geen vakantiegeld van mijn werkgever
Daar gok ik ook op.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:27 schreef Lois het volgende:
Je bent een geweldige moeder Evenstaren ik vind het een superplan
ik ben wijs gewordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw evenstar! Wat gaaf zeg!Goed idee om het eerst als een soort van trial te doen en van daaruit verder te kijken! Tof!
ho es! het was zondag op een industrieterrein. ik was heus niet van plan echt de weg op te gaan heurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef huuphuup het volgende:
Pinqis Ska van de pot gerukt om jou in haar nieuwe auto te laten rijden??
(no offense verder hoor
)
Ik oefen ook stiekem met een vriendin hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
ho es! het was zondag op een industrieterrein. ik was heus niet van plan echt de weg op te gaan heur
oeh ik ben voor!quote:
wat goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef _evenstar_ het volgende:
nee nog niet zwanger en voorlopig ook niet,en trouwen ook niet
![]()
maar wil proberen daar te wonen, hoe vind arwen het, die zegt dat ze in engeland wilt wonen, voornamelijk ivm de voeding daar het is veel gv vriendelijker en ook wel D.![]()
Als Arwen daar niet bevalt dan sja helaasch voor mij, maar goed mooi even proberen, en vandaaruit beslissing of het definitief wordt of niet![]()
Gewoon een flink lange vakantie, nu kan het omdat ze niet naar school oid gaat,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |