quote:
Wordt een nieuwe serie.."Guess the Coupe"quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben benieuwd naar haar nieuwe coupe dan.
Klinkt als een cutprogrammaquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Wordt een nieuwe serie.."Guess the Coupe"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt me wel indrukwekkend om te zien hoe ze die paarden in dat zwembad krijgen.....
Hoi Wycciequote:
Dan hadden jullie niemand om uit te lachen, bedoel je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef qonmann het volgende:
Hoi Wyccie![]()
Zonder jou zou dit topic toch anders zijn
Ik hou sowieso niet zo van humorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hadden jullie niemand om uit te lachen, bedoel je?
Nah...dat niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan hadden jullie niemand om uit te lachen, bedoel je?
Weet niet. Toen sliep ik.quote:
Is dat niet een beetje ouderwets?quote:
Betrapt!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sssssssst, dat is geheim. Dat mag Diaan niet weten
Waarom zou je treuren als je geen tattoo van, maar wel het meisje zelf hebt... Ze is lekker hoor Jan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh je hebt ook nog steeds met de juf.En die speurneus is daar nog steeds niet achtergekomen?
Jan doet vast ook mee met De Vierdaagsequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef wyccie het volgende:
Oh. Heel Nederland lijkt bezeten te zijn van dat stel. Die duiken ook overal op. Zelfs hier weer.
In het kader van zijn reality-show - "Stappen met Jan"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jan doet vast ook mee met De Vierdaagse
Kijk, tong. Een plaatje om te radenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef tong80 het volgende:
Tegenwoordig post ik hier nog maar één keer per dag
Goeiemorgen
Als je het niet geweten had was het je waarschijnlijk nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
I'm backenne Scrut, ik heb meerdere borden gezien met jouw geboorteplaats
de naam kwam me al zo bekend voor.
Dat zou idd best kunnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je het niet geweten had was het je waarschijnlijk nooit opgevallen.
nee joh, ik heb onze andere auto waar Peaceman meestal in rijdt, meegenomen. Anders had ik dat niet gered, al rijd mn kleine autootje makkelijk 130 km per uur hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je nou in één dag zo'n eind gereden in jouw kleine autootje?
Beter van wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee joh, ik heb onze andere auto waar Peaceman meestal in rijdt, meegenomen.
Maar zo'n afstand in één dag, dan was je nu gebroken.quote:Anders had ik dat niet gered, al rijd mn kleine autootje makkelijk 130 km per uur hoor.
quote:
Ik ben nu ook wel een beetje moe hoor. Mn moeder kan niet in een gewone schakelauto rijden, dus heb het hele stuk alleen heen en terug gereden. Ik had trouwens weer een voorbeeldig kindquote:Maar zo'n afstand in één dag, dan was je nu gebroken.
Niet off topic maar ook niet goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Hij lijkt op Jack van Gelder.
Of is dat off topic ?
Ik heb eens zo'n achtergelaten baby gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Jeugdtrauma?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef wyccie het volgende:
Dus je neefjes en nichtjes moeten maar lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |