Er zijn een heleboel KalfObbessen heb ik recently ondervonden, ik neem aan dat dit een subtiele verwijzing isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:44 schreef Stefan het volgende:
[Calvobbes mode on]
Kan dat niet via PM?
[/calvobbes mode of]
* Maanvis fluistert: "Het woord dat je zoekt is 'recentelijk' "quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel KalfObbessen heb ik recently ondervonden, ik neem aan dat dit een subtiele verwijzing is
Nee, ik zocht gewoon een zondebok voor een flauw woordgrapjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel KalfObbessen heb ik recently ondervonden, ik neem aan dat dit een subtiele verwijzing is
* iteejer fluistert: "Ik gebruik minder letters op die manier, scheelt weer performance"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis fluistert: "Het woord dat je zoekt is 'recentelijk' "
En dat is nou precies zoals het isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:
.. maar ook dat zou ik alleen maar doen als ik het programma wel de moeite waard vond.
Jij hebt ook gelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:38 schreef iteejer het volgende:
[..]
En dat is nou precies zoals het is
Sommigen gaan er van uit dat Danny en andere kritiek-uitenden dat doen om de zaak af te breken, maar het gaat er dus juist om dat ze dit wel degelijk de moeite waard vinden, en zeer betrokken zijn bij een eerlijke uitvoering.
Als er over details onvrede is, moet dat uitgesproken kunnen worden. En daar moet dan reactie op komen.
Ja, dit is een eerste versie, bijna eenn proto-type, iedereen leert enorm, daarom is het juist zo enorm belangrijk om kritiek te kunnen uiten, en die kritiek ook serieus op te pakken en de andere kant dat ook te laten blijken.
Het gaat allemaal om communicatie. Lees de inhoud, niet de vorm!
Ik denk omdat ze beiden eigenaar zijn van een medium en elkaar al dan niet nodig hebben?quote:
Danny heeft al gezegd dat de samenwerking tussen FOK! en TBO niet ophoudt. Danny gaat alleen niet meer kijken naar TBO2. Ik zie geen probleem daarmee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze beiden eigenaar zijn van een medium en elkaar al dan niet nodig hebben?
Vergelijk het met aan de ene kant John de Mol en aan de andere kant Joop van der Reijden.
Doe niet zo kinderachtig johquote:
Dat zal hij in deze vorm niet zo gezegd hebben, hooguit iets als 'als het niet verandert dan...'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Maanvis het volgende:
Danny heeft al gezegd dat de samenwerking tussen FOK! en TBO niet ophoudt. Danny gaat alleen niet meer kijken naar TBO2. Ik zie geen probleem daarmee?
Dat heeft Danny zo niet gezegd.. maar goed ook, want als eigenaar van FOK! zou je je niet met zulke chantagemethoden bezig moeten houden. Gewoon kijken of niet kijken, geen condities kenbaar maken waarop B&B al dan niet dingen zouden moeten veranderen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat zal hij in deze vorm niet zo gezegd hebben, hooguit iets als 'als het niet verandert dan...'.
ik heb gezegd dat het concept zoals het nu geworden is mij niet interesseert en dat ik om die reden ook niet naar TBO2 zal kijken. Daarnaast heb ik aangegeven dat ik sowieso meer taken heb dan me 24/7 met de bunker bezighouden en dat het voor m'n portemonnee ook wel handig is als ik niet meer kijk een volgende ronde. Daar zeg ik niets geks mee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:53 schreef iteejer het volgende:
Dat zal hij in deze vorm niet zo gezegd hebben, hooguit iets als 'als het niet verandert dan...'.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:14 schreef Danny het volgende:
Wat wil je bart?
alle kritiek weghebben? alleen nog maar jubelstemming?
Je spreekt mij erop aan, maar ik ben bij lange na niet de enige met klachten. En nu begin je te dreigen met claims naar ik verneem? Je weet dat we daarop doorgaans een permban geven?
Dat je op deze manier je gram probeert te halen (en jammerlijk faalt) is jouw probleem verder. Ik kan er niet warm of koud van worden, maar vergeet niet dat bij een claim ALLES boven water komt. Wie hoeveel procent van de stemmen heeft gekocht en waarop die zijn uitgegeven, wat er is toegezegd door wie en wie die toezeggingen wel en niet zijn nagekomen, hoeveel geld FOK! erin heeft zitten, hoeveel kijkers er echt zijn etc. etc. Als je namelijk claimt inkomsten te verliezen zul je dat hard moeten maken en komen die getallen dus op tafel. Daarbij komen de getallen die wij hebben ook op tafel, met betrekking tot de hoeveelheid klanten die we hebben aangeleverd. Serieus bart, als je die weg wilt bewandelen, prima. Ik kan je niet tegenhouden. Maar ik vecht terug. Met de duidelijke afspraken tussen mij en Bram in m'n handen. FOK! is onafhankelijk qua inhoud. Volledig.
Maar zeg maar wat je van FOK! verlangt. Input? Of dat we bij dodelijk saaie streams en zaken die erg oneerlijk overkomen ook gewoon bespreken, zoals bij alle eerdere real life soaps in de afgelopen tien jaar? Waar je zelf notabene bij was (en vaak genoeg aan mee deed!)
Als er streamers weglopen moet je 's kijken naar de inhoud van de streams in plaats van naar wat IK te zeggen heb. Denk je werkelijk dat ik als persoon enige invloed heb op wat mensen wel en niet kijken?
Kom op, zo dom ben je toch niet?
Dit vat ik dan even niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Stel de publiek te bespreken punten waar we aan de telefoon over hadden hier ter discussie, en die andere meer tot de zakelijke background behorende items per mail.
wat niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:21 schreef Dementor het volgende:
Dit vat ik dan even niet.
Goedemiddag trouwens.
Waarom bespreek je dit soort zaken niet gewoon via de mail of kom je even langs om bij te praten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:23 schreef Danny het volgende:
[..]
wat niet?
ik mag van bart kennelijk alleen maar jubelpositief zijn want anders...
da's min of meer de samenvatting geloof ik.
Kijk eens wie dit draadje heeft geopend, dan heb je meteen het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom bespreek je dit soort zaken niet gewoon via de mail of kom je even langs om bij te praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |