Klik hier naar de weinig vrolijke onderonsje.quote:Dat het tussen Bert van der Veer en Peter R. de Vries niet bepaald klikt bleek toen ze samen in één ruimte terechtkwamen voor het programma 1 Op 1 van zender Het Gesprek...
Televisiemaker/regisseur Bert deed een aantal dappere pogingen om het gesprek toch nog op gang te krijgen, maar ving telkens bot.
Het 'prettige' gesprek werd niet afgemaakt, want Bert trok na een pijnlijk half uur zijn zender los en ging ervandoor.
Hij laat na afloop weten: "Wij zijn twee karakters die niet met elkaar matchen. We kennen elkaar van RTL en toen klikte het ook al niet."
Ja, het zijn beide ook mijn types niet, maar het 'gesprek' was wel aardig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:52 schreef tong80 het volgende:
Ben je het wel met me eens dat het arogante zllen hooi zijn die denken dat ze de waarheid hebben uitgevonden ?
Kan me ook niks anders voorstellen tussen dit soort mensen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, het zijn beide ook mijn types niet, maar het 'gesprek' was wel aardig.
Ik viel er in het begin in maar bleef wel kijken. Het sfeertje was meteen nasty.
Ik had een sollicitatiegesprek.quote:
Oeh!!! Dit wordt tijdelijke een mooie vervanging voor Uitzendinggemist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:11 schreef DrDentz het volgende:
Die van Ratelband vs. Frequin is ook best een pijnlijk gesprek.
Geweldig! Ik ben nu al helemaal fan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:12 schreef Veerboot het volgende:
Tamelijk ongemakkelijk gesprek ja
Goed programmaconcept. Vanavond even Frequin & Ratelband kijken.
Geweldig, de totaal chaotische gesprekken doen me denken aan The Big Lebowski. "Shut the fuck up Willibrord!"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef ASroma het volgende:
Willibrord en Ratelband whahaha![]()
jiskefet x2![]()
"Ja en dan is jouw zoon 15 en dan ben jij 85"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef Drexl het volgende:
Haha die aflevering met Frequin en Ratelband is minstens zo mooi.
Willibrod iets in de trant van:
''Ik kan geen krant openslaan of ik moet weer lezen dat je jouw vrouw weer slaat''
idd dat gesprekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:07 schreef Drexl het volgende:
Haha die aflevering met Frequin en Ratelband is minstens zo mooi.
Willibrod iets in de trant van:
''Ik kan geen krant openslaan of ik moet weer lezen dat je jouw vrouw weer slaat''
GEWELDIGquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef superjojo het volgende:
Willibrord en Ratelband is ook best pijnlijk http://www.hetgesprek.nl/archief/2188/
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Willibrord en Ratelband. Dat is 45 minuten spektakel.
2 volwassen kerels maar zoooo kinderachtig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat vind ik niet, als je gevraagd wordt voor een gesprek waarvan je niet weet wie je gesprekspartner zal zijn, dan is dit een van de risico's die de programmamaker neemt. Anderen vliegen elkaar in de haren, de Vries speelt het spelletje op zijn manier. Ik zal overigens niet ontkennen dat de man een omvangrijk ego heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Heerlijkheid het volgende:
De Vries, groot respect voor die man maar wat viel die door de mand. Ik heb het bij 10 minuten gehouden. Als je in zoveel tijd niet in staat bent om één simpele vraag te stellen, iets van belangstelling te tonen of gewoon respect te hebben voor je gesprekspartner, dan ben je gewoon asociaal.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Echt hele genante vertoning en wat een verschrikkelijke degeneratie van Frequin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:59 schreef superjojo het volgende:
Willibrord en Ratelband is ook best pijnlijk http://www.hetgesprek.nl/archief/2188/
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk hadden ze hem gewoon onverwacht tegenover Steve Brown moeten zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |