Nou, ik vermaak me uitstekend met het kijken naar puzzelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
dit topic loopt al vanaf 11:39 en het is nu 14:49. 3 uur en 10 minuten voor 172 posts.
De streams zijn boeiend begrijp ik?
ook ik heb al die tijd naar dgk gekeken maar kan geen gelijk vinden totaal anders, ik lees hier vaak mee, en dat deed ik eerder ook op vol en no life.... maar mischien ligt het probleem van minder mensen die kijken niet geheel bij de bunker crew, je kan nou eenmaal niet iedereen en alles goed doen, bij de streamers zoveel mensen zoveel wensen... dat het af en toe saai is vind ik ook maar het kan niet altijd knallen, daar komt bij dat het er niet mee eens zijn of iets compleet afbranden ook nog wel een verschil is... dat vind ik triest. ik kijk zeker uit naar de tweede bunker want wat men nu neerzet vind ik ondanks dat het allemaal niet helemaal naar verwachting uitpakt toch goed... complimenten voor de makers. die er al hun tijd in steken.. bart, bram, huub en ja ook dotty en dementor en al die andere achter de schermenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:40 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
ik heb ook dgk gekeken maar dat is toch eel anders meer mensen, meer ruimtes en veel gasten die langs kwamen en personeel in het huis .. Ook bij de goudenkooi was het wel is saai om te kijken .. Ik vind het tot nu best okee the bunker sommige dingen kunnen anders maar aldoende leert men en kijk al uit naar the bunker 2
Ik zei het de 1e week al, een beetje ook van 30/50 er tussen, mensen die al wat mee gemaakt hebben in hun leven, stop er een gedetineerde in, een kakmadam uit het gooi, een lekkere amsterdammer en rotterdammer zoiets, allemaal met een verschillende achtergrond en verschillende leeftijden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef snetje het volgende:
[..]
bij de volgende casting moeten ze vooral opletten op mensen die een discussie niet uit de weg gaan...
mensen die zeggen : "zullen we het gezellig houden?" zijn voortaan ten strengste verboden !!
Een gedetineerde komt niet zo makkelijk aan een verklaring van goed gedragquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei het de 1e week al, een beetje ook van 30/50 er tussen, mensen die al wat mee gemaakt hebben in hun leven, stop er een gedetineerde in, een kakmadam uit het gooi, een lekkere amsterdammer en rotterdammer zoiets, allemaal met een verschillende achtergrond en verschillende leeftijden.
En misschien opdrachten waarbij ze afhankelijk zijn van elkaar, nu zijn er duels, persoonlijke opdrachten, groepsopdrachten maar geen soort van estafette idee, als er 1 b.v. een opdracht moet doen waar een ander mee verder moet. Dan betrek je de hele groep bij de opdrachten, gaan ze elkaar aanmoedigen of afzeiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zei het de 1e week al, een beetje ook van 30/50 er tussen, mensen die al wat mee gemaakt hebben in hun leven, stop er een gedetineerde in, een kakmadam uit het gooi, een lekkere amsterdammer en rotterdammer zoiets, allemaal met een verschillende achtergrond en verschillende leeftijden.
peter kwam ook de bunker binnen dus zo belangrijk zal die verklaring niet geweest zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Deisyy het volgende:
Een gedetineerde komt niet zo makkelijk aan een verklaring van goed gedrag![]()
Mee eens denk dat je dan veel meer actie krijgt dan allen maar heel jonge mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien werd zijn gedrag niet als relevant gezien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
peter kwam ook de bunker binnen dus zo belangrijk zal die verklaring niet geweest zijn
Bronquote:Verklaring Omtrent Gedrag
Als u aan een nieuwe baan begint, kan uw nieuwe werkgever vragen om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Zo’n VOG heet in de volksmond ook wel ‘bewijs van goed gedrag’. Het is een verklaring waaruit blijkt dat uw gedrag geen bezwaar oplevert voor uw nieuwe baan. Een VOG is verplicht voor bijvoorbeeld onderwijzers en taxichauffeurs. Ook als u gaat werken met vertrouwelijke gegevens of geld kan uw nieuwe werkgever om een VOG vragen.
Relevant strafbaar gedrag
U krijgt de VOG als uit het VOG-onderzoek blijkt dat u geen strafbare feiten op uw naam heeft staan. Heeft u wel een strafblad, dan wordt beoordeeld of uw strafbare gedrag uit het verleden relevant is ten opzichte van het doel waarvoor de VOG is aangevraagd. Dronken rijden is voor een onderwijzer niet relevant, maar voor een taxichauffeur wel.
Maar dan nog moeten dergelijke mensen zich ervoor aanmelden. MIsschien zijn die aanmeldingen er gewoon niet geweest?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens denk dat je dan veel meer actie krijgt dan allen maar heel jonge mensenSnap dat zo wie zo niet dat het altijd jonkies moeten zijn.
Ik moest meer een een huilende Job denkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
peter kwam ook de bunker binnen dus zo belangrijk zal die verklaring niet geweest zijn
Ach, dan iemand met een enkelbandje, en een bewaker voor als het misgaat bij de trapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gedetineerde komt niet zo makkelijk aan een verklaring van goed gedrag![]()
Maar je hebt wel gelijk, deze mensen zijn te jong en te oppervlakkig om het lang leuk te houden voor de streamers.
al was dit programma van john de mol had je dit dan ook gezegd?, nu zeg je het omdat je weet dat het door "amateurs"en low budget gemaakt is. Maarja met dat in gedachte wordt het programma anzich er niet beter op. Je kan wel zeggen DGK had een groter budget maar dan kan mij natuurlijk niks schelen als kijker, het gaat om het eindproduct.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:55 schreef arwen10 het volgende:
[..]
ook ik heb al die tijd naar dgk gekeken maar kan geen gelijk vinden totaal anders, ik lees hier vaak mee, en dat deed ik eerder ook op vol en no life.... maar mischien ligt het probleem van minder mensen die kijken niet geheel bij de bunker crew, je kan nou eenmaal niet iedereen en alles goed doen, bij de streamers zoveel mensen zoveel wensen... dat het af en toe saai is vind ik ook maar het kan niet altijd knallen, daar komt bij dat het er niet mee eens zijn of iets compleet afbranden ook nog wel een verschil is... dat vind ik triest. ik kijk zeker uit naar de tweede bunker want wat men nu neerzet vind ik ondanks dat het allemaal niet helemaal naar verwachting uitpakt toch goed... complimenten voor de makers. die er al hun tijd in steken.. bart, bram, huub en ja ook dotty en dementor en al die andere achter de schermen
jammer dat er zoveel negativiteit heerst over van alles. maar ik denk dan maar de beste stuurlui staan nog altijd aan wal...
Een gedetineerde zit in detentie, een ex-gedetineerde niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
De planning:
Woensdag 20-05 Kwart finale
Donderdag 21-05 Halve Finale
Vrijdag 22-05 Finale
Toch wel in de avonduren, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
De planning:
Woensdag 20-05 Kwart finale
Donderdag 21-05 Halve Finale
Vrijdag 22-05 Finale
Denk als daar een beetje reclame voor word gemaakt voor de 2 de bunker dat daa\r best wat mensen op af komen.Lijkt me nu zo dat er een hoop zullen denken er niet voor in aanmerking te komen omdat de laatste R.L,s steeds uit jonge mensen bestonden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar dan nog moeten dergelijke mensen zich ervoor aanmelden. MIsschien zijn die aanmeldingen er gewoon niet geweest?
Las ergens dat ook geen moeders zich mochten aanmelden, maar dan denk ik, een maandje kan best als je de achterban goed regelt,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens denk dat je dan veel meer actie krijgt dan allen maar heel jonge mensenSnap dat zo wie zo niet dat het altijd jonkies moeten zijn.
Dit is gewoon een grapje van B&B. Mensen (lees: Danny) klagen dat de stream te saai is: krijg je saaie streams, doeiiiii.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Marrije, klopt, maar zo bont als ze het hier maken is echt dramatisch. Ik hoef echt niet 24/7 vermaakt te worden, maar ze zijn inmiddels al 5 uur aan het fucking puzzelen.
vertel : Bedenk een (low budget) concept voor in de bunker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
Als ik het geld er voor had, en de mensen om mij heen dan had ik dit echt anders aangepakt, ik hou van formats bedenken, heb er ook wel eens 1 naar JdM gestuurd en een paar ideeen, nooit wat van gehoord, jammer.
Een beetje als bij De Bus deel 1. Dat was an sich wel tof, laaggeletterden, omhooggevallen miepjes, een studentenbal, een havenarbeider, een moederskindje etc etc . Totaal geen eenheidworst, heel divers.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dan is dit de poll.quote:Persoonlijke uitdaging.
De overlevers hebben voor zichzelf persoonlijke uitdagingen opgeschreven. Hier zijn ze te lezen:
Jeroen:
- met twee personen (of met dummy) overnachten in de kist
- koeien oog eten
- full body wax
- een nacht niet slapen
Pim
- 100 km fietsen in 2,5 uur
- vuur maken met een geprepareerd plankje met gat en een stokje met "boog"
- 15 frikandellen eten
- 15 min op mijn handen staan met "balanshulp"
Eline
- Toch dat hondenvoer eten
- 24 uur alleen in de isolatiecel
- spin op mijn hoofd (vogelspin) of in een bak met insecten liggen
- in een ijsbad zitten (i.v.m. veiligheid niet haalbaar)
Veeg me op.quote:Persoonlijke uitdaging Duurt
8 uur
12 uur
24 uur
Bedenken is vaak niet het probleem, de uitvoering echter...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:10 schreef Toverheks het volgende:
Als ik het geld er voor had, en de mensen om mij heen dan had ik dit echt anders aangepakt, ik hou van formats bedenken, heb er ook wel eens 1 naar JdM gestuurd en een paar ideeen, nooit wat van gehoord, jammer.
En 1tje in een half open inrichting, dat ie gewoon door goed gedrag aan dit prog. kan meedoenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een gedetineerde zit in detentie, een ex-gedetineerde niet meer
Dat is een goed voorbeeld van die 'gescripte zooi' waar iedereen toen zo tegen wasquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:09 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Urenlang zwijgzaam puzzelen, nou bij DGK gebeurde dat niet hoor, dan stond er op het plasma"active houding aannemen".
Snap er nu ook geen kloot van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef beequeen het volgende:
Weer zo'n pareltje.
Van de TBO site.
[..]
En dan is dit de poll.
[..]
Veeg me op.
Natasia taferelen.... maar het kan wel als het al tieners zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las ergens dat ook geen moeders zich mochten aanmelden, maar dan denk ik, een maandje kan best als je de achterban goed regelt,
Dat zeg ik, en de goede mensen om mij heen, en natuurlijk een zak met eurie`s hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bedenken is vaak niet het probleem, de uitvoering echter...
mijn voorspellingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Dementor het volgende:
De planning:
Woensdag 20-05 Kwart finale ..Jeroen weg..
Donderdag 21-05 Halve Finale ..Eline weg...
Vrijdag 22-05 Finale .. Pim en Marilien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |