Veel succes met die koop dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
700 euro?? meen je dat serieus joh????
daar koop ik dat ding nieuw voor.
Iets duurder, maar dan heb je wel een 2,1. Dus idd een beetje aan de dure kant!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Doe mij dat adres ook even danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:53 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Ja daar is alles achterlijk overpriced.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Denk niet dat hij zijn prijs verlaagd, gezien de gangbare vraagprijs: http://www.tweedehandsmac.nl/classifieds/classifieds.lasso?mid=1505&s=nl
Op marktplaats komen dezelfde prijzen voorbij voor een macbookje 2.0 met 4GB geheugen. Tussen de 6 en 7 honderd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja daar is alles achterlijk overpriced.
Dan kan je dus beter nieuw kopen met garantie. 300 euro extra uitgeven en dan heb je ook nog eens garantie. Het is echt absurd om 300 euro lager te gaan zitten met een apparaat van bijna twee jaar oud.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Denk niet dat hij zijn prijs verlaagd, gezien de gangbare vraagprijs: http://www.tweedehandsmac.nl/classifieds/classifieds.lasso?mid=1505&s=nl
Nou... koop een nieuwequote:Op woensdag 20 mei 2009 09:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dan kan je dus beter nieuw kopen met garantie. 300 euro extra uitgeven en dan heb je ook nog eens garantie. Het is echt absurd om 300 euro lager te gaan zitten met een apparaat van bijna twee jaar oud.
volgens mij niet, want in je vorige topic over deze laptop waren de reacties precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:53 schreef itrax het volgende:
Daar zijn de meningen gelukkig over verdeeld.
Ik heb zeker interesse, maar niet voor die prijsquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:33 schreef rene90 het volgende:
Nu is het weer klaar met het prijszeiken, reageren bij interesse
Game onquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef itrax het volgende:
Heb al eerder hier een advertentie over geplaatst. Heb inmiddels de prijs om laag gegooid tot 550 euro (staat nu vast). Had het geld namelijk nodig voor de aankoop van een nieuwe macbook. En heb deze zojuist gekocht. Dus 550 en niet lager meer! Af te halen in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |