quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef [b]heksehiel het volgende:[/b]
Is dit een verkapt topic ofzo? Je hebt dus een geweldige one-night-stand gehad, met spetterende sex en vraagt je nu af of je de dame in kwestie nog een keer gaat zien en of er dan wat romantiek bij mag komen?
Mijn punt is meer: wat is het onderscheid tussen GNS en simpele erop-erin-erover-eruit-eraf-sexquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef heksehiel het volgende:
Is dit een verkapt topic ofzo? Je hebt dus een geweldige one-night-stand gehad, met spetterende sex en vraagt je nu af of je de dame in kwestie nog een keer gaat zien en of er dan wat romantiek bij mag komen?
quote:Wat mijn vriend en ik wel es regelmatig hebben
quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:42 schreef heaven7 het volgende:Altijd baas boven baas
Gelukkig hebben wij ook vrijen en 'de liefde bedrijven'
Tel bij elkaar op en je zit aan een gemiddelde van 5 keer per week
Lekker puh!![]()
Pubertaal?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef Onaniem het volgende:
Wat versta jíj onder de hier op Fok! nogal eens gebruikte term 'Geile Neuksex'
dat dus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef DarkBlade het volgende:
soms als je in relatie echt beiden zo upergeile dag hebt.. elkaar kleren van het lijf scheurt!!
en gewoon on the spot elkaar flink nemen!!
veel zweet veel geluid.. dat vind ik geile neuksex..
was weer heerlijk gister
gepijpt worden door je vriendin vind jij GNS?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:02 schreef ohmygosh het volgende:
neuken maar positie : ontop.
of gepijpt worden door mn vriendin
He gatver....ik word toch liever zelf genomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:37 schreef DarkBlade het volgende:
en gewoon on the spot elkaar flink nemen!!
Nou ik vind het ook wel geil als de vrouw het voortouw neemt en me flink berijd.. Dat versta ik toch ook wel een beetje als genomen worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:01 schreef Catrice het volgende:
[..]
He gatver....ik word toch liever zelf genomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |