Ga je gangquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
Het plaatje in de OP moet worden aangepast!!
Ik heb al een redelijke fuck-it mentaliteit, anders had ik die uren ook niet geschreven. Dat had ik vorig jaar namelijk niet gedaan, dan had ik daar gewoon voor de kat z'n *** gezeten. Nu vraag ik om werk, maar krijg ik het niet, dus schrijf ik die uren. Het is niet mijn schuld dat ik niks te doen heb, dan moet hij zijn werk maar beter uitvoeren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon een, 'fuck it'-mentaliteit krijgen. Opgelost.
[..]
Ja, maar hij zal toch ook beoordeeld worden op z'n functioneren? Als hij de werksfeer dusdanig verprutst moet dat hogerop toch ook opgemerkt worden?
Kunnen julie het niet collectief aankaarten ergens?
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.
je bent waarschijnlijk bijna nooit ziek,, klopt dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
heb nu al een krappe week een beginnend, maar niet doorzettend virus te pakken. Heb een keelontsteking, verkoudheid, voorhoofdholte ontsteking en oorontsteking allen in beginnende fase.
Ben nu ook niet echt ziek. Kan nog gewoon dingen doen hoor. Slaap alleen heel slecht (krijg geen adem) en 's avonds ben ik wel dood op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Olment het volgende:
[..]
je bent waarschijnlijk bijna nooit ziek,, klopt dat?
Dankjewel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jezus, 1 van die dingen vind ik al strontvervelend, jij pakt er gelijk 4 mee
Beterschap joh, true story..
Wat zei de dokter ervan?
Wat meer druk zetten dan.. kaart het zelf ook een keer aan. Kan toch niet zo zijn dat één zo'n klootzak 't voor julie allemaal verpest. Snap sowieso niet dat het management niet weet wat er op de werkvloer speelt, dat is alleen maar in hun eigen belang.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb al een redelijke fuck-it mentaliteit, anders had ik die uren ook niet geschreven. Dat had ik vorig jaar namelijk niet gedaan, dan had ik daar gewoon voor de kat z'n *** gezeten. Nu vraag ik om werk, maar krijg ik het niet, dus schrijf ik die uren. Het is niet mijn schuld dat ik niks te doen heb, dan moet hij zijn werk maar beter uitvoeren.
De parnters hier zijn zo druk dat ze volgens mij maar weinig merken van de verandering van de sfeer hier. Een collega heeft het wel aangegeven dat de sfeer niet leuk meer is en dat het kantoor niet leuk is om in te werken. Daar zijn ze nu wel naar aan het kijken, maargoed of daar iets uitkomt moet je dan maar afwachten
Hij heeft je vast wel een keer gezien...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry![]()
Al maak jij me niet helemaal wijs dat jij me wel kent?
Hou je bek.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft je vast wel een keer gezien...
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry![]()
Al maak jij me niet helemaal wijs dat jij me wel kent?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hij heeft je vast wel een keer gezien...
Hihi. Ik heb altijd een pesthekel aan boren. Gelukkig heb ik de laatste tijd geen gaatjes meer gehad..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Au
gelukkig was het alleen wat boren en vullen. Voor mijn gevoel heeft hij een hele nieuwe kies gebouwd met vulspul
Scherp hè?quote:
Ik had ook nooit wat sinds ik mijn melkgebit kwijt was, maar nu 2 keer in 2 jaar ofzo.. En 2 kiezen naast elkaar. Maar goed, het is weer voorbij, nu die lichte zeurpijn nog wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hihi. Ik heb altijd een pesthekel aan boren. Gelukkig heb ik de laatste tijd geen gaatjes meer gehad..
*knock on wood*
Ja dat weten we zelf ook wel, maar het feit dat ie je dan gewoon buitenspel zet maakt veel mensen bang. Hij heeft twee mensen op de afdeling plotseling ontslagen, zonder aanleiding. Die zijn op non-actief gezet en konden dus wegwezen.. Dat hij mij probeert zwart te maken is daar ook weer een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat meer druk zetten dan.. kaart het zelf ook een keer aan. Kan toch niet zo zijn dat één zo'n klootzak 't voor julie allemaal verpest. Snap sowieso niet dat het management niet weet wat er op de werkvloer speelt, dat is alleen maar in hun eigen belang.
Ik las 'boeren'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hihi. Ik heb altijd een pesthekel aan boren. Gelukkig heb ik de laatste tijd geen gaatjes meer gehad..
*knock on wood*
Stilzwijgende verlenging?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat weten we zelf ook wel, maar het feit dat ie je dan gewoon buitenspel zet maakt veel mensen bang. Hij heeft twee mensen op de afdeling plotseling ontslagen, zonder aanleiding. Die zijn op non-actief gezet en konden dus wegwezen.. Dat hij mij probeert zwart te maken is daar ook weer een voorbeeld van.
Ik heb trouwens net mijn mail verstuurd naar hem, met de partner in de CC. Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. Ik ben stiekem best wel zenuwachtig nu eigenlijk![]()
Ik vind het zo vreselijk dat er geen duidelijkheid is. Ook als mijn contract niet verlengd wordt vind ik dat het hier slordig gaat, aangezien mijn contract per 30 juni afloopt en dat anderhalve maand vanaf nu is. Ik heb nog geen gesprek of wat dan ook dat mijn contract niet verlengd/omgezet wordt, dus in feite zou ik in een maand tijd een nieuwe baan moeten zoeken![]()
Heb ik ook nooit beweerd..quote:
Tja, af en toe moet je gewoon het initiatief nemen om 'em te scoren..quote:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik weet niet of dat opgaat voor mij, want nu heb ik een werkstudentcontract (in feite hetzelfde principe als nuluren) en als mijn contract 'verlengd' zou worden zou ik een contract krijgen als assistent (werkzaamheden zijn hetzelfde, alleen heb je dan een contract voor 40 uur en krijg je je studie betaald)..quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat jij dat beweerd hebtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerd..
Ik vind de borsten van Puala mooi hoor
Ook als je 't direct, achter zijn rug om, hogerop aankaart? Als men niet naar je wil luisteren zou ik er sowieso niet zo nodig willen werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat weten we zelf ook wel, maar het feit dat ie je dan gewoon buitenspel zet maakt veel mensen bang. Hij heeft twee mensen op de afdeling plotseling ontslagen, zonder aanleiding. Die zijn op non-actief gezet en konden dus wegwezen.. Dat hij mij probeert zwart te maken is daar ook weer een voorbeeld van.
Ik meen me te herinneren dat ze je verplicht zijn op de hoogte te stellen als je contract afloopt (/niet verlengt wordt). Kan 't mis hebben hoorquote:Ik heb trouwens net mijn mail verstuurd naar hem, met de partner in de CC. Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. Ik ben stiekem best wel zenuwachtig nu eigenlijk![]()
Ik vind het zo vreselijk dat er geen duidelijkheid is. Ook als mijn contract niet verlengd wordt vind ik dat het hier slordig gaat, aangezien mijn contract per 30 juni afloopt en dat anderhalve maand vanaf nu is. Ik heb nog geen gesprek of wat dan ook dat mijn contract niet verlengd/omgezet wordt, dus in feite zou ik in een maand tijd een nieuwe baan moeten zoeken![]()
Durf ik niet te bevestigen.. Bij mn truckbaan heb ik nu ook een 0 urencontract voor onbepaalde tijd. Als ze me kwijtwillen, kan dat makkelijk door gewoon geen werk meer aan te bieden. Hoe het bij jou zit, keine ahnung..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht. Ik weet niet of dat opgaat voor mij, want nu heb ik een werkstudentcontract (in feite hetzelfde principe als nuluren) en als mijn contract 'verlengd' zou worden zou ik een contract krijgen als assistent (werkzaamheden zijn hetzelfde, alleen heb je dan een contract voor 40 uur en krijg je je studie betaald)..
Ja maar hij kan goed opschieten met de mensen die boven hem staan dus eigenlijk ben ik een beetje bang dat ik dan eerder kan ophoepelen. Ja, daar ben ik bang voor. Ik vind het een klotekantoor, maar ik wil geen inkomen missen in de maand juni. Dat kan ik financieel gewoon niet hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook als je 't direct, achter zijn rug om, hogerop aankaart? Als men niet naar je wil luisteren zou ik er sowieso niet zo nodig willen werken.
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze je verplicht zijn op de hoogte te stellen als je contract afloopt (/niet verlengt wordt). Kan 't mis hebben hoor.
Nou ja, het is niet zo dat ik er wil blijven ofzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Durf ik niet te bevestigen.. Bij mn truckbaan heb ik nu ook een 0 urencontract voor onbepaalde tijd. Als ze me kwijtwillen, kan dat makkelijk door gewoon geen werk meer aan te bieden. Hoe het bij jou zit, keine ahnung..
Nou, als je niets hoort wordt je contract gewoon stilzwijgend verlengt. Dus daaruit kan je concluderen dat er wél iets gezegd moet worden als je contract niet stilzwijgend verlengt wordt. Over wat voor termijn we 't dan hebben weet ik niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar hij kan goed opschieten met de mensen die boven hem staan dus eigenlijk ben ik een beetje bang dat ik dan eerder kan ophoepelen. Ja, daar ben ik bang voor. Ik vind het een klotekantoor, maar ik wil geen inkomen missen in de maand juni. Dat kan ik financieel gewoon niet hebben.
Ja volgens mij moet je wel tijd van te voren horen dat je contract niet verlengd wordt? En al zou dat niet wettelijk zijn vastgelegd, het is wel zo netjes om dat even mee te delen aan je werknemer toch?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, als je niets hoort wordt je contract gewoon stilzwijgend verlengt. Dus daaruit kan je concluderen dat er wél iets gezegd moet worden als je contract niet stilzwijgend verlengt wordt. Over wat voor termijn we 't dan hebben weet ik niet.
Je contract wordt dan btw verlengt met een soortgelijk contract dat je momenteel hebt. heb je nu officieel een 0 urencontract, maar kan je bewijzen langere tijd 20 uur p/w gemaakt te hebben, krijg je een 20urig contract. Dat bedenk ik me nu ineens..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo dat ik er wil blijven ofzo![]()
Bedankt in ieder geval voor het meedenken
Whoops..quote:
Als je geen al te gekke dingen doet moet dat toch wel lukken?quote:Nou ja ik merk het wel dan. Ik heb mijn best gedaan hier, meer kan ik niet doen. Het enige wat ik dus nog voor elkaar moet krijgen is werk voor de hele maand juni
True.. Dan zou ik op basis hiervan een 16urig contract krijgen. Ik betwijfel dat ik dat krijg, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je contract wordt dan btw verlengt met een soortgelijk contract dat je momenteel hebt. heb je nu officieel een 0 urencontract, maar kan je bewijzen langere tijd 20 uur p/w gemaakt te hebben, krijg je een 20urig contract. Dat bedenk ik me nu ineens..
Ontslagvergoedingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True.. Dan zou ik op basis hiervan een 16urig contract krijgen. Ik betwijfel dat ik dat krijg, maar ik snap wat je bedoeltLas dat inderdaad ook toen ik op zoek was naar 'contract dat niet verlengd wordt'
Sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Whoops..![]()
Ik zag er van jou ook meerdere, maar ik heb me ingehouden.
!
[..]
Als je geen al te gekke dingen doet moet dat toch wel lukken?
Doen ze vast niet, omdat ik een 'nulurencontract' heb. Maar mochten ze me eruit gooien dan wil ik die uiteraard welquote:
Fo shizzle!quote:
Leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fo shizzle!
Als Daph_ met een vers, nieuw contract voor onbepaalde tijd komt vlak voordat ze ontslagen wordt, mogen ze lappen.. Beetje wishful thinking!
Voor jou altijd lieverdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga even mijn rapport aanpassen, tot zo![]()
Thanks voor het meedenken Isdatzo en Bootje
Wanneer kijk je mn CV nou na?quote:
Shitquote:
Ik zie het al weer. Ik heb meer voor jou over, dan jij voor mijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ShitDat ben ik straal vergeten door m'n gestress vrijdag
Mag ik er vanavond naar kijken?
Sorry![]()
![]()
ik moet er natuurlijk wel de tijd voor nemen hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie het al weer. Ik heb meer voor jou over, dan jij voor mij
Dan geef je toch gewoon aan dat er na onderling mondeling overleg is besloten dat je aan je scriptie hebt gewerkt en dat je er voor hebt gekozen deze 8 uur niet te verantwoorden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
ik moet er natuurlijk wel de tijd voor nemen he
Reactie van supervisor: Waarom ik vorige week maar 8 uur verantwoord heb ipv de 16 die ik normaal werk. Ik heb mondeling aangegeven aan mijn scriptie te gaan werken, kut, hoe ga ik dat oplossen want dat kan ik dus niet bewijzenDe collega die me altijd werk geeft was daar ook van op de hoogte en was ook akkoord..
Shit, waarom heb ik dit niet per mail vastgelegd
Wel dus, dat is het probleem. Hij probeerde me eerst te pakken doordat ik uren schrijf terwijl ik 'niet gevraagd heb om werk', maar dat lukte niet omdat ik dat had vastgelegd en datzelfde geldt voor het aantal dagen dat ook is vastgelegd. Nu probeert ie me hierop te pakken. Ik weet dat ie dat aan het doen is omdat hetzelfde bij een ander meisje is gebeurd 2 weken geledenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan geef je toch gewoon aan dat er na onderling mondeling overleg is besloten dat je aan je scriptie hebt gewerkt en dat je er voor hebt gekozen deze 8 uur niet te verantwoorden?
Lijkt me toch niet dat hij heel erg mierenneukend bezig gaat dan?
En wat zegt je eigen begeleider hier over?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wel dus, dat is het probleem. Hij probeerde me eerst te pakken doordat ik uren schrijf terwijl ik 'niet gevraagd heb om werk', maar dat lukte niet omdat ik dat had vastgelegd en datzelfde geldt voor het aantal dagen dat ook is vastgelegd. Nu probeert ie me hierop te pakken. Ik weet dat ie dat aan het doen is omdat hetzelfde bij een ander meisje is gebeurd 2 weken geleden
Die is met zwangerschapsverlofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
En wat zegt je eigen begeleider hier over?
't Blijven vrouwen hèquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie het al weer. Ik heb meer voor jou over, dan jij voor mij
Eh wtf?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die is met zwangerschapsverlof
Ze hebben vorige week in het systeem mijn begeleidster weggehaald en die chagrijn neergezet als leidinggevende, maar er is niks aan mij bekend gemaakt
Ja geen idee eigenlijk. Toen mijn begeleidster daar nog stond konden ze me er ook niet uitwerken, omdat zij tussen mij en die chagrijn in stond en zij zou me nooit laten ontslaan/contract niet laten verlengenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eh wtf?
Daar ben je lekker klaar mee dan.. lekker overlegd ook.
Regel maar dat je eerder bij je nieuwe werk kan beginnen en ga daar zsm weg.
Pis nou in zijn koffie!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Toen mijn begeleidster daar nog stond konden ze me er ook niet uitwerken, omdat zij tussen mij en die chagrijn in stond en zij zou me nooit laten ontslaan/contract niet laten verlengen![]()
Ik wil inderdaad wel zo snel mogelijk weg eigenlijk, maar geen idee hoe ik dat ga fixenBen er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk
![]()
Sigh.quote:
Zie je het voor jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pis nou in zijn koffie!!!
[..]
Sigh. [ afbeelding ]
Ik gok dat hij het echt voor zich zietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo bootje uitlegt dat dat een retorische vraag was.
Tóch?.
Ga jij ff lekker met haar tandenborstel spelen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik gok dat hij het echt voor zich ziet
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo bootje uitlegt dat dat een retorische vraag was.
Tóch?.
Nohh, combo-breakerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
terug van BHV-cursus volgende week nog EHBO.
ik heb geen hesje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohh, combo-breaker.
Ga je nu ook hier zo tof lopen doen met zo'n hesje![]()
?
Anyway, ik ben er van tussen.
That makes 2 of usquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nohh, combo-breaker.
Ga je nu ook hier zo tof lopen doen met zo'n hesje![]()
?
Anyway, ik ben er van tussen.
En heb je ze allemaal al nodig gehad?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:05 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb een hesje, trui, vest etc. van EHBO en zelfs een eigen EHBO-dienst-koffer
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker met haar tandenborstel spelen..
Ik ben niet zo van de P&P-sex..
quote:
Die kleding draag ik tijdens mijn diensten, dus ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je ze allemaal al nodig gehad?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kleding draag ik tijdens mijn diensten, dus ja.
Mijn koffer gebruik ik tijdens diensten en heb ik ook al regelmatig gebruikt voor kleine dingen. Paar hechtpleisters geplakt, een enkeling gezwaffelt en een paar mitella's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij met je gore kut kop nou eindelijk is naar de tering gaat zou dat een hoop irritaties schelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zit wat in. Nee sorry, te makkelijk...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Als jij met je gore kutkop nou eindelijk eens naar de tering gaat, zou dat een hoop irritaties schelen.
hoorde het op de radio ja.. Gelukkig mocht ik er al een stuk eerder vanafquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:18 schreef PieterBas het volgende:
Hallo, net thuis van cursus... Normaal sta ik nooit in de file tussen Vlaardingen en Hoek van Holland op de A20 en nu stond ik daar flink in de file..... Een behoorlijk ongeluk gebeurd...
duhquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde mensen staan erin hoor. Er verandert geen reet
Ik zat niet in de Stage SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde mensen staan erin hoor. Er verandert geen reet
Nou, volgende week beginnen.. laat ze op die frikandellentent waar je nu werkt maar een dikke krijgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
Wat leukIk heb een mailtje van het kantoor waar ik afgelopen donderdag op gesprek was
Dat ze benieuwd was of ik al een keuze heb kunnen maken
Doe je goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
Wat leukIk heb een mailtje van het kantoor waar ik afgelopen donderdag op gesprek was
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, volgende week beginnen.. laat ze op die frikandellentent waar je nu werkt maar een dikke krijgen.
Why?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een van de voordelen van het korte bestaan van de school en stage SC
Over..?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb je al een besluit genomen Daph.
leven in de brouwerij!quote:
allebei goed, maar in dit geval de 2e.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Of deze?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
leven in de brouwerij!
[..]
allebei goed, maar in dit geval de 2e.
Maar donker haar en blauwe ogen is zo hemels!!
ik denk niet dat ik er echt een probleem van zou makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus niet op deze manier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blond dus
Mwah, die zou ik ook niet uit m'n bed schoppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dus niet op deze manier?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blond dus
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik er echt een probleem van zou maken
Wie wel dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, die zou ik ook niet uit m'n bed schoppen.
Ben niet zo into al die namen, geef maar voorbeeldenquote:
Kristen Bell in iedergeval niet.quote:En wie niet in het bijzonder?
Ik meestal ookquote:Eigenlijk vind ik alle foto's die ik net gepost heb haar geen recht aan doen.
Ik vind het altijd wel leuk om te zien wat mannen aantrekkelijk vinden
zeker leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben niet zo into al die namen, geef maar voorbeelden.
Zijn best wat 'filmsterren' die mannen over 't algemeen aantrekkelijk vinden maar waarbij ik iets heb van: nehh, die mag je hebben hoor.
[..]
Kristen Bell in iedergeval niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n lief snoetje.
scherp +1quote:En Elisha zou ik er natuurlijk ook niet uit schoppen.
[..]
Ik meestal ook.
hierover.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Daph_ het volgende:
doorbreken? Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
Blauwe ogen even doorbreken:
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten.
Ik heb volgende week nog een gesprek met een ander kantoorquote:
Nee, die mag je houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Of Deanna Russo uit de nieuwe knightrider!!
[ afbeelding ]
Heja Sverigequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Isdatzo het volgende:
Blauwe ogen even doorbreken:
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook wel een beschuitje mee willen eten.
En het is gewoon waar dat er in Zweden veel mooie meisjes/vrouwen zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heja Sverige![]()
![]()
Nog maar een paar maandjes en dan een weekend Stockholm![]()
Elisha eruitschoppen.. dan staat Jack Bauer naast je bed... "Where is my daughter"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben niet zo into al die namen, geef maar voorbeelden.
Zijn best wat 'filmsterren' die mannen over 't algemeen aantrekkelijk vinden maar waarbij ik iets heb van: nehh, die mag je hebben hoor.
[..]
Kristen Bell in iedergeval niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n lief snoetje.
En Elisha zou ik er natuurlijk ook niet uit schoppen.
[..]
Ik meestal ook.
Neuh, ik vind haar nou niet heel aantrekkelijk. Als puntje bij paaltje komt zou ik het er misschien wel eventueel mogelijk op kunnen doen thoughquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waaaat? Nou ja.. geen probleem trouwens
Die is druk bezig de wereld te redden.. net de laatste 2 epi's 'gekocht'. Misschien vanavond kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Elisha eruitschoppen.. dan staat Jack Bauer naast je bed... "Where is my daughter"![]()
quote:Kirsten Bell![]()
![]()
Kirsten Dunst![]()
ze kan wel met een toverstaf overweg zou ik willen zeggen, maar dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Niet het type sexy vrouw, maar ik vind haar wel een meisje met 'potentie':
[ afbeelding ]
Ja.. nee... ik weet 't niet. Doet 't niet voor mij, die Emma Watson.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Daph_ het volgende:
Niet het type sexy vrouw, maar ik vind haar wel een meisje met 'potentie':
[ afbeelding ]
Half jaar gewoondquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En het is gewoon waar dat er in Zweden veel mooie meisjes/vrouwen zijn. Ben er 5 keer geweest en ik heb 't met eigen ogen kunnen aanschouwen
. Noorwegen trouwens ook (3x):Y . En IJsland ook
.
Ik heb ze ook 'gekocht'. Morgen eens kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is druk bezig de wereld te redden.. net de laatste 2 epi's 'gekocht'. Misschien vanavond kijken. Heb jij ze al gezien?
[..]
.
Dan smelt je van binnen, ik ken 't 'probleem'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Half jaar gewoonden als dan zo'n Zweedse hej hej tegen je zegt.. dan
![]()
Dat meisje bij onze stam koffiebar...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan smelt je van binnen, ik ken 't 'probleem'.
Eigenlijk klacht-waardig.
Nouja, eigenlijk niet.
Je zei het tóchquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze kan wel met een toverstaf overweg zou ik willen zeggen, maar dat doe ik maar niet
Ik zei dat ik vond dat ze 'potentie' hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.. nee... ik weet 't niet. Doet 't niet voor mij, die Emma Watson.
Doe er nou niet over beginnen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat meisje bij onze stam koffiebar...![]()
Hej hej...
*slik*![]()
![]()
![]()
![]()
Marry me!!!!
Nicequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zei het tóch
Mooie foto's van Katy Perry trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die laatste foto ziet ze er best aardig uit, maar toch omdat ik weet hoe ze er op andere beelden uitzietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zei het tóch
Mooie foto's van Katy Perry trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar hoop ik ook opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ik vond dat ze 'potentie' hadVolgens mij is zij als ze een paar jaar ouder is een hele mooie vrouw
precies, ga eens wegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Kssst. scheer je weg!
Smaakloze personen hier.
HA! Die leest hier mee en zag:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn match is wegzonder iets te zeggen
Serves you rightquote:
Oh.. ze is alweer terugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn match is wegzonder iets te zeggen
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op die laatste foto ziet ze er best aardig uit, maar toch omdat ik weet hoe ze er op andere beelden uitziet.
Ik zou trouwens vrijwel alle pornosterren uit m'n bed schoppen... 9 van de 10 vind ik lelijk
.
Doutze!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueMaar je moet toegeven, op deze foto's is ze wel mooi
Ik vind de Victoria's Angels altijd wel mooi. Uitzonderingen daargelaten..
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ok. Vooruitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueMaar je moet toegeven, op deze foto's is ze wel mooi
Op die foto's: eerste 2 wel, laatste 2 niet.quote:Ik vind de Victoria's Angels altijd wel mooi. Uitzonderingen daargelaten..
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
inderdaad! Een lekker kerstkadoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n leuk pakje aan op die foto
Oh dat is die chick van JAG?quote:
Mag ze wel uit doen hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n leuk pakje aan op die foto
Ik kan het nog steeds op beide vrouwen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh dat is die chick van JAG?
Vruuuugah vond ik haar altijd welmaar nu ik haar weer zie toch een stuk minder.
Nee, ze heeft gewoon flinke ballen.. (Wel hangers thoughquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Eensch is met Bootje; mooie vrouw
Heeft zij haar borsten laten vergroten?
Uitzondering: sasha Greyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op die laatste foto ziet ze er best aardig uit, maar toch omdat ik weet hoe ze er op andere beelden uitziet.
Ik zou trouwens vrijwel alle pornosterren uit m'n bed schoppen... 9 van de 10 vind ik lelijk
.
Oké, daar is ze welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Eensch is met Bootje; mooie vrouw
Heeft zij haar borsten laten vergroten?
Ik moest ff zoekenquote:
Ik had het idee dat ze in de serie niet zoveel vulling in haar pak heeft, vandaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon flinke ballen.. (Wel hangers though)
Nou, *kuch*quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze in de serie niet zoveel vulling in haar pak heeft, vandaar
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JaKan ze foto van mijn match zien
En ze ziet er nog leuk uit ook
Niet zo leuk als Cali natuurlijk
en ze blijft ook praten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JaKan ze foto van mijn match zien
En ze ziet er nog leuk uit ook
Niet zo leuk als Cali natuurlijk
Neuh, ze is niet verschrikkelijk lelijk ofzo, maar ze doet 't niet voor mijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
haha... slijmjurk
haha.... Hier is alles goed hoor
Vandaag vage dag op werk
en voor isdatzo: Met gewone make-up![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké, daar is ze wel.
Borsten zijn wel te groot trouwens.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ze is niet verschrikkelijk lelijk ofzo, maar ze doet 't niet voor mij.
Lolaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Catherine Bell heeft niet te grote borsten.. Lolo, díe had te grote borsten.. Zolang ze natuurlijk en mooi zijn ben ik blij
Kristen bell, díe heeft een lief gezichtjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt een lief gezichtje heeft
Link or it didn't happenquote:Heb een keer zo'n grappig filmje van dr gezien
Tja, de player weet het weer exact natuurlijkquote:
quote:
wat was er vaag aan?quote:haha.... Hier is alles goed hoorVandaag vage dag op werk
jij bent de man van de grote borsten dus jij zou het moeten wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, de player weet het weer exact natuurlijk
In Vet Hard (matige film trouwens) vond ik haar er wel leuk uit zien.. of was dat iemand anders?quote:
Dat is bracha van Doesburghquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In Vet Hard (matige film trouwens) vond ik haar er wel leuk uit zien.. of was dat iemand anders?
Zelfs ik heb mijn grenzen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:21 schreef jna het volgende:
[..]
jij bent de man van de grote borsten dus jij zou het moeten weten
Getverquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
haha... slijmjurk
haha.... Hier is alles goed hoor
Vandaag vage dag op werk
en voor isdatzo: Met gewone make-up![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik dus regelrecht lelijk hè. Doe maar eens op youporn intypen ofzo, *ril*.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Dan vind je de zus van jantje smit zeker ook lekker?
Die heeft iets van bolox in d'r wangenquote:
HAMSTERENNNNNquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft iets van bolox in d'r wangen
Ja, dat dacht ik dus ook. Neuh, die is echt een afknapper.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee joh gek..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vind jij ook vrouwen niet lekker trouwens?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff, vinden jullie Bree Olsen niet lekker.. Stelletje nepmannen
Ze is ongesteld.. Tja, blijven vrouwen he..quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is ongesteld.. Tja, blijven vrouwen he..
vandaag een officiele vrije dag...maar moest wat dingen doen... zodra iedereen naar huis was!!! en ik dus alleen was... besluit de -80 graden vriezer het te gaan begeven...quote:
Ik vind het een heerlijke vrouw met een prachtig bos hout en een mooie poes..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, nog steeds niet.
Echt zo'n typische porno-kop.
voorspelbaar slijmgedragquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooie blauwe ogen.
We kijken er morgen wel naarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
vandaag een officiele vrije dag...maar moest wat dingen doen... zodra iedereen naar huis was!!! en ik dus alleen was... besluit de -80 graden vriezer het te gaan begeven...ik helemaal in paniek ..... allerlei mensen proberen te bellen.. uiteindelijk iemand aan de foon gekregen die zei dat we er morgen vroeg wel naar keken
Ik hoop dat het goed komt met die vriezer
![]()
quote:Grappige is... had 2 maanden geleden, toen deze vriezer ook al kuren vertoonde en ze m dus ontdooit hebben, gedroomd dat zoiets zou gebeurenin vele opzichten een rare dag
Geilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooie blauwe ogen.
Niet mooiquote:
dat moet ik toegeven inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooie blauwe ogen.
Die foto welquote:
Cali?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Mooie blauwe ogen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef jslavenburg het volgende:
AvondAl een tijd niet geweest hier
Tevens profiel update gedaan
En weer Stage SC?
iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We kijken er morgen wel naar![]()
![]()
[..]jouw dromen komen uit.
whehe...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef jna het volgende:
[..]
Die foto wel, alleen ik dacht 20 minuten geleden al: ben benieuwd wie er al eerste een foto van Cali/Daph/Milou/Paula post
Mijn kamer opruimen. Allemaal oude papieren van de laatste twinig jaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef jslavenburg het volgende:
Ok, mooiOp naar de 1000 he?
Gaan jullie nog wat leuks doen komende dagen?
quote:
Yeay, moet ook gebeuren he?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kamer opruimen. Allemaal oude papieren van de laatste twinig jaaruitzoeken. Oh wacht
je zei leuk... uhm.. zondag Formule 1 Grand Prix van Monaco
Stond op het punt om Puala te uploaden, maar die kan mn bloed al drinkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef jna het volgende:
[..]
Die foto wel, alleen ik dacht 20 minuten geleden al: ben benieuwd wie er al eerste een foto van Cali/Daph/Milou/Paula post
ik kijk 'em gewoon voor de buis hoor. Ga er niet heen. hoewel ik dat wel zou willen, aangezien dit het laatste jaar isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Yeay, moet ook gebeuren he?Ik wil ook nog wel eens naar de F1
Veel plezier daar
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar bed, morgen weer een lange dag.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:49 schreef jslavenburg het volgende:
Ik ben er ook weer vandoor, kwam eigenlijk alleen hoi zeggen
trustequote:
Hebben we samen een lange dagquote:ik ga er zo ook maar even inmorgen weer een lange dag
![]()
ik had van jou wel verwacht dat je je daar niks van aan zou trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stond op het punt om Puala te uploaden, maar die kan mn bloed al drinken
Goedenavond telt ook als hoi toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]en je had niet eens hoi gezegd.. toch?
maar doei dan
Maar je zei geen hoi (letterlijk)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Goedenavond telt ook als hoi toch?
Zit wat in.. Maar goed.. Misschien als ze een kutstreek flikt ofzo..Wie weetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:51 schreef jna het volgende:
[..]
ik had van jou wel verwacht dat je je daar niks van aan zou trekken
Thats the spirit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet je wat. Ik blijf nog ff om een tvp in het volgende topic te plaatsen
hij staat zeker al klaar bij je favorietenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zit wat in.. Maar goed.. Misschien als ze een kutstreek flikt ofzo..Wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |