*voelt aan hoofd*quote:Op maandag 18 mei 2009 19:33 schreef Loveless85 het volgende:
Beste Yvonne,
Ik heb het idee dat we op de verkeerde voet begonnen zijn.
En dat terwijl we zoveel op elkaar lijken.
Neem nou Dordrecht, jij bent er woonzaam, en ik ben er geboren.
Heb er zelfs zo'n 21 jaar naast gewoond.
Buiten dat zijn we beide zeer intelligente wezens met een voorkeur voor goede topics
Yvonne, ik weet dat het soms misschien wat bot overkwam, maarja zo'n autistische puber als ikzelf weet soms gewoon niet zo goed hoe je de liefde over moet brengen.
Dus ja, misschien gebruikte ik dan ten onrechte het 'meisjes plagen, zoentjes vragen'-principe.
Maar Yvonne, voor mij ben jij de enige
Drontenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Dordt doet sowieso slechte dingen met je gezondheid.
Oiquote:
Echt niet, je liegt!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:56 schreef Het_hupt het volgende:
Naja, het niveau in ONZ gaat lichtelijk weer de goede kant op
En uiteindelijk wonen we bijna allemaal naast elkaar in ons reuze land.quote:
Energiehuis daaro... Ask 'Vonnequote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oi![]()
ll85, woont 21 jaar naast Dordt en noemt zichzelf een puber. Dan heb je toch wel lichtelijk een groeiachterstand. Ongezonde luchten in Dordt.
In Dronten ben je op je vijfde al over de pubertijd heen en krijg je de baard in de keel, ja ook de vrouwen.
Ik wil juist iets nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Beginnen mensen niet altijd met superlatieven te smijten wanneer ze iets willen van een ander?
Jij was vandaag toch gewoon op je werk ?quote:
meer n Ctrl+Alt+Del bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |