Nou, ik vind het slim.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik weiger om naar de TV gaan kijken om de BUNKERREGELS te gaan verklaren. Bart zei eerder dat je dingen moet gebruiken waarvoor ze zijn bedoelt en zei niet *kijk even naar discovery*.
Het was soms fokking irritant. Maar om alleen haar daarop af ter rekenen na die zware opdrachten niet echt fair. Het kreeg echt een te hoog BB gehalte hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Sinds Marilin zich (een beetje) bij het niet roken heeft neergelegd is ze een stuk beter te pruimen
Actie - reactie. De Marilin "verdedigers" werkten het net zo goed in de hand door gelijk in de verdediging te schieten... en daar voorbij.. en als je ziet wat voor een commentaar/scheldwoorden Elinen naar haar hoofd krijgt omdat ze juist een vorlijk , opgeruimd type is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was soms fokking irritant. Maar om alleen haar daarop af ter rekenen na die zware opdrachten niet echt fair. Het kreeg echt een te hoog BB gehalte hier.
Niet al te moeilijk deze keer. Genoeg verschillende secties te vinden.quote:
Maccaroni plakken zit nog in de pijplijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor ze zijn weer aan het puzzelen.
Daarna moeten ze zeker weer iets met lucifers bouwen.
Zijn er nu echt geen andere dingen te verzinnen.
heeft bart verteld.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin heeft de laatste dagen regelmatig zitten benadrukken dat men het gevraag om sigaretten als zeuren zou kunnen uitleggen. Ik denk dat ze het probeert een beetje te vermijden.
Wel vraag ik mij af hoe het kan dat ze lijkt te weten dat "men" het zeuren vindt. Ze noemde het te vaak om aan te nemen dat die aanname vanuit haar zelf kwam.
Vrijwel iedereen heeft zwakke plekken, bij Marilien zijn dat haar rokertjes en bij Eline is het haar uiterlijk. Door de camouflagekleuren had ze een soort masker-gevoel en geen enkele last van gene maar zodra ze geen make-up heeft en oneffenheden opmerkt in haar gelaat dan flipt ze ook (dat geeft ze zelf óók aan)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Elinen naar haar hoofd krijgt omdat ze juist een vorlijk , opgeruimd type is...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Marielin heeft de laatste dagen regelmatig zitten benadrukken dat men het gevraag om sigaretten als zeuren zou kunnen uitleggen. Ik denk dat ze het probeert een beetje te vermijden.
Wel vraag ik mij af hoe het kan dat ze lijkt te weten dat "men" het zeuren vindt. Ze noemde het te vaak om aan te nemen dat die aanname vanuit haar zelf kwam.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HoiNet binnen zeker, je hebt wat gemist was echt ff lachen net.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:07 schreef akveor het volgende:
Weet iemand de tussenstand van Marielin's uitdaging?
Cool, een Escherquote:
En toch (zonder waardeoordeel) is Eline sterker in de groep, ze houd voor iedereen de spirit er in, helpt mensen waar ze kan. Dat is háár sterke punt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft zwakke plekken, bij Marilien zijn dat haar rokertjes en bij Eline is het haar uiterlijk. Door de camouflagekleuren had ze een soort masker-gevoel en geen enkele last van gene maar zodra ze geen make-up heeft en oneffenheden opmerkt in haar gelaat dan flipt ze ook (dat geeft ze zelf óók aan)
Jeroen heeft vermoedelijk meer informatie dan de rest? Die is gisteren ook uit beeld verdwenen en uiteindelijk door middel van een directe instructie op een stoel naast het het rolluik van de isoleer gezet. Dat was geen eigen initiatief, geloof daar niets van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Viel mij ook op...
Maar dat geld ook voor Jeroen.. Die lijkt af en toe Marilin "aan te spreken" met bijna exact dezelfde woorden als ik hier in de COS voorbij zie komen...
Maar goed.. Als wij dat kunnen verzinnen.. kunnen de bewoners het natuurlijk ook...
Die andere was ook niet moeilijk, maar dat viel bij kaarslicht kennelijk niet meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet al te moeilijk deze keer. Genoeg verschillende secties te vinden.
Een puzzel van 850 stukjes, de voorkant van de doos is weggestift en aan de zijkant zit nog een klein voorbeeldje . Eline is gek op puzzelen en Pim zoekt de hoekjes en randjes voor haar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool, een Escher![]()
Ik moet het een beetje hebben van jullie caps en berichten, ben streamloos.
Dat hebben ze zojuist gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten eerst alle kantstukjes eruit halen en die op tafel uitleggen
Ja, dat begrijp ik. Maar Pim had tijdens het uitzoeken van de kantstukjes ze direct op tafel moeten leggen. Dit is dubbel werk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef Deisyy het volgende:
Ze moeten eerst alle kantstukjes eruit halen en die op tafel uitleggen
Doet Pim expres, kan die langer naast Eline zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar Pim had tijdens het uitzoeken van de kantstukjes ze direct op tafel moeten leggen. Dit is dubbel werk.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een puzzel van 850 stukjes, de voorkant van de doos is weggestift en aan de zijkant zit nog een klein voorbeeldje . Eline is gek op puzzelen en Pim zoekt de hoekjes en randjes voor haar.
Er werd aan haar de uitslag van een poll bekend gemaakt waarin de streamer had beslist d'r sigaretten niet terug te geven. Toen trok ze die conclusie al en werd het geklaag een stuk minder. Bart vertelde haar gisteren tijdens het gesprek in de isoleer of ze dacht dat de streamer het na 1 keer klagen al niet snapte oid.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen slaapt en Marilin drukt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat zijn Marielin en Jeroen aan het doen?
Jeroen slaapt en Marielin kreeg net telefoon dat ze achter lopen met de dagboeken en dat ze deze moeten inleveren, neem aan dat Marielin dus aan het typen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:17 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat zijn Marielin en Jeroen aan het doen?
Mijn tip was geen reactie op de jouwe, ik zie nie eens niks niequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar Pim had tijdens het uitzoeken van de kantstukjes ze direct op tafel moeten leggen. Dit is dubbel werk.
weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jeroen slaapt en Marielin kreeg net telefoon dat ze achter lopen met de dagboeken en dat ze deze moeten inleveren, neem aan dat Marielin dus aan het typen is.
Ok dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Mijn tip was geen reactie op de jouwe, ik zie nie eens niks nie![]()
Puzzelen is wel lekker ontspannend voor de geest.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn tip was geen reactie op de jouwe, ik zie nie eens niks nie![]()
Puzzelen is wel lekker ontspannend voor de geest.
Die andere had eigenlijk maar 2 secties. de handen en de achtergrond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die andere was ook niet moeilijk, maar dat viel bij kaarslicht kennelijk niet mee
Ze hebben allemaal hun specifieke skills. Ik vind ze uiteindelijk alle vier taai, want het is toch voor iedereen best spartaans. Jeroen houdt ze wakker en scherp, Marielin is redelijk slim en doorziet veel, Eline zorgt ervoor dat ze bij elkaar blijven door gezellig te babbelen en Pim is iemand waar ze zich, vanwege zijn rust en kalmte, aan op kunnen trekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En toch (zonder waardeoordeel) is Eline sterker in de groep, ze houd voor iedereen de spirit er in, helpt mensen waar ze kan. Dat is háár sterke punt.
Marilin is misschien een grotere bikkel... dat is dan háár sterke punt.
Echter kun je dat natuurlijk ook alleen maar raden, want dan zouden ze allemaal exact dezelfde opdrachten moeten krijgen om dat te vergelijken.
hahahhaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:23 schreef snetje het volgende:
ja jaa jaaaa !! Pim pakt een stukje! heeft hij er 1 ? zou die passen??
nee hij legt hem toch maar weer terug
Bart vroeg aan Marielin hoe het zou kunnen dat de streamers haar het roken niet gunden. Toen gokte ze zelf al dat ze er waarschijnlijk teveel om zat te zeuren. Zo'n gekke gok is het ook niet, ze weet zelf ook wel dat ze er enorm over heeft lopen zeiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
OMG, hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef zouzou het volgende:
Zijn B.B.nu chizofreen geworden ? of Zij willen zo graag acteurs worden ?....Ik vind nu deze prograam achterkinder ! ik kan zeggen ik vind nu STUPIDE progamma ! Jammer !![]()
Nou, Eline helpt ook alleen daar waar het haar past. De pen werd niet gedeeld met Pim. En toen Marielin werd aangevallen door Jeroen voelde ze zich ook niet geroepen haar te steunen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En toch (zonder waardeoordeel) is Eline sterker in de groep, ze houd voor iedereen de spirit er in, helpt mensen waar ze kan. Dat is háár sterke punt.
Marilin is misschien een grotere bikkel... dat is dan háár sterke punt.
Echter kun je dat natuurlijk ook alleen maar raden, want dan zouden ze allemaal exact dezelfde opdrachten moeten krijgen om dat te vergelijken.
Heb het even teruggekekenquote:
heb je beter ideeën dan? ik zou zeggen gooi ze er maar in ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef zouzou het volgende:
Zijn B.B.nu chizofreen geworden ? of Zij willen zo graag acteurs worden ?....Ik vind nu deze prograam achterkinder ! ik kan zeggen ik vind nu STUPIDE progamma ! Jammer !![]()
klinkt mij in de oren als iemand die nederlands als 2e of 3e taal heeft, in elk geval is nederlands niet de moedertaal als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
OMG, hoe krijg je het uit je toetsenbord
(Kom jij van GP of vol)
Waarschijnlijk iemand wiens volkslied begint met "Einigkeit und recht, und freiheit"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt mij in de oren als iemand die nederlands als 2e of 3e taal heeft, in elk geval is nederlands niet de moedertaal als je het mij vraagt
Ik gok op Frankrijk en een fan van Jeroen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
klinkt mij in de oren als iemand die nederlands als 2e of 3e taal heeft, in elk geval is nederlands niet de moedertaal als je het mij vraagt
Ik gok op de Franse nationaliteit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:32 schreef Marrije het volgende:
Ik ga het even aan mijn van duitse komaf collega vragen of het haar bekend voor komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand wiens volkslied begint met "Einigkeit und recht, und freiheit"
We postte exact gelijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef zouzou het volgende:
Ik ben nooit vn een ..forum geweest, ik ben Francaise, mog dat ?.....
goeie morgenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:31 schreef Bunker-Renate het volgende:
Goodmeurningwat een geweldige Escher jigsaw puzzle
Leuk dat je dan toch een poging doet om mee te schrijven. Kennis van Jeroen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:36 schreef zouzou het volgende:
Ik ben nooit vn een ..forum geweest, ik ben Francaise, mog dat ?.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |