vast welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Zou 'vonne weer zo hard aan het werk zijn?
Ik denk niet dat ik daar welkom benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vast wel![]()
Wanneer ga je bij von op de koffie dan?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar welkom ben
quote:
Hier ook 5 hoorquote:
Ik heb nog wel wat plakband voor jequote:
Ductape?quote:
Kankerstad is het. Ik werk er, en da's erg zat.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Dordt doet sowieso slechte dingen met je gezondheid.
Ja, al word het komend seizoen bij FC Dordrecht wel wat spannender, zeker als ze straks in de eredivisie met Feyenoord in degradatiestrijd verwikkeld zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kankerstad is het. Ik werk er, en da's erg zat.
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt
Ik hoop dat Dordt wel wint van Rodaquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, al word het komend seizoen bij FC Dordrecht wel wat spannender, zeker als ze straks in de eredivisie met Feyenoord in degradatiestrijd verwikkeld zitten
Ja eindelijk weer beetje kwaliteitsvoetbal aan de Krommedijk GN Bouw stadionquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Dordt wel wint van Roda
Is er nou al bekend waar het nieuwe stadion komt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer beetje kwaliteitsvoetbal aan de Krommedijk GN Bouw stadion
Neuh wellicht op plek van het oude energiehuis geloof ik, of langs de snelweg, zodat het makkelijk te bereiken is. Was nog beetje onduidelijkheid over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er nou al bekend waar het nieuwe stadion komt?
Ik hoop dan idd op de plek van die oude energie centrale.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh wellicht op plek van het oude energiehuis geloof ik, of langs de snelweg, zodat het makkelijk te bereiken is. Was nog beetje onduidelijkheid over.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
Naja, het niveau in ONZ gaat lichtelijk weer de goede kant op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |