abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69208195
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:53:52 #227
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69208232
ff een losse opmerking tussendoor;

waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...

hoe kan dat? waar ligt dat aan? is dat niet iets wat je moet onderzoeken?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:54:56 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69208271
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef kree het volgende:
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69208386
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:

waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...

Dat is smaak en niet het juiste topic
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69208475
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:00:55 #231
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69208537
quote:

Met een beetje mazzle doen ze een "Back To The Bunker.." als de gemoederen wat gesust zijn..mét streams en leuke gasten aan tafel.. inc Forumreacties...

Maar je dan moet je wél veel mazzle hebben....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:01:25 #232
2018 PC eend
relativist
pi_69208561
quote:

Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 23:02:19 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69208592
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Precies daarom is dit topic een harde schop na
Waar is die nep commando
Wat een achterlijk geblaat.

Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.

Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.

En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69208631
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een dom, achterlijk geblaat.

Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.

Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.

En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
Oh tis gert
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:03:15 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69208638
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:

[..]

En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 23:04:33 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69208695
quote:

[..]

denk aan je hart man
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69208727
quote:

[..]

DIT TOPIC IID
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:25 #238
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69208732
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
yup! in iedergeval bij bb2 en 3 en de kooi...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:37 #239
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_69208738
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:

[..]

ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
Mooi. Opgelost, slotje

Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
pi_69208803
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:

[..]

maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
pi_69208807
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Mooi. Opgelost, slotje

Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
Niks geen slotje wat mij betreft !! Laf
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 23:09:40 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69208908
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:04 schreef Danny het volgende:

[..]

denk aan je hart man
Dat doé ik juist. Geen moordkuil.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:11:19 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69208960
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.

Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:11:27 #244
6941 APK
Factual, I think.
pi_69208965
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:

maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
Waarom zou iteejer daarover liegen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:12:05 #245
2018 PC eend
relativist
pi_69208993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
Wel 'onbetaalbare' publiciteit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_69209048
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.

Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
En omdat dat openbaar gegooid word moet die beerput ook maar helemaal open
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:13:41 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69209052
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

misschien is het een interpretatieverschil
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:14:37 #248
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69209103
quote:

[..]

Dag na Dag affikken... Ik heb die conclusie nooit zo begrepen eigenlijk. Tuurlijk, we fikken bepaalde delen van het concept af. Tuurlijk, we klagen over specifieke zaken. Maar nog nooit heb je iemand het hele concept, het hele idee, het hele programma en de complete crew erachter zien afzeiken.
Daarnaast was juist onderdeel van de zakeljike overeenkomst dat er geen beperkingen zouden zijn mbt wat er op FOK! kwam te staan mbt De Bunker. We zouden objectief mogen reageren en de positieve, maar ook de negatieve punten er uit mogen lichten. Dus waar je die conclusie vandaan haalt snap ik niet.
En dan heb je nog de verhalen waarbij de Bunkercrew FOK! en de FOK!kers om het maar even genuanceerd te zeggen 'niet echt netjes behandelde'. Natuurlijk stoot dat tegen Danny's hoofd, en ikzelf was gisteren ook heel teleurgesteld met die FOK!dracht die niet doorging etc etc.. En dat het dan allemaal op een wat hardere toon gaat. Zo is FOK!, en zo is Danny met name. En dat ie dan ook nog eens open over alles is.. Dat is onderdeel van de afspraken die gemaakt zijn tussen Bram en Danny.
Ergo, je betoog faalt op meerdere punten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69209152
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

misschien is het een interpretatieverschil
Of de servers te heet
pi_69209169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef APK het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet hoor, hij kan het misschien verkeerd begrepen hebben of verkeerd verstaan weet ik veel. Ik zeg niet dat die iteejer liegt, tuurlijk niet. Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')