Trusten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
Ja, misschien ben ik wel naïef geweest toen ik regelmatig hoorde dat het zoiets als BB1 stijl zou worden. Gewoon bewoners in een kot die elkaar er doorheen moesten slepen, onder zware omstandigheden, dat dan weer wel. Maar niet één of andere soap met verklede apen in het groen waarvan sommigen tegen elkaar opgezet worden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap naïef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.
Ik kan m niet wijzigen, anders had ik dat zeker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
Bij in de straat was net meer sensatie (6 politiewagens waarvan 1 blauwe) dan wat er hierop nog op de stream te zien is. Lekker gezellig tussen Pim en Eline
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ook zo lekker spontaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ondertussen wel het enge ventje die ervoor zorgt dat ze haar bek open trekt
Gelul, ik stem op een poll, blijkt die a verlopen te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het zegt meer over de stemmer dan over de redactie als iemand die optie kiest...
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ik denk dat ze dit pas gaandeweg verzonnen hebben, ad-hoc enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
edit: en in de wervingstekst stond niets over soldaatje spelen en verkleedpartijtjes. En tijdens het uitgebreide gesprek en de uitleg van het concept is daarvan ook NIETS ter sprake gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |