nou hoop dat het snel gaat wennen danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:49 schreef StarGazer het volgende:
Tegenwoordig word je idd aangekeken alsof je een misdrijf pleegt wanneer je een peuk opsteekt.
Het went.
*steekt peuk op.
zodra ik geld heb gespaard en ja daar hebben ze internetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer ga je naar Vietnam? En hebben ze daar al internet?
Eensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik snap geen kont van je OP, dus ik ook niet zeggen of ik het ermee mee eens ben.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ik vind bijvoorbeeld dat ze dan beter rokers en niet rokers cafe's kunnen maken zodat iedereen blij is
maar weer kreeg ik veel commentaar als reacties
Webcams sowiesoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
Wanneer ga je naar Vietnam? En hebben ze daar al internet?
Dat laatste is jammer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
zodra ik geld heb gespaard en ja daar hebben ze internet
Jammerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:52 schreef Kelly_vietnam het volgende:
ja daar hebben ze internet
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:57 schreef daReaper het volgende:
je zegt alleen maar dat het onzin is, maar licht niet toe waarom. Ging je discussie daar in Zwolle ook zo?
Mooi.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten
Dit is KLBquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensen
en gaan zeggen dat ik ga huilen en mezelf snijden...kom even zeg je mag gewoon je mening niet meer geven tegenwoordig of je word al dom en zielig genoemd slaat nergens op
Jij gaat gewoon met hele vreemde mensen in discussie?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ach heb al geen zin meer om erover te praten als je alleen maar domme reacties krijgt van mensen
en gaan zeggen dat ik ga huilen en mezelf snijden...kom even zeg je mag gewoon je mening niet meer geven tegenwoordig of je word al dom en zielig genoemd slaat nergens op
daarom hou ik me mond maar weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon met hele vreemde mensen in discussie?
Dan ga je terug naar school en vraag je of ze je begrijpend lezen willen leren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
Ik snap geen kont van je OP, dus ik ook niet zeggen of ik het ermee mee eens ben.
Omdat TS geen fatsoenlijke zinnen kan typen moet ik terug naar school?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef valek het volgende:
[..]
Dan ga je terug naar school en vraag je of ze je begrijpend lezen willen leren.
Zeg dat danquote:
...,.,.,.,.,,.......,,,,,....,...,...,,.,..,,,....,,,,..,.,...,.,..,.,::;!!!...,..,.,quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:05 schreef Kelly_vietnam het volgende:
jezus slaat weer nergens op dit allemaal stel mafkezen
ik start een discussie voor normale mensenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:06 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Lekker ben jij. Wie start hier nou de discussie?
Blijkbaar is dat net even te hoog gegrepen voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef Kelly_vietnam het volgende:
[..]
ik start een discussie voor normale mensen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat net even te hoog gegrepen voor je.
even OT voor de veranderingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:47 schreef Kelly_vietnam het volgende:
Vanmorgen zat ik op een forum station zwolle wat over niet roken op stations en blabla ging
wat natuurlijk uitliep op het rookbeleid
Ik kreeg alleen maar negatief gelul omdat ik ertegen ben
Ik ben op zich niet tegen het rookbeleid
Niet roken in restaurants bijvoorbeeld vind ik een mooie regel heb ik ook geen probleem mee
maar niet roken in cafe's vind ik onzin
ik vind bijvoorbeeld dat ze dan beter rokers en niet rokers cafe's kunnen maken zodat iedereen blij is
maar weer kreeg ik veel commentaar als reacties
en dat roken op stations dat je in speciale cirkels moet gaan staan onzin!!
weer veel commentaar
Nu vraag ik me af of ik de enige ben die zo denkt over het rookbeleid
want ik kreeg het gevoel alsof ik crimineel was omdat ik rook?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef _LotT het volgende:
[..]
even OT voor de verandering![]()
ik ben het volledig eens met jou
rookverbod in restaurants is een goede regel, maar rookverbod in cafés is onzin
in een café hoort een sigaret, je kan wel een rookgedeelte en een niet-rokers gedeelte maken
in stations een rookverbod??
zolang je echt binnen in een station bent, oke
maar als je buiten op het peron staat ofzo, waarom? is toch openlucht
als je buiten al niet meer mag roken, waar dan wel
Jij mag ze ook gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
...,.,.,.,.,,.......,,,,,....,...,...,,.,..,,,....,,,,..,.,...,.,..,.,::;!!!...,..,.,
Voor in je OP en al je andere posts. In willekeurige volgorde heb ik ze getypt trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |