nou hoop dat het snel gaat wennen danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:49 schreef StarGazer het volgende:
Tegenwoordig word je idd aangekeken alsof je een misdrijf pleegt wanneer je een peuk opsteekt.
Het went.
*steekt peuk op.
zodra ik geld heb gespaard en ja daar hebben ze internetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer ga je naar Vietnam? En hebben ze daar al internet?
Eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik snap geen kont van je OP, dus ik ook niet zeggen of ik het ermee mee eens ben.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ik vind bijvoorbeeld dat ze dan beter rokers en niet rokers cafe's kunnen maken zodat iedereen blij is
maar weer kreeg ik veel commentaar als reacties
Webcams sowiesoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer ga je naar Vietnam? En hebben ze daar al internet?
Dat laatste is jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
zodra ik geld heb gespaard en ja daar hebben ze internet
Jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ja daar hebben ze internet
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef daReaper het volgende:
je zegt alleen maar dat het onzin is, maar licht niet toe waarom. Ging je discussie daar in Zwolle ook zo?
Mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten
Dit is KLBquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensen
en gaan zeggen dat ik ga huilen en mezelf snijden...kom even zeg je mag gewoon je mening niet meer geven tegenwoordig of je word al dom en zielig genoemd slaat nergens op
Jij gaat gewoon met hele vreemde mensen in discussie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensen
en gaan zeggen dat ik ga huilen en mezelf snijden...kom even zeg je mag gewoon je mening niet meer geven tegenwoordig of je word al dom en zielig genoemd slaat nergens op
daarom hou ik me mond maar weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met hele vreemde mensen in discussie?
Dan ga je terug naar school en vraag je of ze je begrijpend lezen willen leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik snap geen kont van je OP, dus ik ook niet zeggen of ik het ermee mee eens ben.
Omdat TS geen fatsoenlijke zinnen kan typen moet ik terug naar school?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef valek het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar school en vraag je of ze je begrijpend lezen willen leren.
Zeg dat danquote:
...,.,.,.,.,,.......,,,,,....,...,...,,.,..,,,....,,,,..,.,...,.,..,.,::;!!!...,..,.,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef Kelly_vietnam het volgende:
jezus slaat weer nergens op dit allemaal stel mafkezen
ik start een discussie voor normale mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Lekker ben jij. Wie start hier nou de discussie?
Blijkbaar is dat net even te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ik start een discussie voor normale mensen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat net even te hoog gegrepen voor je.
even OT voor de veranderingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
Vanmorgen zat ik op een forum station zwolle wat over niet roken op stations en blabla ging
wat natuurlijk uitliep op het rookbeleid
Ik kreeg alleen maar negatief gelul omdat ik ertegen ben
Ik ben op zich niet tegen het rookbeleid
Niet roken in restaurants bijvoorbeeld vind ik een mooie regel heb ik ook geen probleem mee
maar niet roken in cafe's vind ik onzin
ik vind bijvoorbeeld dat ze dan beter rokers en niet rokers cafe's kunnen maken zodat iedereen blij is
en dat roken op stations dat je in speciale cirkels moet gaan staan onzin!!
weer veel commentaar
Nu vraag ik me af of ik de enige ben die zo denkt over het rookbeleid
want ik kreeg het gevoel alsof ik crimineel was omdat ik rook?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef _LotT het volgende:
[..]
even OT voor de verandering![]()
ik ben het volledig eens met jou
rookverbod in restaurants is een goede regel, maar rookverbod in cafés is onzin
in een café hoort een sigaret, je kan wel een rookgedeelte en een niet-rokers gedeelte maken
in stations een rookverbod??
zolang je echt binnen in een station bent, oke
maar als je buiten op het peron staat ofzo, waarom? is toch openlucht
als je buiten al niet meer mag roken, waar dan wel
Jij mag ze ook gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
...,.,.,.,.,,.......,,,,,....,...,...,,.,..,,,....,,,,..,.,...,.,..,.,::;!!!...,..,.,
Voor in je OP en al je andere posts. In willekeurige volgorde heb ik ze getypt trouwens.
Graag de verbale versie dan ook bij je houdenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Die mensen moeten gewoon hun kanker bij zich houden!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef _LotT het volgende:
[..]
even OT voor de verandering![]()
ik ben het volledig eens met jou
rookverbod in restaurants is een goede regel, maar rookverbod in cafés is onzin
in een café hoort een sigaret, je kan wel een rookgedeelte en een niet-rokers gedeelte maken
in stations een rookverbod??
zolang je echt binnen in een station bent, oke
maar als je buiten op het peron staat ofzo, waarom? is toch openlucht
als je buiten al niet meer mag roken, waar dan wel
Zie ik daar een ban aanvraag?quote:
Neehoor, wees jij maar lekker jezelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ik start een discussie voor normale mensen
als ze hier alleen gaan schelden en enz... ga ik er niet meer op in
problemen mee? dan heb je pech
ben ik altijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:11 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Neehoor, wees jij maar lekker jezelf.
"je bent echt gek"quote:
"Stomme vietnamees, ga loempia's vouwen en kijk op Google hoe dat moet!"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"je bent echt gek"
Tôi sử dụng Google để dịch giả vờ tôi thực sự có thể nói tiếng Việt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"je bent echt gek"
Tôi sử dụng Google để dịch giả vờ tôi thực sự có thể nói tiếng Việt
Dat ging over jou, oelewapperquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
"Ik gebruik Google om te doen alsof en ik echt kan spreken Vietnamees"
ja dat wisten we al van je
Ja inderdaad, van auto rijden krijg je zeker kankerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mensen die zeiken over roken maar ondertussen auto rijden
Meisje problemen, ik hoop dat u Vietnam beter dan uw Engels. Zo niet, jammer dat ik de patiënt kamer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Girl khó khăn, tôi hy vọng bạn Việt Nam tốt hơn so với tiếng NL của bạn. Nếu không, tôi đã pity rằng các bệnh nhân phong.
Roken is een genotsmiddel. Alles wat op de weg rijdt laat onze economie draaien. Beetje kortzichtig van je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Meisje problemen, ik hoop dat u Vietnam beter dan uw Engels. Zo niet, jammer dat ik de patiënt kamer.
haha leer jij eerst maar vietnamees want google is niet zo goed in vertalen hoor
Nee, ik heb geen behoefte aan het leren van Vietnamees. Moest je dit niet zelf vertalen i.p.v. Google te raadplegen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Meisje problemen, ik hoop dat u Vietnam beter dan uw Engels. Zo niet, jammer dat ik de patiënt kamer.
haha leer jij eerst maar vietnamees want google is niet zo goed in vertalen hoor
luchtvervuiling, co2 geldt zeker niet meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja inderdaad, van auto rijden krijg je zeker kanker
Ben je ook. De politie zal zo voor je deur staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
mijn vader doet het al 55 jaar zonder auto. waarom kunnen anderen dit niet?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Roken is een genotsmiddel. Alles wat op de weg rijdt laat onze economie draaien. Beetje kortzichtig van je.
Net alsof het topic daarover gingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
luchtvervuiling, co2 geldt zeker niet meer?
Haha, owned!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan het leren van Vietnamees. Moest je dit niet zelf vertalen i.p.v. Google te raadplegen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen behoefte aan het leren van Vietnamees. Moest je dit niet zelf vertalen i.p.v. Google te raadplegen?
Dat dus. Maar wijze Kelly, heb je een vietnamees toetsenbord ofzo? Want ik zou niet weten waar die accenten te vinden zijn op mijn Thaise keyboard en die tone marks en shit. Hoe doe jij het? Heb je vietnamees toetsenbord?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je geen natuurmens/hippie bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof je van een paar keer per dag rook inademen doodgaatquote:
als je leest komt het gewoon van google wat de andere dus ook allemaal doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat dus. Maar wijze Kelly, heb je een vietnamees toetsenbord ofzo? Want ik zou niet weten waar die accenten te vinden zijn op mijn Thaise keyboard en die tone marks en shit. Hoe doe jij het? Heb je vietnamees toetsenbord?
Mensen die klagen over roken maar wel buiten komen en dus in aanraking komen met uitlaatgassen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat wel, maar je moet doen wat kan je kan aan het milieu toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je geen natuurmens/hippie bent.
Alles in jouw huis is waarschijnlijk ook gefabriceerd in vervuilende gebouwen, en dan laat ik het verwerken ervan als die producten verouderd zijn achterwege.
Of geldt dat niet?
Nee, daar ga je niet dood van. Van 1 sigaret per dag ook niet. Maar nogmaals; daar gaat het topic niet over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
alsof je van een paar keer per dag rook inademen doodgaat
dan ga je sneller dood van de uitlaatgassen.
topicwending no?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, daar ga je niet dood van. Van 1 sigaret per dag ook niet. Maar nogmaals; daar gaat het topic niet over.
Me love you long time.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef J.Herrer het volgende:
suckie suckie 15 dorra? me so horny
Leer nou eens typen een leestekens gebruiken, luie webcammertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
als je leest komt het gewoon van google wat de andere dus ook allemaal doen
via google vertalen dus kunnen ze wel tegen mij gaan lullen maar ze doen hetzelfde
Leer eens fatsoenlijk typen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
wist je dat mensen in vietnam ook engels kunnen ?? nee wist je niet he en weet je ook dat ik met een groep vrijwillegers daarheen ga neee wist je ook niet he?
en denk je dan niet dat wij een tolk hebben!!
quote:sukkel
Zo'n beetje op elke plek ter wereld heeft, is er een bepaalde hoeveelheid Engelse kennis. Dat is niets vreemds meer. Daarnaast weet ik niet namens welke organisatie jij aan de slag gaat, maar een tolk lijkt me wel logisch ja. Google maakte trouwens wel een foutje door het woordje Nederlands te vertalen als Engels in het Vietnamees.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
wist je dat mensen in vietnam ook engels kunnen ?? nee wist je niet he en weet je ook dat ik met een groep vrijwillegers daarheen ga neee wist je ook niet he?
en denk je dan niet dat wij een tolk hebben!!
sukkel
Ze claimen geen vietnamees te kunnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
als je leest komt het gewoon van google wat de andere dus ook allemaal doen
via google vertalen dus kunnen ze wel tegen mij gaan lullen maar ze doen hetzelfde
Al zijn die zinnen kut (wat ze zijn) snap je toch wel wat hij bedoelt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat TS geen fatsoenlijke zinnen kan typen moet ik terug naar school?
idd die vertaler van google klopt niet die kan geen vietnamees haha iig niet goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Zo'n beetje op elke plek ter wereld heeft, is er een bepaalde hoeveelheid Engelse kennis. Dat is niets vreemds meer. Daarnaast weet ik niet namens welke organisatie jij aan de slag gaat, maar een tolk lijkt me wel logisch ja. Google maakte trouwens wel een foutje door het woordje Nederlands te vertalen als Engels in het Vietnamees.
Typisch een VMBO'er. Wat een mentaliteit. Dat is wat er mis is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
waarom je begrijpt het toch? dus niet mauwen
moet je terug lezen dan zie je wat ik daar ga doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Ze claimen geen vietnamees te kunnen.
Nu weet ik niet of jij dat wel doet
Wat ga je in Vietnam doen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef J.Herrer het volgende:
He Kelly werk je ook in zo'n loempiawagen? Mag je daar wel roken?
Zo lang jij door gaat met je 'gemakkelijke' manier van leven natuurlijk, doe je er wat je kan voor het milieu. Je zou meer je best kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
tuurlijk geldt dat wel, maar je moet doen wat kan je kan aan het milieu toch?
er is simpelweg niet genoeg tijd om eigen meubels te maken, dat snap je toch wel.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:26 schreef Blommaert het volgende:
Ik ben het ook niet helemaal eens met het rookbeleid, maar ja "wij zijn ongezond bezig".
Restaurants prima, openbare gelegenheden prima, maar geen cafés alsjeblieft :/
En op het station.. vind ik het allemaal prima, want je hebt bepaalde rookzones waar niet vermeld staat hoe "groot" deze zones zijn, dus eigenlijk mag je overal op de sporen roken
Daar gaat het niet om, vuilakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef valek het volgende:
[..]
Al zijn die zinnen kut (wat ze zijn) snap je toch wel wat hij bedoelt?
ja, dat kan alleen niet in deze samenleving, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:26 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Zo lang jij door gaat met je 'gemakkelijke' manier van leven natuurlijk, doe je er wat je kan voor het milieu. Je zou meer je best kunnen doen.
pagina 5. /25/quote:
Ja dat snap ik, maar ga dan niet het beeld scheppen dat je zelf zo groen bezig bent, met je "rijd jij geen auto dan?".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, dat kan alleen niet in deze samenleving, dat weet je zelf ook wel.
Dat je eens fatsoenlijke zinnen typt, die iedereen begrijpt zonder 3 keer te lezen welke onzin je nu weer uitkraamt.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:27 schreef boskameel het volgende:
En wtf boeit Vietnam nou. Die mensen, pff. Stukken napalm van oorlogsslachtoffers afbikken met een beitel. Joechei, wat een nuttig werk.
rot toch op vietnam is niet alleen een hoeren land hoorquote:
Wat is dat nou voor een kut antwoord?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:25 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
moet je terug lezen dan zie je wat ik daar ga doen
mooiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kut antwoord?Ben ik een beetje interesse aan het tonen is het weer niet goed. Moet ik het van Jor_Dii horen!
De liefde is overHoor je me! OVER!
Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
rot toch op vietnam is niet alleen een hoeren land hoor
ik ga erheen om mensen met lepra te helpen
dat jij erheen gaat om meisjes onder de 16 te pakken wil niet zeggen dat andere dat ook doen
vuile rat
Nee hoor, roken is niet crimineel (het getuigd alleen van een gebrek aan intelligentie) en een mening hebben ook niet (deze mening getuigd alleen van een gebrek aan sociale voeling).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
heb ik nergens gezegd, alleen dat mn pappie geen auto rijdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:28 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ga dan niet het beeld scheppen dat je zelf zo groen bezig bent, met je "rijd jij geen auto dan?".
van mij mogen ze mijn topic wel gaan sluitenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
heb ik nergens gezegd, alleen dat mn pappie geen auto rijd
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
toch een heel andere context he.quote:
Of ze sluiten het topic niet en jij besluit niks meer te zeggen. Als de troll niet meer gevoed wordt, dan sterft dit topic, of gaat het over op de discussie waar jij in eerste instantie op doelde.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
van mij mogen ze mijn topic wel gaan sluiten
want het word van kwaad tot erger
mensen gaan beledigen uitschelden als hoer
wat heeft vietnam en hoeren te maken met dit topic
doe lekker normaal ofzo
Waar baseer je op dat ik meisjes onder de 16 zou willen pakken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
rot toch op vietnam is niet alleen een hoeren land hoor
ik ga erheen om mensen met lepra te helpen
dat jij erheen gaat om meisjes onder de 16 te pakken wil niet zeggen dat andere dat ook doen
vuile rat
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
toch een heel andere context he.
dat is sowieso wel een feit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ik meisjes onder de 16 zou willen pakken?
weet ik veel dikke /carequote:
Omdat jij alleen denkt aan hoeren en webcams dussssquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eens, als niet-roker vind ik het jammer dat het rookverbod er is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
Vanmorgen zat ik op een forum station zwolle wat over niet roken op stations en blabla ging
wat natuurlijk uitliep op het rookbeleid
Ik kreeg alleen maar negatief gelul omdat ik ertegen ben
Ik ben op zich niet tegen het rookbeleid
Niet roken in restaurants bijvoorbeeld vind ik een mooie regel heb ik ook geen probleem mee
maar niet roken in cafe's vind ik onzin
en dat roken op stations dat je in speciale cirkels moet gaan staan onzin!!
weer veel commentaar
Nu vraag ik me af of ik de enige ben die zo denkt over het rookbeleid
Geef nou maar gewoon toequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij begint toch te zeiken?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:37 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Omdat jij alleen denkt aan hoeren en webcams dussss
maar laters mensen ik kap met dit topic have fun nog met jullie gezeik over niks hier
Jij hebt echt een rare kronkel in je hoofdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:37 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
Omdat jij alleen denkt aan hoeren en webcams dussss
maar laters mensen ik kap met dit topic have fun nog met jullie gezeik over niks hier
juistquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare kronkel in je hoofd
Omdat ik 3 keer het woord webcam typ en 1 keer webcamhoer zou ik helemaal naar Vietnam gaan om 16 jarige meisjes te pakken en iedereen daarvan willen overtuigen?![]()
![]()
vietnam is dan wel een nice land.quote:
Maar wel beweren dat je een serieuze discussie wilt over roken, terwijl je de basis van het discussiëren niet eens bezit?quote:
Wat ga je nou precies doen, mensen met lepra leren hoe ze hun ledematen moeten masseren of zo?quote:
nee medicijnen leveren zodat ze beter worden lepra is te verhelpen namelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Wat ga je nou precies doen, mensen met lepra leren hoe ze hun ledematen moeten masseren of zo?
Hoe wordt dat gefinancierd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
nee medicijnen leveren zodat ze beter worden lepra is te verhelpen namelijk
maar zoals ik al zei ik stop op dit topic te reageren
serieuze vragen of wat dan ook doe je maar via mijn profiel of prive bericht
stop dan. faalhaas.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
nee medicijnen leveren zodat ze beter worden lepra is te verhelpen namelijk
maar zoals ik al zei ik stop op dit topic te reageren
serieuze vragen of wat dan ook doe je maar via mijn profiel of prive bericht
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt echt een rare kronkel in je hoofd
Omdat ik 3 keer het woord webcam typ en 1 keer webcamhoer zou ik helemaal naar Vietnam gaan om 16 jarige meisjes te pakken en iedereen daarvan willen overtuigen?![]()
![]()
quote:
Jij bent een ervaringsdeskundige zie ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Naar Vietnam gaan om 16-jarige meisjes te pakkenPak dan gelijk een paar van 6
Dat roep je al sinds post 2, beetje ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:48 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
dit topic gaat daar niet over dus prive berichten graag als je meer wilt weten over vietnam
en dat gaat mee vanuit nederland de reis en alles gaat via de leprastichting
nou volgende keer prive bericht graag want nu hou ik echt op hier
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef San0201 het volgende:
Ik snap sowieso rokers niet.
Iedereen weet hoe slecht roken voor je gezondheid is.
Het is verslavend, en het kost bergen met geld.
Dat wordt me te intiem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:48 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
dit topic gaat daar niet over dus prive berichten graag als je meer wilt weten over vietnam
en dat gaat mee vanuit nederland de reis en alles gaat via de leprastichting
nou volgende keer prive bericht graag want nu hou ik echt op hier
Het is kankerlekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef San0201 het volgende:
idd.quote:
Ik zeg: kijk in het fotoboekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:36 schreef Skylark. het volgende:
Hebben jullie nog een stukje van TS voor mij overgelaten om te bashen?
NOU EN LUL?!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:47 schreef San0201 het volgende:
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef krapula het volgende:
of ze komt weer uitleggen dat ze niet dom is en dat leestekens niet nodig zijn en dat ze zichzelf vooral niet dom vind en dat dat het belangrijkste is en verder dat nietrokers niet moeten zeuren want 80% van de mensen in cafes roken en die moeten nu allemaal niet roken en dat is niet eerlijk en nietrokers moeten niet zeuren want de mensen in vietnam hebben lepra en dat is heul veul erger
Ach wat zielig voor die arme rokertjes zeg !!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:50 schreef krapula het volgende:
of ze komt weer uitleggen dat ze niet dom is en dat leestekens niet nodig zijn en dat ze zichzelf vooral niet dom vind en dat dat het belangrijkste is en verder dat nietrokers niet moeten zeuren want 80% van de mensen in cafes roken en die moeten nu allemaal niet roken en dat is niet eerlijk en nietrokers moeten niet zeuren want de mensen in vietnam hebben lepra en dat is heul veul erger
Mooi, laat ik dan voortaan lekker met mijn zatte kop in de auto gaan stappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef blaatertje het volgende:
Klanten hebben de keuze om weg te blijven als ze niet in de rook willen staan.
Goed punt, ik zal het onthouden as zaterdagquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:00 schreef San0201 het volgende:
[..]
Mooi, laat ik dan voortaan lekker met mijn zatte kop in de auto gaan stappen.
Ik bepaal namelijk zelf of ik het risico neem te verongelukken, en als andere mensen niet het risico willen nemen dat ik hen aan rijdt, dan blijven ze toch van de weg af.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja inderdaad, van auto rijden krijg je zeker kanker
Een olifant met een mug vergelijken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:53 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..], kijk maar naar de cijfers van Mexico stad tov A'dam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |