Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef kree het volgende:
Als ik zo Danny z'n posts lees dan ben ik het eigenlijk wel met hem eens.
Nu is het wel eenzijdig Danny z'n mening, dus ik zou graag nog wat lezen hoe Bart (of anderen van de organisatie van de bunker) erover denken.
Jammer dat die hier niks neerzetten.
Dat is smaak en niet het juiste topicquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ff een losse opmerking tussendoor;
waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...
hoe kan dat? waar ligt dat aan? is dat niet iets wat je moet onderzoeken?
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart is net gearriveerd, die zal zo wel een post plaatsen waarin ie stelt dat ie geen gerechtelijke stappen tegen FOK! of Danny gaat ondernemen. Dan suddert de discussie daarna nog wel even door maar kunnen we iig allemaal met een goed gevoel naar bed.
Met een beetje mazzle doen ze een "Back To The Bunker.." als de gemoederen wat gesust zijn..mét streams en leuke gasten aan tafel.. inc Forumreacties...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar ligt t aan dat ik als vaste real life kijker ( heb alles gezein.. de bus, bb1 t/m bb34, de kooi.. name it)
dat de bunker me nog geen seconde geboeit heeft.. ik heb t geprobeerd maar t komt niet binnen...
Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wat een achterlijk geblaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies daarom is dit topic een harde schop na![]()
Waar is die nep commando
Oh tis gertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een dom, achterlijk geblaat.![]()
Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.
Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.
En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:46 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En daar doe ik dan ook vrolijk aan mee. Maar waar dreig ik met claims? Zet dat zelf even recht, je hebt het ook de wereld in geholpen.
denk aan je hart manquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een achterlijk geblaat.![]()
Het is een zakelijke overeenkomst! waar BEIDE partijen brood in zien / zagen. Geen liefdadigheid! En één van de partners roept 100x per dag dat de andere partner een kutproduct verkoopt en dat hij de boel flest. Goh wat gék hè, dat er dan een keer een boilingpoint is. En goh wat gék hè, dat dit dan openbaar gebeurt. Aangezien rond de tafel gaan zitten en telefoneren niet tot de mogelijkheden behoort.
Waar hier véél te makkelijk aan voorbij wordt gegaan, is dat het niet de kritiek an sich is, maar de manier waarop die wordt geuit. Compleet met beschuldingingen van sjoemelen en de boel belazeren. Door je zakelijke parttner nota bene. Je denkt een beetje een band te hebben met degenen waarmee je in zee bent gegaan. Als je dan op zó'n nietsontziende grove wijze dag na dag wordt afgefikt, dan knapt er op een gegeven moment wat ja.
En dan lopen er hier mensen te roepen dat het zo tof is dat Danny zo'n emotioneel mens is die van z'n hart geen moordkuil maakt. Het lijkt me dat je dan Bart ook wel zou moeten snappen hè, met dit topic.
DIT TOPIC IIDquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
yup! in iedergeval bij bb2 en 3 en de kooi...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze richten zich (door het ontbreken van interesse van een zender) op de die-hard streamer, was jij er zo een?
Mooi. Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat ik het gehoord heb van iteejer. als dat niet klopt prima. dan is dat bij deze, met mijn welgemeende excuses voor de onterechte melding, uit de wereld geholpen.
Niks geen slotje wat mij betreft !! Lafquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mooi. Opgelost, slotje![]()
Ik ga me weer met de Bunker bezighouden. En kip braden.
Dat doé ik juist. Geen moordkuil.quote:
Waarom zou iteejer daarover liegen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
maar de roddel is wel het forum opgeholpen. Misschien eerst checken bij de andere partij of het waar is, voor het hier klakkeloos neer te zetten.
Wel 'onbetaalbare' publiciteitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijt me lache als ie het wel doet .... Kost um meer geld dan dat ie de winnaar moet uit betalen
En omdat dat openbaar gegooid word moet die beerput ook maar helemaal openquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:11 schreef Marrije het volgende:
Gert maakt wel degelijk een punt 'compleet met sjoemelen en belazeren', daar zal het pijnpunt wel zitten.
Over dat dreigen met een claim, de waarheid zal wel in het midden liggen. Bart zal zoiets hebben gezegd als 'en Danny draaft door met zn kritiek dat kost me winst, hij moet nog ff zo doorgaan dan ga ik maatregelen nemen' 'oh, wat wil je doen dan' 'nou wacht maar af'
Dag na Dag affikken... Ik heb die conclusie nooit zo begrepen eigenlijk. Tuurlijk, we fikken bepaalde delen van het concept af. Tuurlijk, we klagen over specifieke zaken. Maar nog nooit heb je iemand het hele concept, het hele idee, het hele programma en de complete crew erachter zien afzeiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Of de servers te heetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien is het een interpretatieverschil
Dat beweer ik niet hoor, hij kan het misschien verkeerd begrepen hebben of verkeerd verstaan weet ik veel. Ik zeg niet dat die iteejer liegt, tuurlijk niet. Maar Danny heeft zijn excuses hiervoor aangeboden klaar dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |