Bij Pearl is de 2e gratis, better be safequote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 1 seconde voor Marielin haar evenwicht verliest, wie nou nog zegt dat Eline niet hing moet naar de Hans Anders
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Filmpje van Spapaars tig keer bekeken, Eline hing wel degelijk en Marielin zette een stap. KLAAR.
Dat een een dom spel is wat lastig is te jureren onteken ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef logicc123 het volgende:
[..]
evenwicht verliezen,daar kan je niks aan doen in dit geval. Je moet samen evenwicht houden, je bent afhankelijk van de ander. Dit had niks met wie zijn evenwicht verliest te maken.
hahaha ik vind het nu nog ergerquote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Marielin ziet er stukken beter uit met deze make up, je ziet die vreselijke wallen nu niet zo
Ik vind Pim dan weer meer lijken op een wekkerradio, die een keer per dag 40 minuten ruis laat horenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's een onzin poll omdat het merendeel partijdig is als de neten.
Je hebt nog niet door dat Elientje het liefje van de redactie is?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef logicc123 het volgende:
Dit was gewoon een gare opdracht, als je het niet meer houd en dus lichtelijk naar voren gaat valt de andere naar achter.
Wie heeft dan verloren degene die naar achter valt of degene die teveel overeind gaat staan?
Ik had gedacht, degene die door z'n knieeen zakt omdat hij/zij de rug niet meer recht kan houden
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
poll op de site aub!
Uitslag dagduel herzien?
- Nee, de uitslag was terecht
- Ja, Eline hing niet
Ja, vreselijk hè..quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marielin krabbelde daarop duidelijk terug, ze had haar gewicht nu weer tegen...
dus datquote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Spooky4u het volgende:
Filmpje is te zien dat Eline iets rechter komt te staan, niet expres, maar wel onbalans. Dan zet Marielin de voet weg.
Precies, duidelijk! Eline hing goed naar achter, marielin met de kont naar achteren, logisch dat je dan je evenwicht verliest!!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is 1 seconde voor Marielin haar evenwicht verliest, wie nou nog zegt dat Eline niet hing moet naar de Hans Anders
Ik denk dat ze op de redactie niet blij zijn als ze nu ook nog gesanctioneerd moeten gaan retivicerenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef Toverheks het volgende:
HiDiDo, dank je wel.
EN IK HAD HET DUS GOED GEHOORD, sorry voor caps, maar dan leest BART er misschien niet over heen, Marilien gaf het eerder aan, en ja als je tegenstander niet hangt dan moet je automatish wel stapje terug doen anders flikker je om.
even retiviceren of hoe dat ook heet.
ach dan plaats ik wel effe een pic waar marielin op lijkt....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef FuTilE het volgende:
Eline heeft wel wat weg van Robin uit Bassie en Adriaan...
[ afbeelding ]
Soort van, Amanda2quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog niet door dat Elientje het liefje van de redactie is?
Maar voordat ze die stap zette zei ze al... Je hangt niet....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Filmpje van Spapaars tig keer bekeken, Eline hing wel degelijk en Marielin zette een stap. KLAAR.
preciesquote:Op maandag 18 mei 2009 21:07 schreef AnneLo het volgende:
Knap trouwens dat Eline rechtop staat volgens sommigen, terwijl ze zo ver met haar voeten onder het wiel staat, in tegenstelling tot Marielin, dus Eline hangt veel meer achterover.
Maar ja, sommige mensen willen blijkbaar bepaalde dingen zien.
ik denk dat het verstandiger is als mensen het filmpje kijken in plaats van op 1 frame afgaan. het is duidelijk dat eline zowat rechtop gaat staan en marielin dan ook roept dat eline niet hangt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:05 schreef NrTH het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet waar hoor. Ze krijgt best wel zware opdrachten.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog niet door dat Elientje het liefje van de redactie is?
en aambeienquote:Op maandag 18 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem aan dat de overlevers zijn gecontroleerd op spataderen, met al dat staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |