Het hele team??quote:
quote:
Eensch!quote:
Nouja, alleen mijn falen heeft geen 10 tegen punten opgeleverd, daar was toch echt teamwerk voor nodig... Ik heb wel mijn beste gedaan om de nul te houden, ben twee keer aan slag geweest en geen enkele keer op het honk gekomenquote:
Het is niet meer leuk als je er serieus op in gaatquote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, alleen mijn falen heeft geen 10 tegen punten opgeleverd, daar was toch echt teamwerk voor nodig... Ik heb wel mijn beste gedaan om de nul te houden, ben twee keer aan slag geweest en geen enkele keer op het honk gekomenOverigens was de 2e keer de schuld van de coach die me liet stoten bij de 3e bal
Ik heb alleen cashew notesquote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deel mijn GAM SC note uitdeel krachten niet
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk als je er serieus op in gaat
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik deel mijn GAM SC note uitdeel krachten niet
Kijk uit malloot, een kokusfoknoot.quote:
Oh sorry... Ik was onder de indruk dat je serieuze interesse hadquote:Op maandag 18 mei 2009 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is niet meer leuk als je er serieus op in gaat
Ik ben zo'n brave boy dat ik een negatief aantal notes hebquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef koei het volgende:
[..]
Oh sorry... Ik was onder de indruk dat je serieuze interesse hadIk had beter moeten weten
Daar hebben we werkelijk geen drol aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Rossdale het volgende:
Trouwens, disjfa kan deze smilie aan de fok!games smilies toevoegen geloof ik. Anders moeten jullie hem eens lastig gaan vallen. De admins doen er toch niks mee [ afbeelding ]
Peanut!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Poit het volgende:
Disjfafaaaaaaa
DISJFAFAAAAAAA
Fafaaaaaaaaaaa.
[ afbeelding ]
Stil eens..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar hebben we werkelijk geen drol aan.
dun-HAAMMMMMMMMMmmmmmquote:
Mensen die Into The Wild een goede film vindenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die Peanut van Jeff Dunham grappig vinden!
Is een goede film.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Mensen die Into The Wild een goede film vinden
Into the wild... ergens bij SA-NA-TA AH-NAH!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Mensen die Into The Wild een goede film vinden
Owja.... zeker wel.quote:
Jij maar hij begon!!!!quote:
En Jose jalapeno on a stickquote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja.... zeker wel.
Into the wild is een hele mooie film en helaas gebaseerd op een echt verhaal.
Maar ondanks dat ik Into the Wild een mooie film vind, kan ik ook enorm lachen om Peanut. De overige figuren vind ik een stuk minder leuk...
En dat moet onze kinderen later lesgeven... kansloosquote:
Ik krijg juist les van die koters!!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En dat moet onze kinderen later lesgeven... kansloos
We moeten je wat vertellen koeiquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef koei het volgende:
Wie bedoel je precies met onze GB? Heb ik een opbloeiende liefde hier in de SC gemist? Edwinuss was vorige keer nog single iig...
Naaahquote:
das niet jammiequote:
Dat is inderdaad niet zo slim.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ach, die blik is dan wel weer oké, een beetje alsof ze weet dat ze dom bezig is door met kleding aan te gaan douchen...
quote:
Dat bedoel ik! Hoe kan dat nou een slechte film zijnquote:
Daphne Bunskoekquote:Op maandag 18 mei 2009 23:46 schreef Edwinuss het volgende:
Poit, wat is nu echt een lekker wijf in jouw ogen?
Duidelijk!quote:
Ik stiekem nog steeds..quote:Op maandag 18 mei 2009 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben altijd verliefd op haar geweest..
Puur alfabetische volgorde.. Laniboefje blijft de nummer 1 heur!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:58 schreef koei het volgende:
Staat Lani nog maar op de 3e plaats Poit
Het is maar goed dat ze hier niet zoveel meeleest...
EN :quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stiekem nog steeds..
Oeh, ik vergeet wat trouwens...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het alleen maar om op hetzelfde niveau als jullie te praten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:01 schreef koei het volgende:
ja, jij valt ook onder de vrouwen in de GAM SC inderdaad Edwinuss! Ik ben blij dat je er nu zelf ook voor uit durft te komen!
Dan had je een plaatje van Christian Bale moeten hebben i.p.v. meneer de joker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om op hetzelfde niveau als jullie te praten.
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan had je een plaatje van Christian Bale moeten hebben i.p.v. meneer de joker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Poit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DisjFAFAAAAAAAAquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:38 schreef Poit het volgende:
Spank!!!!
Je hebt concurrentie!!!!
Beroemd worden...
let op de tikfout, daarmee kom ik wat dichter in haar belevingswereld!!quote:You are awesome!
It's rare to find someone that talented but still down to earth and reasonably!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb dr al een youtube comment achtergelaten, ik ga m ff quoten...
[..]
let op de tikfout, daarmee kom ik wat dichter in haar belevingswereld!!
Haha echt sweet, die andere filmpjes zijn echt te vals voor woorden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:11 schreef koei het volgende:
check dat andere filmpje van haar dat op de weblog genoemd wordtEigenlijk kan ze enorm goed zingen
Vond ik ook! Toffer dan de Davinci code!quote:
Alles behalve die moderne bibliotheekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Vond ik ook! Toffer dan de Davinci code!
Ik ben wel benieuwd of het vaticaan er echt zo uit ziet trouwens, en dan met name de crypte en de bibliotheek
Een baas ben je, en een baas zul je blijven!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Röntgen maandagnacht!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Röntgen maandagnacht!
quote:
Appeltje eitjequote:
quote:
quote:
HAHAHAHAHAAHAquote:
quote:
Als vond ik haar als Rogue sexier dan in True Blood. Maar dat komt misschien door dr verschrikkelijke stem.. Aan de andere kant.. True Blood... TITIIIIEEESSS!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zat gister ook x2 te kijken en kwam erachter dat dame uit true blood rogue speelde
Oeh, en de alto chick uit Mean Girls.. Die is in de serie juist weer velly naisquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als vond ik haar als Rogue sexier dan in True Blood. Maar dat komt misschien door dr verschrikkelijke stem.. Aan de andere kant.. True Blood... TITIIIIEEESSS!!!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als vond ik haar als Rogue sexier dan in True Blood. Maar dat komt misschien door dr verschrikkelijke stem.. Aan de andere kant.. True Blood... TITIIIIEEESSS!!!
Serie niet gezien zeker??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Die is nog aardig opgedroogd trouwens!
Nope. Ik beperk me tot Kröd Mändoon And The Flaming Sword Of Fire en How I Met Your Mother.quote:
luck!quote:
yeah!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:24 schreef Poit het volgende:
Geweldige soundtrack trouwens
Oeh, Fallen, zit net even te googlen, over 26 dagen begint seizoen 2 van True Blood.
Ja, same here!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
yeah!
Maar duurt dus nog even voordat ik ga kijken.
Wil natuurlijk wel meteen een heel seizoen kijken, anders moet ik steeds weer een week wachten....
Aan de andere kant is dat wel beter voor mijn nachtrust, de vorige keer ook bijna niet geslapen... "vooruit, nog één aflevering.... ow, cliffhanger... okay, nog één dan..."
trouwens, de OST is echt briljant (afgezien van 2 nummers ofzo). Heerlijke mix van songs en voor het eerst dat ik (alt.)country eigenlijk best goed te pruimen vind.
All hail mod Lyzio!!quote:
De aandachtshoer!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:24 schreef Tain het volgende:
Meisje zonder slip op schoolfoto
Vind je het eerst heel erg dat je zonder slipje in het schoolboek staat, ga je er mee naar CNN en dan komen ze ook nog achter dit![]()
Mja... beetje jammer van alle ophef.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:24 schreef Tain het volgende:
Meisje zonder slip op schoolfoto
Vind je het eerst heel erg dat je zonder slipje in het schoolboek staat, ga je er mee naar CNN en dan komen ze ook nog achter dit![]()
Jij mag meehelpen hoor!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja... beetje jammer van alle ophef.![]()
Maar goed, ook weer drama-Amerika hoor... want een waterpijp is natuurlijk meteen "OMG... she's smoking weed!! " *zucht*
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik wens onze Lyzio al het beste toe.
Have you ever seen an bong... ON WEED!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]wat fucking slecht, dat is gewoon een doodnormale waterpijp!
falers bij die site!
It's time to play a game called "Have you met my friend Ted?"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:50 schreef Poit het volgende:
Oeh, HIMYM, S02E02, Doe you like magic??
Geweldig!
aww...quote:
Het is toch gewoon "Haaaaaaave you met Ted?"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
It's time to play a game called "Have you met my friend Ted?"
Serieus, die shit werkt nog ook
Half zielig, half hilarisch!quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is toch gewoon "Haaaaaaave you met Ted?"
Kloptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:11 schreef Poit het volgende:
Serieus.. Die tekstschrijver van Barney verdient een medaille!
Ashlee: I'm Ashlee, with two E's.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Barney: The only reason to wait a month for sex is if she's 17 years, 11 months old.
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:46 schreef Tain het volgende:
[..]je vergeet de belangrijkste smiley [ afbeelding ]
quote:
Die van jou heeft een achtergrondkleur!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Die zie je alleen als je [ afbeelding ] bent.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Die zie je alleen als je [ afbeelding ] bent.
quote:
quote:
Dit is een quote voor in de OP!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:
het is dat ik jullie allang afgeschreven heb als normale mensen, anders zou ik nu enorm ongerust zijn!
Hou jij het bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
We moeten de meest geniale quotes vanaf nu in de OP flikkeren.
Ja goed man! Met jou?quote:
Waar is je macht nu he! Nu kan je niet meer hé! Nu ben je weer geland in de wereld van de normalos !quote:
Lekker.quote:
Kan ik hieruit de conclusie trekken dat je jezelf ziet als normaal mens?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:40 schreef SpankmasterC het volgende:het is dat ik jullie allang afgeschreven heb als normale mensen, anders zou ik nu enorm ongerust zijn!
Het zou meer pijn doen als ik 's ochtends wakker zou worden en dan in de spiegel kijkend erachter zou komen dat ik zo'n kop als jij hadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waar is je macht nu he! Nu kan je niet meer hé! Nu ben je weer geland in de wereld van de normalos !
Doet pijn hé!
Gelukkig!quote:
quote:Sorry van je UI man. Ik voeg het vanavond wel even toe.
Dan upload ik het weer op Youtube en dan moet iemand daar even een GIFje van maken..
Nu is Disdinges geowned en komt hij pas over paar topics terugquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zou meer pijn doen als ik 's ochtends wakker zou worden en dan in de spiegel kijkend erachter zou komen dat ik zo'n kop als jij had
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:03 schreef Edwinuss het volgende:
Dan upload ik het weer op Youtube en dan moet iemand daar even een GIFje van maken..
Dan moet je morgen niet wakker wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Het zou meer pijn doen als ik 's ochtends wakker zou worden en dan in de spiegel kijkend erachter zou komen dat ik zo'n kop als jij had
Kut is dat inderdaad, de hele tijd je matras aangort als je wakker wordt...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wat nog erger is, wakker worden met een odol en dan op je buik liggen!
Daarom heb ik ook een gat in mijn matras, en slaap ik in een hoogslaper!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:09 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je morgen niet wakker worden
Wat nog erger is, wakker worden met een odol en dan op je buik liggen!
Helemaal vervelend met een waterbed...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Kut is dat inderdaad, de hele tijd je matras aangort als je wakker wordt...
Je probeert de bovenburvrouw te rakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een gat in mijn matras, en slaap ik in een hoogslaper!
Ik stuur je wel een krant. Wat is je adres?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Of als je op de grond slaapt zoals ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik slaap op de grond als straf, ik heb wel een bed gekkie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een krant. Wat is je adres?
Oh! Nou ja, dan gebruik je die krant toch als laken...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik slaap op de grond als straf, ik heb wel een bed gekkie!
Ik slaap op de grond als straf omdat ik nooit mijn lakens verschoon![]()
Ik heb een kachel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Nou ja, dan gebruik je die krant toch als laken...
Zo ben ik he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb een kachel.
Maar toch aardig van je!
Dit was pas de eerste keer dit topic!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hoeft het niet elke keer te herhalen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan ik hieruit de conclusie trekken dat je jezelf ziet als normaal mens?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Reintji het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ouw_in_een_auto.html
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En de vorige topics? En dat topic met je naam in de TT?
Welke van de velequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dit topic ja.
En de vorige topics? En dat topic met je naam in de TT?
Weet ik niet, ik kan niet meer in FCquote:
neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:26 schreef Edwinuss het volgende:
Maar ik wil nu MOD worden, kan dat?
Waarom wil je mod worden eigenlijk? Tis niet dat het superleuk is ofzoquote:
Jij f5`t continuquote:
Lijkt mij juist wel leukquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom wil je mod worden eigenlijk? Tis niet dat het superleuk is ofzo
Nee je bent niet grappig neequote:
Nee jij bent hilarisch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Nee je bent niet grappig nee [ afbeelding ]
Ja dat wel jaquote:
Nee. jij bent eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When hell freezes over!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Is modje worden niks voor jouw Poit? Je bent ondertussen toch al een FOK!gamescrew wannabe die ons op meets loopt te stalken, dus een uitschot modje lijkt me wel een perfecte taakomschrijving voor jou
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. jij bent eenDamn rtight!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Poit for mod! Poit for mod!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
When hell freezes over!
ik kom alleen maar in de GAMSC, als ik alleen die hoef te moderaten vind het prima
Tequila leest mee! Ik weet het bijna 100% zeker! 99% dus!quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tequila leest mee! Ik weet het bijna 100% zeker! 99% dus!
Als bilmaat hoor je allesquote:
quote:
Tain for crew!!quote:
Alleen al om zulke reacties zou je een fantastische mod zijnquote:
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain for crew!!
FOK!games zoekt nieuwe redactieleden
Ik vroeg me al af waarom je "professional" was, maar jij ouwe snoepert bent vroeger gewoon kroe geweest! DAAROM ben je zo toffig!
Geen röntgenlaboranten?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tain for crew!!
FOK!games zoekt nieuwe redactieleden
Ik vroeg me al af waarom je "professional" was, maar jij ouwe snoepert bent vroeger gewoon kroe geweest! DAAROM ben je zo toffig!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Geen röntgenlaboranten? [ afbeelding ]
nee dank jequote:
Ik ben gewoon tof, daar heeft fok niets mee te maken gehadquote:FOK!games zoekt nieuwe redactieleden
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:57 schreef Reintji het volgende:
[..]
Geen röntgenlaboranten? [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Alleen al om zulke reacties zou je een fantastische mod zijn
Het is ook wel leuk. Maar je moet wel bedenken Edwin, dat je dan gewoon dus echt nergens meer kan trollen, fucken, rellen, schelden, en weet ik wat je nog allemaal nog meer uithaalt, je zult het goede voorbeeld moeten geven. Een geintje hier en daar kan uiteraard, maar je zal je behoorlijk in moeten gaan houden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel leuk
Dan is de eerste post die ik maak in een topic waar AQ is en dan zeg ik :
Hoi AQ![]()
Sorryquote:
Dat doe ik de laatste tijd al, ik zou het goede voorbeeld kunnen geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk. Maar je moet wel bedenken Edwin, dat je dan gewoon dus echt nergens meer kan trollen, fucken, rellen, schelden, en weet ik wat je nog allemaal nog meer uithaalt, je zult het goede voorbeeld moeten geven. Een geintje hier en daar kan uiteraard, maar je zal je behoorlijk in moeten gaan houden...
Allemaal kwaliteiten die jij nooit hebt laten zien aan het publiekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk. Maar je moet wel bedenken Edwin, dat je dan gewoon dus echt nergens meer kan trollen, fucken, rellen, schelden, en weet ik wat je nog allemaal nog meer uithaalt, je zult het goede voorbeeld moeten geven. Een geintje hier en daar kan uiteraard, maar je zal je behoorlijk in moeten gaan houden...
Valt achter de schermen genoeg te rellen toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, overtuig Paro en Rayman plus een paar FA's zou ik zeggenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat doe ik de laatste tijd al, ik zou het goede voorbeeld kunnen geven.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Valt achter de schermen genoeg te rellen toch?
Er staat niks open toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, overtuig Paro en Rayman plus een paar FA's zou ik zeggen
Ik wil posten op koei na, maar ik vind die net wat te schunnig.quote:
Geen idee. In redelijke kwaliteit heb ik 1,3 & 4 van mininova.org kunnen halenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:03 schreef Edwinuss het volgende:
Lennieboi waar kan ik CKY in FATSOENLIJKE kwaliteit downloaden?
No probquote:
TNX.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Geen idee. In redelijke kwaliteit heb ik 1,3 & 4 van mininova.org kunnen halen
Waar de fuck heb je het over?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik wil posten op koei na, maar ik vind die net wat te schunnig.
Maar ja natuurlijk staat alles open. Bartjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik wil posten op koei na, maar ik vind die net wat te schunnig.
Maar ja natuurlijk staat alles open. Bartjes
Ging beter dan verwacht, ik had veel meer kansen en normaal verdeling zooi verwacht. maar die zat er bijna niet in. Dus met een beetje geluk heb ik een voldoendequote:
ISOHUNTquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als iemand hier CkY 2k heeft, meldt u hier
FOK!Games subforum was gezelligquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ging beter dan verwacht, ik had veel meer kansen en normaal verdeling zooi verwacht. maar die zat er bijna niet in. Dus met een beetje geluk heb ik een voldoende
GCC is nog steeds gezellig, het moderetter forum blijft zoals altijd een grote groep kansloze poepjosti's die alleen maar zitten te zeiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:15 schreef Tain het volgende:
[..]
FOK!Games subforum was gezellig
Moderators subforum was... tja
Wel grappig om te lezen trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GCC is nog steeds gezellig, het moderetter forum blijft zoals altijd een grote groep kansloze poepjosti's die alleen maar zitten te zeiken.
GCC = Games Control Center, forum waar alle FOK!games-kroe samenkomt en zit te slowchatten in ieder topic om de gedachte aan Bart levend te houden!quote:
Jou ouders he.... die neuken ook nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
ER IS EEN VIDEO VAN JOLANTHE KABELJAUW EN WESLEY SCHAAR DIE AAN HET ZOENEN ZIJN OMMGGGGG G G G G G!! 111
HIJ NEUKT HAAR OOK!111
Maar Tain is geen crew, hoe kan hij dat dan lezen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GCC = Games Control Center, forum waar alle FOK!games-kroe samenkomt en zit te slowchatten in ieder topic om de gedachte aan Bart levend te houden!
Ja, maar niet met elkaarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Jou ouders he.... die neuken ook nog steeds
Jamaar hij was crew en weet dus hoe het eraan toe ging! En dan vindt ie het leuk om te merken dat het geen ene spatader is veranderd!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar Tain is geen crew, hoe kan hij dat dan lezen?
Niet, ik kon het wel lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maar Tain is geen crew, hoe kan hij dat dan lezen?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jamaar hij was crew en weet dus hoe het eraan toe ging! En dan vindt ie het leuk om te merken dat het geen ene spatader is veranderd!
Een soort van Gam SC dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
GCC = Games Control Center, forum waar alle FOK!games-kroe samenkomt en zit te slowchatten in ieder topic om de gedachte aan Bart levend te houden!
Ja alleen de S van Slow hebben ze maar in de C van Continuous veranderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |