Nee hoor, als Trien er niet over begonnen was en er niet over door was blijven zeiken was er niks aan de hand..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:57 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, Calimero met haar piep piep hallo is bang dat ze onterecht gewonnen heeft. Marielin zegt nu dat ze terecht gewonnen heeft.
Allebei zeikwijven dus.
Ja die was wel vies.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Net als gisteren met die pen niet aan Pim geven
Doe geen moeite hoor, ik zit niet zo in een van de pro/contra kampen. Ik vind het allemaal niet zo boeiendquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach dan plaats ik wel effe een pic waar marielin op lijkt....
ps:danny vergezeld haar effe op de foto(danny recht van haar)
[ link | afbeelding ]
Ik vind Marielin een zeikerd, maar kan me haar woede en frustratie heel goed voorstellen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef mazaru het volgende:
Dat is niet waar hoor. Ze krijgt best wel zware opdrachten.
..... ze moest zingen, en pannekoeken bakken, en een puzzel oplossen... ehhh
Hoe kan zij in vredesnaam, zonder haar voeten te verzetten, terwijl ze zo ver naar achteren hangt dan omhoog komen. Slaat werkelijk nergens op wat je nu zegt. En dan heel kinderachtig om hier te schrijven dat als Eline op zo'n manier moet winnen ze dat maar lekker moet doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk dat het verstandiger is als mensen het filmpje kijken in plaats van op 1 frame afgaan. het is duidelijk dat eline zowat rechtop gaat staan en marielin dan ook roept dat eline niet hangt.
maar goed, we kunnen er lang of kort over lullen; de regie is volgens mij nog nooit op een beslissing teruggekomen dus dat gaat ook nu niet gebeuren. En nu komt de fake exit dus afleidingsmanoevre. klaar. als eline wil winnen op zo'n manier moet ze dat lekker doen en bij de volgende exit lekker met lege handjes naar huisje.
mijn god waar en jij mee bezig bunkerman/jeroenske.wat wil je bereiken man, ga eens ergens anders zeikenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach dan plaats ik wel effe een pic waar marielin op lijkt....
ps:danny vergezeld haar effe op de foto(danny recht van haar)
[ link | afbeelding ]
quote:
Gebruik nou niet van die moeilijke woorden, lijkt wel of ik van de menukaart bij de chinees sta te bestellen andersquote:Op maandag 18 mei 2009 21:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op de redactie niet blij zijn als ze nu ook nog gesanctioneerd moeten gaan retiviceren
Ja zal wel, maar marielin staat raar te wiebelen, dan moet ze niet verwachten dat het contragewicht constant blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:11 schreef Micha164 het volgende:
Even de feiten,
Het werkt als een soort contragewicht. Je bent zeer afhankelijk van de positie, houding, en de grip van een ander. Doordat de conclusie is dat Eline heeft gewonnen is het automatisch zo dat je elkaar moet uitschakelen, of het elkaar moeilijk te maken. Dit was niet de strekking van de opdracht, het was een fysieke opdracht.
Redactie, doe er wat mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |