Ik heb alleen een heupgordel achterin, zodra Lennon in een grotere stoel kan, moet ik daar andere gordels in kopen.quote:
Dat is goed hoor. Wyccie is kennelijk te beledigd om die kalende liefhebber van cubaanse sigaren zijn naam te noemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik heb even een tdp-tje geplaatst.
Hoi Jufquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een heupgordel achterin, zodra Lennon in een grotere stoel kan, moet ik daar andere gordels in kopen.
hee mr. Ano![]()
Dankjewel!! Hij is morgen alweer 4 maanden!! Time flies.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi JufNog gefeliciteerd met jullie baby.
Kent Willeke Alberti alle kalende liefhebbers van Cubaanse sigaren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef qonmann het volgende:
Niemand weet wie het is ..tot nu toe ..denk dat het een WA-plaatje is
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel!! Hij is morgen alweer 4 maanden!! Time flies.
WA is onze kroonprinsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kent Willeke Alberti alle kalende liefhebbers van Cubaanse sigaren?
Is Willeke Alberti een man?!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar Willem Alexander ook niet. Dat scheelt
Op de meent?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Als Wyccie controleert of ik een nieuwe vraag mag stellen in FMT dan post ik die lelijkerd wel even daarzo en dan is ie hopelijk vrij snel geraden.
quote:
Dan leg ik die kale liefhebber van Cubaanse sigaren even te vondeling.quote:
Maar dan kan-ie toch nooit genoeg cd's meenemen? Of twee keer heen en weer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
daar wil hij niet in rijden. Maar we wonen dichtbij het centrum dus fiets is prima en stukken makkelijker en goedkoper te parkeren.
Kijk maar uit! Voor je het weet ligt in een kribbe te dobberen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan leg ik die kale liefhebber van Cubaanse sigaren even te vondeling.
Ik Mijn fiets heeft twee grote fietstassen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan kan-ie toch nooit genoeg cd's meenemen? Of twee keer heen en weer?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik Mijn Onze fiets heeft twee grote fietstassen hooren aan het stuur kunnen ook nog tasjes hangen.
Jij hebt een krantenwijk?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik Mijn fiets heeft twee grote fietstassen hoor![]()
Helemaal uit Enschede naar de Meent toegefietst?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef peaceman het volgende:
Tssss Heren toch!![]()
Op de [ afbeelding ] natuurlijk.
MIsschien is dat omdat hij op de fiets ging anders had hij ook een cd van hem mee genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat peaceman de man op het plaatje niet kent verbaast me. Meneer is actief in de muziekwereld.
quote:
Nee natuurlijk nietquote:
Tja ik denk dat de cd's die ik meegenomen heb op weinig bijval hier kunnen rekenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MIsschien is dat omdat hij op de fiets ging anders had hij ook een cd van hem mee genomen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik denk dat de cd's die ik meegenomen hebben op weinig bijval hier kunnen rekenen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
MIsschien is dat omdat hij op de fiets ging anders had hij ook een cd van hem mee genomen.
Ze zijn vierkant?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik denk dat de cd's die ik meegenomen heb op weinig bijval hier kunnen rekenen.
Wie Peaceman? Dan heb jij hem nog nooit met al die tassen met cd's zien fietsen! Dat is een ongelofelijk staaltje acrobatiek!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
hebben we al een hintje gehad S ?
is een tdp plaatje tenslotte
Sterker nog... ze hebben 4 hoeken.quote:
Postzegellikker bij een platenmaatschappij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Meneer is geen artiest maar wel werkzaam in de muziekwereld.
man achter de schermen..de joviale manager van Boney M ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Meneer is geen artiest maar wel werkzaam in de muziekwereld.
Als die meneer achter de schermen zou zitten, zouden er geen foto's van hem bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
man achter de schermen..de joviale manager van Boney M ofzo
okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als die meneer achter de schermen zou zitten, zouden er geen foto's van hem bestaan.
Sommige managers komen gewoon in beeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als die meneer achter de schermen zou zitten, zouden er geen foto's van hem bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |