De casus die ik had bij onderdeel B is een vrouw, die was geweigerd op een vlucht. Ze was vaste klant van een bepaalde luchtvaartmaatschappij, en was éénmalig geweigerd op een vlucht omdat ze teveel gedronken zou hebben. Ik was in de casus de floormanager (o.i.d.) van deze maatschappij, en moest de vrouw bedaren en haar vertellen hoe het precies zat. Uiteindelijk gaat deze vrouw je vanalles vragen, of ze geen korting kan rijgen, of ze een business-class stoel kan krijgen, en daar moet je iets moois van maken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me af of mensen kunnen vertellen wat voor praktijk/casus ze hebben gehad bij onderdeel B en hoe ze dat aan hebben gepakt?
Boze burger? In paniek? Verdrietig? Verward?
Je kunt je niet goed op zoiets voorbereiden, maar vraag me wel af wat er zo gemiddeld aan de orde komt..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Wupppie het volgende:
Ja, dat is handig! de cassusen gaan bespreken.
Komt het ook allemaal vrij natuurlijk over....
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt je niet goed op zoiets voorbereiden, maar vraag me wel af wat er zo gemiddeld aan de orde komt..
Als je zorgt dat je conditie op pijl is, komt dat heus wel goed. Ik heb weken voor mijn keuring wakker gelegen voor die kastquote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik dan meteen vragen hoe onderdeel A bij je ging natterman? Als man mocht je er 3.20 over doen: wat had je?Het enige waar ik echt voor 'vrees' is de hoge kast waar je overheen moet in beide richtingen. Er is hier niet echt de mogelijkheid om dat te oefenen
Idd. Geen casussen gaan bespreken joh! Je valt zo erg door de mand als je een 'geoefende' reactie geeft. Laat het over je heen komen en reageer zoals jij op dat moment denkt/voelt dat goed is!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:20 schreef Wupppie het volgende:
Ja, dat is handig! de cassusen gaan bespreken.
Komt het ook allemaal vrij natuurlijk over....
het is ook helemaal niet mijn intentie om te gaan 'oefenen', want dat kan simpelweg niet. Maar dan kun je je nog wel afvragen wat voor soorten je kunt verwachten?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Idd. Geen casussen gaan bespreken joh! Je valt zo erg door de mand als je een 'geoefende' reactie geeft. Laat het over je heen komen en reageer zoals jij op dat moment denkt/voelt dat goed is!
is dat kreng niet mega-hoog?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je conditie op pijl is, komt dat heus wel goed. Ik heb weken voor mijn keuring wakker gelegen voor die kastMaar je krijgt voordat je de test moet doen, nog de gelegenheid om even die kast een paar keer te oefenen
Onderdeel A, ja de bekende sporttest haha! Ik was hier ook zoooooo zenuwachtig voor, maar heb het uiteindelijk wel allemaal gehaald. De tijd die ik had was 3.09, dus ruim binnen de limiet van 3.20. Maak je er niet te druk om, als je conditie normaal is en je over een beetje doorzettingsvermogen beschikt, dan haal je die test gewoon!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik dan meteen vragen hoe onderdeel A bij je ging natterman? Als man mocht je er 3.20 over doen: wat had je?Het enige waar ik echt voor 'vrees' is de hoge kast waar je overheen moet in beide richtingen. Er is hier niet echt de mogelijkheid om dat te oefenen
Stel je niet aan, alle mogelijke casussen in de afgelopen 10 jaar zijn iedereen die solliciteert al bekend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Wupppie het volgende:
Wat ik van horen zeggen heb, is dat je na die test gevraagd wordt niet over de casus te praten.
dat doe je dus nu wel, hopen dat ze meekijken hier en je test de strot omdraaien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt overigens aan bij welk korps je soliciteert waar je geplaatst word. Dus bijvoorbeeld gelderland is volgens mij altijd Apeldoorn.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
Dank je voor je antwoord
fijn te horen dat je nog even de casus te lezen krijgt voordat je er aan mag beginnen.
Ga nu weer half uurtje hardlopen, dus denk dat 't wel in orde moet komen qua conditie... haal gewoon in op de rechte stukken![]()
interval training ook en zulks.
Eindhoven is mijn tweede keus. Is net iets verder dan Apeldoorn vanuit Nijmegen volgens mijmaar moet nog even uitzoeken hoe de files het doen
Doen ze die casus nog steeds?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
De casus die ik had bij onderdeel B is een vrouw, die was geweigerd op een vlucht. Ze was vaste klant van een bepaalde luchtvaartmaatschappij, en was éénmalig geweigerd op een vlucht omdat ze teveel gedronken zou hebben. Ik was in de casus de floormanager (o.i.d.) van deze maatschappij, en moest de vrouw bedaren en haar vertellen hoe het precies zat. Uiteindelijk gaat deze vrouw je vanalles vragen, of ze geen korting kan rijgen, of ze een business-class stoel kan krijgen, en daar moet je iets moois van maken.
Éen bepaald goed antwoord, dat is er simpelweg niet. Je moet dat oplossen op je eigen manier, zolang de mevrouw maar niet het kamertje verlaat waar je het gesprek in hebt! Ze was in het begin van de casus erg kwaad, en wilde zelfs vertrekken.. Maar toen heb ik haar gezegd dat als ze vertrekt, ik helemaal niets meer voor haar kan betekenen en ze het dus zelf mag gaan oplossen.
Er schijnt een soortgelijke casus te zijn waar je manager bent va neen centerparcs-park, en daar is een vergelijkbare casus van.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |