| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Cristiano Ronaldo Man. United 18 Steven Gerrard Liverpool 16 Robinho Man. City 14 Fernando Torres Liverpool 14 Darren Bent Tottenham 12 Kevin Davies Bolton 12 Dirk Kuyt Liverpool 12 Frank Lampard Chelsea 12 Wayne Rooney Man. United 12 |
Kuytquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
[ code verwijderd ]
Even eenvoor Nico, helemaal aangezien hij (in tegenstelling tot veel spelers onder hem) geen penalty's neemt.
Ronaldo geen top scorderquote:Op zondag 24 mei 2009 19:50 schreef mcyodogg het volgende:
[ code verwijderd ]
Even eenvoor Nico, helemaal aangezien hij (in tegenstelling tot veel spelers onder hem) geen penalty's neemt.
Sbragia wil zichzelf geen geweld aandoen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
ondanks het veilig spelen van Sunderland
Sbragia resigns from Sunderland
http://news.bbc.co.uk/spo(...)nderland/8066360.stm
Ik zat er weer eens helemaal naast.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
1. Chelsea 2
2. Manchester United 1
3. Liverpool 1
4. Arsenal 0
5. Portsmouth 9 kut-harry
6. Tottenham Hotspur 2
7. Aston Villa 1
8. Manchester City 2
9. Everton 4
10. Newcastle United 8 (en elk jaar trap ik er weer in)
11. Middlesbrough 8
12. Blackburn Rovers 3
13. Sunderland 3
14. West Ham United 5
15. Fulham 8
16. Bolton Wanderers 3
17. West Bromwich Albion 3
18. Wigan Athletic 7
19. Hull City 2
20. Stoke City 8
(80)
Hollen is ook een kunst.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Jammer dat Torres dit seizoen niet heel was gebleven. Ik had hem met gemak zo weer 25+ doelpunten zien maken.
Ze willen een gelouterde naam hebben, aldus Quinn. Sbragia blijft actief binnen de organisatie en heeft een contract voor het leven gekregen.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:25 schreef Dos37 het volgende:
ondanks het veilig spelen van Sunderland
Sbragia resigns from Sunderland
http://news.bbc.co.uk/spo(...)nderland/8066360.stm
Ach, met de verkoop van die drie is de club wel schuldenvrij (nu nog 30 miljoen schuld) en dat is toch knap aangezien ze op een bepaald moment 85 miljoen in het rood stonden. Southgate mag inderdaad oprotten, maar hij is nogal goed bevriend met de Chairman, dus hij zal wel mogen blijven.quote:Op maandag 25 mei 2009 04:06 schreef VinnieJones het volgende:
Jammer van Boro.
Als ze Southgate nou 2 maanden terug weg hadden gedaan was dit allemaal nooit gebeurt. Hij heeft gewoon geen toegevoegde waarde aan het team.
Spelers als Alves, Downing en Tuncay zullen nu wel verkocht worden.
Ja ik zag het interview bij MotD lijkt me ook een prima oplossing. Lijkt me echt zo iemand die achter de schermen succesvol is, dat deed ie bij United ook alquote:Op maandag 25 mei 2009 09:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze willen een gelouterde naam hebben, aldus Quinn. Sbragia blijft actief binnen de organisatie en heeft een contract voor het leven gekregen.
Er zijn de afgelopen tijd diverse Nederlandse trainers genoemd voor de job bij Sunderland.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik zag het interview bij MotD lijkt me ook een prima oplossing. Lijkt me echt zo iemand die achter de schermen succesvol is, dat deed ie bij United ook al
The Championship & Lower Leagues [2008/2009]quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Doc het volgende:
Who will go up? De Championship Play Offs Final is net begonnen ...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_1/8067088.stm
ook de naam van McClaren wordt genoemd. Iedereen heeft het trouwens als een geweldige mogelijkheid die club, maar ik zie het niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen tijd diverse Nederlandse trainers genoemd voor de job bij Sunderland.
Er zit kennelijk het nodige geld en het is natuurlijk wel een club met een vrij grote aanhang.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ook de naam van McClaren wordt genoemd. Iedereen heeft het trouwens als een geweldige mogelijkheid die club, maar ik zie het niet.
Niet dat ik een hekel heb aan Sunderland ofzo
Je mag ook best wel eens credits geven aan het team met het hoogste doelsaldo en het meest aantal gescoorde doelpunten hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |