Volgens mij is het toch wel wat meer, zie statistiekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:56 schreef Danny het volgende:
[..]
de votes gaan misschien een paar honderd euro opleveren,
hij heeft in het leger gezeten, maar misschien kan hij beter teruggaan dan hier zijn fantasie botvieren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:08 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij droomde Bart van een Carriere in het leger vroeger, zou die niet stiekum naar Uruskan willen, ik zie hem daar al helemaal zitten in de soldatenmess, met van die verhalen waar alles er te dik boven op ligt.
Ja, jammer voor Bart, in zijn tijd kwamen de soldaten niet verder dan de Veluwe.
100000 stemmen is 1000 euroquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch wel wat meer, zie statistieken
De deelnemersranking
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef Quinty. het volgende:
oh dit kan bart in zijn cv erbij zetten : een groep soldaten onder zich gehad
ach misschien wel een idee voor de toekomst in het leger hij heeft wel fantasiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:09 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft in het leger gezeten, maar misschien kan hij beter teruggaan dan hier zijn fantasie botvieren.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef Danny het volgende:
OMFG WTF?!
Paardje rijden?
Wie bedenkt dit in godsnaam?
My Fucking God
je bent niet de enige. waarom bram in godsnaam met deze onzin heeft ingestemd is me een raadsel. Het lijkt op een slechte poolse amateur sm-filmquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef belinea het volgende:
tjongejongejonge het word steeds gekker in de bunker, ik vind het echt niks maar dan ook niks meer aan, ben blij als het afgelopen is.
Hier nog eentje, geweldig dit!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:12 schreef Laysa het volgende:
ik kom op het juiste moment binnen zie ik....hy-la-risch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |