*voelt aan hoofd*quote:Op maandag 18 mei 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Beste Yvonne,
Ik heb het idee dat we op de verkeerde voet begonnen zijn.
En dat terwijl we zoveel op elkaar lijken.
Neem nou Dordrecht, jij bent er woonzaam, en ik ben er geboren.
Heb er zelfs zo'n 21 jaar naast gewoond.
Buiten dat zijn we beide zeer intelligente wezens met een voorkeur voor goede topics
Yvonne, ik weet dat het soms misschien wat bot overkwam, maarja zo'n autistische puber als ikzelf weet soms gewoon niet zo goed hoe je de liefde over moet brengen.
Dus ja, misschien gebruikte ik dan ten onrechte het 'meisjes plagen, zoentjes vragen'-principe.
Maar Yvonne, voor mij ben jij de enige
Drontenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Dordt doet sowieso slechte dingen met je gezondheid.
Oiquote:
Echt niet, je liegt!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
Naja, het niveau in ONZ gaat lichtelijk weer de goede kant op
En uiteindelijk wonen we bijna allemaal naast elkaar in ons reuze land.quote:
Energiehuis daaro... Ask 'Vonnequote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi![]()
ll85, woont 21 jaar naast Dordt en noemt zichzelf een puber. Dan heb je toch wel lichtelijk een groeiachterstand. Ongezonde luchten in Dordt.
In Dronten ben je op je vijfde al over de pubertijd heen en krijg je de baard in de keel, ja ook de vrouwen.
Ik wil juist iets nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Beginnen mensen niet altijd met superlatieven te smijten wanneer ze iets willen van een ander?
Jij was vandaag toch gewoon op je werk ?quote:
meer n Ctrl+Alt+Del bedoel je?quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Dordt doet sowieso slechte dingen met je gezondheid.
Multitasken jeweetsquote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij was vandaag toch gewoon op je werk ?!!
Taakbeheer is niet echt een meerwaarde voor dit topic Huppel.quote:
Mij ook niet,quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de behoefte om in dit topic te posten hoewel hetgeen wat in de OP staat mij geen zier interesseert.
Om het proces hersenen uit te zetten?quote:
Nee hoor, ik vind je oprecht liefquote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mij ook niet,
ll is gewoon pagus dat ie een ban krijgt
lol, ligt 3/4 van FOK! dr uitquote:Op maandag 18 mei 2009 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om het proces hersenen uit te zetten?
Godver, bij het lezen van jouw naam denk ik iedere keer dat je een vrouw bentquote:
Oké, je bent ziek of gestoord, kies maar.quote:
WROAARRquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, je bent ziek of gestoord, kies maar.
Daar schijnen meer mensen last van te hebben, en m'n UI schijnt ook niet echt te helpenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godver, bij het lezen van jouw naam denk ik iedere keer dat je een vrouw bent
Rar?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
Die .rar van gisteren brengt nogal wat teweeg zo te zien.
Wiezo?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
welke rar ?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:17 schreef Florian_ het volgende:
Hoeveel dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar schijnen meer mensen last van te hebben, en m'n UI schijnt ook niet echt te helpen
Maar hey, je moet eens weten hoeveel vrouwelijk FOKkers ik al heb misleid en heb overtuigd foto's van hun borsten te sturen omdat ik niet weet of die van mij de juiste vorm hebben
Hallo,quote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zit nou gewoon de FP crew een .rar te fabriceren van allerlei vunzige plaatjes?
Met meiden uit PUBquote:Op maandag 18 mei 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
Zit nou gewoon de FP crew een .rar te fabriceren van allerlei vunzige plaatjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |