Jahaa zuchtquote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:35 schreef moha het volgende:
ik ga ook mijn mandje opzoeken truste of nog veel kijk plezier
Zeg dat wel ja had hem al lang een hollepieper gegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
Als ik jeroen zo hoor weet ik nu zeker dat zijn vriendin het best wel lekker vindt dat hij een tijdje wieberen is. Dit is het geluid wat je tot een moord toe kan aanzetten.
of gewoon een optater, dat deden ik en m'n ex ook bij elkaar werkt uitstekendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nou mij niet.Ik ga geen neus dichtknijpen "want dat kan gevaarlijk zijn heb ik gehoord"Maar geef een trekje aan het kussen en dat helpt!
Maar ik wil geen exquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
of gewoon een optater, dat deden ik en m'n ex ook bij elkaar werkt uitstekend
en soms snurkten we synchroom![]()
* Maanvis ziet mogelijkheden voor een animated gif van de bonk tegen de muur smileyquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis ziet mogelijkheden voor een animated gif van de bonk tegen de muur smiley
Ha ha ,ik schreef al dat ik best wel op jou lijk qua aangevallen voelen enzo maar niet te vrolijk doen hoor,ik ben heel anders dan jij.Verbeeld je niksquote:
maak je geen zorgen, ik voel me niet zo snel aangevallen. heb er vooral plezier in om te zien hoe mensen denken een ander te kunnen ziekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ha ha ,ik schreef al dat ik best wel op jou lijk qua aangevallen voelen enzo maar niet te vrolijk doen hoor,ik ben heel anders dan jij.Verbeeld je niksen ik zie er veeeeeel beter uit
![]()
Wil hij een leger barbie voor zijn verjaardag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:43 schreef wicky. het volgende:Je ziet gewoon aan Pim dat hij helemaal in love is
![]()
te grappig!
Zie TT.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Ik tune net in.
Fase 3 was toch over na 48 uur?
Waarom zitten ze nog buiten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee verspringt iedere 2 uur.
Eerst van 12 tot 2 pim en eline. Eline ruilt met Marielin. Marielin met pim 2uur. Pim ruilt met jeroen. Marielin met jeroen 2 uur. Dan marielin ruilt met eline. Jeroen en eline 2 uur. Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
Dit komt uit het vorige Topic. Volgens mij zijn ze rond 0.30 begonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
weet jij soms hoe laat zij samen wacht hebben?
Hahaha... het is echt een lieverd maar té preuts/verlegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil hij een leger barbie voor zijn verjaardag?
wie weet.. er resten hem nog 3 dagen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hahaha... het is echt een lieverd maar té preuts/verlegen
Ik zie het al]3 weken,ik ben zo'n type die heel snel dingen denkt te zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:43 schreef wicky. het volgende:Je ziet gewoon aan Pim dat hij helemaal in love is
![]()
te grappig!
Wat denk jij, gaat dat 'm worden ? ik denk het niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wie weet.. er resten hem nog 3 dagen...
Nu het laaste ] nog....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:48 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie het al]3 weken,ik ben zo'n type die heel snel dingen denkt te ziennet als in tijden van DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |