quote:
En nu is je gsm kapot?quote:
Een gewone nokia n73 Met vuurtoren en die heb ik niet bij Jamba downgeloadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat voor mobiel heb je dat hij gewoon ligt en constant aangaat dan.
ik heb aan de zijkant een toets die oplicht als er een bericht etc is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef JJH het volgende:
Dan moet je hem ook face down neerleggen. Weg probleem.
Ik met er nog een stapel papier overheen leggen ander heb je alsnog geknipper.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:38 schreef JJH het volgende:
Dan moet je hem ook face down neerleggen. Weg probleem.
als ik een bericht krijg is het net alsof het motherfokking luchtalarm afgaatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik heb aan de zijkant een toets die oplicht als er een bericht etc is.
ook irritant
Of misschien moet je een telefoon kopen die doet wat je wilt dat ie doet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:55 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik met er nog een stapel papier overheen leggen ander heb je alsnog geknipper.
Binnenkort maar eens een ducktapeje overheen dan.
Serieus, wie verzint dit?
lekt een beetje 's nachts denk ik..quote:
m'n wekker doet het dan ook niet meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Je weet dat je die telefoon ook uit kan zetten?
lol, heb je een N73 van Nokia?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Het is laat in de avond. Je leest lekker behaaglijk onder de deken nog ff een boekje totdat het tijd is te gaan slapen. Je legt je boek weg knipt de lamp uit, en krult je lekker op voor een lange nacht slaap..
![]()
![]()
![]()
Dan besef je je je dat je GSM aan de andere kant van de kamer ligt. En vuurtoren aspiraties heeft.Om de seconde je donkere slaapkamer in een helblauw licht zet.
En aan de andere kant van je kamer ligt waardoor je je comfortabele bed uit moet en minstens 3 meter koud zeil moet oversteken![]()
![]()
Graftyfus kutlichtjes op elektrische apparatuur. Wie heeft dit in vredesnaam verzonnen![]()
Tegen de muur ermee aub.
Samenvatting klacht: Irritante Graftyfus kutlichtjes op elektrische apparatuur
Dit dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 04:20 schreef Rapaille het volgende:
Eens met de klacht. Tegenwoordig zitten overal van die standbye ledlampjes op. Ik denk dat ik alleen al op mijn slaapkamer 10 van die led-lichtjes heb.
Zo een stereotoren had ik vroeger die mijn hele slaapkamer verlichtte. Toen heb ik in mijn jeugdige MacGyverheid er een tshirt overheen gegooid. Snachts werd ik wakker van een smeulende radio.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:52 schreef sinadO het volgende:
Ja LED lichtjes, leuk! Op mijn DVD speler zit een superfel blauw led licht, geen kleintje ook! De 'diamant' wordt die ook wel genoemd. Moet je afplakken om er niet gestoord van te worden als je in het donker een film zit te kijken. En dat ding kan niet uit, alleen hardwarematige modificaties helpen.
Dat doe ik ook altijdquote:
Stekker uit het contact denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:13 schreef 1983scarface het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd![]()
De enige probleem bij mij nog is dat ik de Eyetoy aan de PC heb aangesloten.
Als mijn PC uit is dan geeft die fel blauw licht zonder te knipperen, ik moet die uit de stekker trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |