Vergeet bij de XPS de optie niet aan te klikken voor het LED-backlight display (130 euro extra). Dat heeft een MacBook standaard.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef Geqxon het volgende:
Leuk detail: De XPS 13 is net zo duur als een unibody Macbook 13".
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:18 schreef Tijn het volgende:
Wel leuk voor de Acer-kneus dat 'ie straks iemand heeft om mee te praten.
[ afbeelding ]
Acer-figuur: Hoi Lauren, tofte laptop!
Lauren: Zullen we Hartenjagen via het netwerk, lol?
A: Ja leuk! Wacht, dan haal ik even m'n adapter want m'n accu is natuurlijk over 10 minuten leeg.
L: Is goed, ik moet toch nog ff rebooten omdat ik net een USB-stick inplugde.
Ja, die gaan de blitz maken daar
En Vista Ultimate, om een eerlijke vergelijking te maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet bij de XPS de optie niet aan te klikken voor het LED-backlight display (130 euro extra). Dat heeft een MacBook standaard.
Wat wil je bereiken dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens dit topic geopend: Uitdaging: Zoek een alternatief voor de Macbook en iMac!
Jullie zijn allen uitgenodigd om mee te discussiėren. A.u.b. geen flamewar, ik wil graag een nette discussie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens dit topic geopend: Uitdaging: Zoek een alternatief voor de Macbook en iMac!
Jullie zijn allen uitgenodigd om mee te discussiėren. A.u.b. geen flamewar, ik wil graag een nette discussie.
Voor die conclusie heb je andere mensen nodig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten of de Macbook en iMac daadwerkelijk overpriced zijn.
En daarom is dit topic er.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis natuurlijk wel een leuk topic om te kicken elke keer als iemand roept dat Mac duur is.
En was daar al over gezegd dat er iets mis is met de wolken en de auto's op de achtergrond?quote:
O, die kan ik dan ook goed gebruiken. Ben je al nadelen tegengekomen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:21 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb laatst ff Mac Dust geprobeerd, en ineens had ik 5 GB extra ruimte op mijn hd. Ben benieuwd welke kritische meuk hij allemaal heeft weggegooidmaar het lijkt allemaal wel ok.
Nee, nog niet, maar ik blijf bang dat ik ineens een essentieel bestand mis ofzo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef broer het volgende:
[..]
O, die kan ik dan ook goed gebruiken. Ben je al nadelen tegengekomen?
Haha, hoe moeilijk kan het zijn zo'n filmpje fatsoenlijk te neppen. Deze is nog veel erger trouwens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef broer het volgende:
[..]
En was daar al over gezegd dat er iets mis is met de wolken en de auto's op de achtergrond?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:52 schreef broer het volgende:
En was daar al over gezegd dat er iets mis is met de wolken en de auto's op de achtergrond?
Microsoft’s ‘Laptop Hunter’ Ads Made on Macs?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Zpottr het volgende:
Haha, hoe moeilijk kan het zijn zo'n filmpje fatsoenlijk te neppen. Deze is nog veel erger trouwens.
Nieuw is hij 249 euro duurderquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:53 schreef c0nd0r het volgende:
OMG wat een slechte reclames
Even een vraagje; ik weet dat Mac's redelijk waardevast zijn.. maar is onderstaande niet veel te duur?
[TK]Macbook W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |