quote:
Nee man, hij is hilarischquote:
Mooi!!!!! je kent me nu al zo lang, en je weet en zeg het maar hardop, ik heb altijd gelijk, ik zie zoveel in mijn glazen bolletje dat ik er zelf wel eens bang van wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn middelste zoon![]()
Marilien klaagt al steen en been over het gesnurk ..... ik zeg gewoon ff een flinke douw geven ... dan houdt het wel opquote:
Pim ziet ook weinig"Liefde maakt blind"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
Je ziet er weinig van dat Pim helemaal in love is van Elientje
ja maar van de rest tussen die twee gaat er denk nie komen niequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
Je ziet er weinig van dat Pim helemaal in love is van Elientje
dan heb je niet geboft inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is wel pittig hoor, vermoeid zijn maar niet kunnen slapen.
En ook niet in een ontspanning kunnen komen.
Heb ik ook een keer gehad, toen ik een hondje met extreme verlatingsangst te logeren had.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat ik me ook maar ga aanmelden voor het leger... als het er zo aan toe gaat....![]()
Er komen weer allerlei tjetjes voorbij.
Marielin roept JEzus erbij... nee Marielin das niet goed... het moet achter het zelfstandig naamwoordje
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, zal wel weinig slapen worden nu![]()
Later Fokkers![]()
nu nog alleen jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Is het Jeroen of Marielin die zo snurkt?
Dat is Jeroen, Marielin klaagde er al over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik lag toen in bed en toen ik bijna in slaap viel begon hij te piepen en te blaffen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je niet geboft inderdaad.
ik heb het een keer meegemaakt toen kregen wij een reu te logeren en wij hadden zelf een teefje wat loops werd. we hebben die reu in de kelder moeten opsluiten en die heeft nachten lang gehuild
Ik denk Jeroen nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan een leuk duet worden, straksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is Jeroen, Marielin klaagde er al over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |