Wat wil je bereiken dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens dit topic geopend: Uitdaging: Zoek een alternatief voor de Macbook en iMac!
Jullie zijn allen uitgenodigd om mee te discussiėren. A.u.b. geen flamewar, ik wil graag een nette discussie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens dit topic geopend: Uitdaging: Zoek een alternatief voor de Macbook en iMac!
Jullie zijn allen uitgenodigd om mee te discussiėren. A.u.b. geen flamewar, ik wil graag een nette discussie.
Voor die conclusie heb je andere mensen nodig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten of de Macbook en iMac daadwerkelijk overpriced zijn.
En daarom is dit topic er.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis natuurlijk wel een leuk topic om te kicken elke keer als iemand roept dat Mac duur is.
En was daar al over gezegd dat er iets mis is met de wolken en de auto's op de achtergrond?quote:
O, die kan ik dan ook goed gebruiken. Ben je al nadelen tegengekomen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb laatst ff Mac Dust geprobeerd, en ineens had ik 5 GB extra ruimte op mijn hd. Ben benieuwd welke kritische meuk hij allemaal heeft weggegooidmaar het lijkt allemaal wel ok.
Nee, nog niet, maar ik blijf bang dat ik ineens een essentieel bestand mis ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef broer het volgende:
[..]
O, die kan ik dan ook goed gebruiken. Ben je al nadelen tegengekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |