Ik ook!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef huuphuup het volgende:
niet doen zo hier joh, s niet leuk voor Kers, ze heeft gevraagd of men in PM wilde raden en niet hier.
Eli in het NL's vind ik trouwens erg leuk
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Eli is leuk voor een ventjetis ook een heel leuk manneke
ik niet in elk gevalquote:Stiemie - vrijdag 22 mei 2009 @ 15:30
Letten jullie bij het kiezen van DE naam ook op de pestgevoeligheid? Bijvoorbeeld Rick (viezerik, rick met zijn kleine *** etc) en Deisree (heeft diarree, zit op de wc etc)? Wij hebben DE naam gevonden die pachtig is voor ons meisje maar die wel erg rijmgevoelig is en nu twijfel ik soms wel weer een beetje
ruth?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Letten jullie bij het kiezen van DE naam ook op de pestgevoeligheid? Bijvoorbeeld Rick (viezerik, rick met zijn kleine *** etc) en Deisree (heeft diarree, zit op de wc etc)? Wij hebben DE naam gevonden die pachtig is voor ons meisje maar die wel erg rijmgevoelig is en nu twijfel ik soms wel weer een beetje
Wat leuk Davina, dat jullie een Eli hebben!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik ook!
En we spreken het idd uit als EELIEE.
En voor ons is het enkel een vernoeming naar mijn moeder (tweede naam Elisabeth), en geen joodse betekenis. Daarvoor spellen we het ook anders (met de hebreeuwse letters, dan)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:18 schreef Vicky het volgende:
Op het forum waar ik schrijf is een Crystal Jean geboren.. CJ for short...
geen leuke naam...
CJ is gewoon niet zo mijn ding. Er is niets mis mee verder imho. Ik bedoelde het meer in de trant van ik zou het zelf niet uitkiezenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef bixister het volgende:
wat is er mis met CJ? ik geloof dat ik iets niet zie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |