FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs
Eerder gecanceld. Ik ben dan ook van mening dat FOK! juist hun format mede heeft vormgegeven, nergens anders zou een medium zo loyaal zijn tov een concept dat gaandeweg wordt veranderd. Zonder FOK! hadden ze het nooit kunnen doorontwikkelen, dat wordt hier door menigeen vergeten.
En dat was in eerste instantie de bedoeling en toen ging het misquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.
Sterrenbeurs was toch geen RLS (alhoewel ik het nooit gezien heb)?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Star Academy
Masterplan
Sterrenbeurs
Eerder gecanceld. Ik ben dan ook van mening dat FOK! juist hun format mede heeft vormgegeven, nergens anders zou een medium zo loyaal zijn tov een concept dat gaandeweg wordt veranderd. Zonder FOK! hadden ze het nooit kunnen doorontwikkelen, dat wordt hier door menigeen vergeten.
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Soury het volgende:
Dat de "crew" zich op hun pik voelen getrapt snap ik dus echt niet. Sterker nog dit topic is misschien voor mij en andere ?? een reden om de volgende keer zelfs niet meer de moeite te nemen om die lullige paar euro's over te maken om streams te nemen
Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
FOK! heeft ook zeker bijgedragen aan de ontwikkeling van het hele format. Iedere dag worden er (goede en minder goede) dingen aangedragen.
Ik weet niet wat er in FOK!'s contract met Enjoy media staat (als er al een contract is) maar welke advocaat neemt zo'n zaak uberhaupt aan? Het gaat hier toch gewoon om vrije meningsuiting? Dat anderen daar financiele schade van ondervinden, so be it, maar een mening geven is niet verboden. Als ik iemand adviseer om niet bij een bepaald restaurant te gaan eten, dan komt het restaurant toch ook niet de geleden schade op mij verhalen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.
Precies daarom is dit topic een harde schop naquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is dat er een format is waarop TBO "uitgezonden" wordt. Danny biedt ondanks alle opbouwende kritieken toch maar mooi een platform waarop B&B naar hartelust hun format kunnen bijschaven en er ook nog eens geld aan verdienen.
IK denk niet dat Meester Frank Visser zin heeft in 300 topics maal 300 post aan tekstberichten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
deze quote ik even. mocht het nodig zijn bij een rechter.
Die is denk ik snode plannen voor de bunkeraars aan het bedenen.quote:
nou credits uhhh ik bedoel zand erover......klaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies daarom is dit topic een harde schop na![]()
Dat is misplaatst wishfull thinkingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Zo denk ik er ook wel over. Op FOK! zijn veel mensen die affiniteit hebben met RLS, FOK! is daar zelfs groot mee geworden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de anderequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
We kennen nu Barts boilingpoint. Dit topic is nog niet zo erg, als het helpt je hart te luchten, zolwel Danny als Bart zijn eigenwijze ego's. Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten. Wat ik zie is een platform waar tijd en geld in is gestoken, waar tientallen vrijwilligers aan meewerken en die kijkers genegeerd. Zonder FOK! hadden een heleboel mensen namelijk niet gekeken, gekocht en meegedacht.
Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat minder is is dat Bart blijkbaar dreigt met schadeclaims voor gedorven inkomsten.
Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit topic is WEL erg ... Bart maakt het !! En ik zie alleen fokkers en Danny reageren. Bart is in velden en wegen te zien. Wees dan een vent en reageer. Danny heeft hier niet om gevraagd. Maar aan de andere
kant is het wel weer leuk dat het in de open word gegooid. Ik mis alleen de TS'er hier dat is een vreselijke fout van Bart !!!! Let wel dat ik mijn vraagtekens ook bij Danny zet .. Dat is ook mijn recht als user. Bart gooit
een topic op fok en duikt onder. Eigenwijs of niet reageer dan teminste. En schadeclaims !!! Jesus is dat waar ???
Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesprokenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Totaal kansloos. Als ik iets ruk vind dan post ik dat op eigen titel, zo ook als ik iets goed vind!
Bovendien is de omzet gedurende die vier weken alleen maar gestegen.
Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar we weten natuurlijk niet precies wat er is be/afgesproken
Gelul ! Dat snap je zelf ook wel. Tis echt niet Danny die hier aangevallen word met dit complete overbodige ruk topic maar dit gaat over de ruggen van alle fokkers in mijn ogen. Zelfs jij hebt ooit ergens aangegeven dat de "crew"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon een proefballonnetje zijn om ff te peilen hoe de stemming is (alhoewel je dat ook uit de cos kan halen).
Ik denk dat bart wel weer opduikt hoor
Misschien heeft hij nu een beetje koorts ofzo
Volgens mij heeft danny ook een paar keer aangegeven dat hij bepaalde zaken rondom de bunker niet hier op het forum bespreekt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, dat is meerdere keren door de eigenaar van Fok! hier geplaatst, namelijk de afspraak dat Fok! vrij is van de Bunker en dat er hier in vrijheid gesproken kan en mag worden, ook kritiek!
Bovendien is één persoon echt niet in staat om een programma "down the drain" te helpen. Als dat zo zou zijn, dan zou die hele rls niet veel voorstellen.
Ik zou het trouwens ook nog eens ontzettend dom vinden als De Bunker hier juridisch mee aan de slag gaat. Ze kunnen beter die energie inzetten om Bunker II tot een succes te maken en die tientallen missers (groot en klein) weg te werken.
Die ligt stoned in een schuttersputquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:43 schreef Maanvis het volgende:
Ik verwacht van Bart dat ie vandaag, vannacht of morgenvroeg een post hier gaat plaatsen waarin ie aankondigt geen juridische stappen te nemen jegens FOK! of Danny, en dat ie zijn excuses aanbiedt voor de verwarring.
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
Och ik weet best dat ik door kan zagen en erg bot uit de hoek kan komen, maar kom op, dat wist Bart ook al een tijdje.
Ahh teken van levenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |