Ik zou gaan voor 35 camera's 8 deelnemers en die voor een dag of 25 opsluiten. De kijker mag bepalen wat ze mogen gaan doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef logicc123 het volgende:
Veel mensen lijken het niet eens te zijn met de productie van the bunker online.
Ik zou zeggen, bedenk een beter low-budget concept voor de ruime van de bunker.
Misschien pikken B&B het op en krijgen we een totaal nieuwe RLS.![]()
(ik denk nog na)
Aan wat voor dingen denk je dan, puzzelen, fietsen, touwtje springen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:19 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor 35 camera's 8 deelnemers en die voor een dag of 25 opsluiten. De kijker mag bepalen wat ze mogen gaan doen.
Dat ga oik als redactie niet verzinnen. Ik vertrouw op inzendingen van de streamer. Geen inzendingen, geen opdrachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Aan wat voor dingen denk je dan, puzzelen, fietsen, touwtje springen ?
ik denk dat je wel honderden inzendingen krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat ga oik als redactie niet verzinnen. Ik vertrouw op inzendingen van de streamer. Geen inzendingen, geen opdrachten.
Dat laatste kan juist wel! heeeeeeel veel polletjes voor welke poll er op de site moet komenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:23 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ik denk dat je wel honderden inzendingen krijgt.
Hoe pik je de juiste eruit.
Je kan geen poll plaatsen met 100den ideeën.
quote:
Dat hadden ze moeten doen en dat is ook al gedaan in andere programma's. Daardoor had je wel een mooi contrast gekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef capricia het volgende:
Je zou eens wat meer ongelijkheid tussen de bewoners kunnen neerzetten.
De ene bewoner veel meer privileges dan de andere. Alle straffen of negatieve dingen overkomt dan die andere bewoner. Een psychologisch spelletje dus...
Je kijkt dus nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:43 schreef capricia het volgende:
Je zou eens wat meer ongelijkheid tussen de bewoners kunnen neerzetten.
De ene bewoner veel meer privileges dan de andere. Alle straffen of negatieve dingen overkomt dan die andere bewoner. Een psychologisch spelletje dus...
Dat was DGK toch al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:12 schreef stamppot het volgende:
2 kakkers uit het gooi, 2 tokkies, 2 middenstanders, 1 2 zwervers, 1 2 vrouwen met gilles te latourettes en een autist.
Dat word pas kijkvoer.
Verder laat je de redactie gewoon een hele grote lijst met opdrachten enzo verzinnen zodat de mensen beloningen kunnen verdienen (lekker eten, tijd buiten etc.) Het publiek mag online op een opdracht stemmen waarna die word gekozen.
*mail me voor het script, ik verkoop het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |