Iddquote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef NrTH het volgende:
Filmpje teruggekeken en je ziet dat Marielin gewoon haar evenwicht verliest, verloren dus.
je bent zeker niet de enigequote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je wel, was ik toch niet de enigste, ze zei het eerder dan de stem uit de ruimte![]()
![]()
ben toch niet gek?
Thanx. Je hoort Marielin duidelijk zeggen dat Calimero niet hangt en daardoor haar gewicht verliest.quote:
Thanks.. Eline bleef imho gewoon hangen... Marielin haar houding was al een tijdje slechter....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/1313244
Nee? Heeft ie dat jou verteld? Mij niet..quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Eline staat bijna rechtop. Ze hing idd niet.
duidelijk idd. en eline maakte al eerder een fout. kortom; beslissing onterecht. Marielin wint.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Eline staat bijna rechtop. Ze hing idd niet.
ze zijn beiden gek op underdoggies, soort zoekt soort.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef bunkerman het volgende:
en zeikwijf(marielin)gaat gewoon door met klagen....................nu weet ik waarom danny fan is van marielin ..........zeiken,zeuren,klagen...........ouwe zeikerd......
Eline kan er zelf ook weinig aan doen maar dat maakt het nog niet minder waar.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zoiets zei hij vanmiddag dus ook al, dat men met de opdrachten ook al de gemakkelijkste opdrachten aan Eline geeft
Eline was niet blij met die opmerking.
Ze verliest haar evenwicht OMDAT Eline niet meer hangt, duhquote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze hangen allebij.... Je moet ook de hoek waaronder het gefilmd is incalculeren.
Marilin verliest haar evenwicht en verliest.
je ziet toch dat eline rechtop gaat staan. Marielin zegt meteen 'je hangt niet' en verliest uiteraard haar evenwicht.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ze hangen allebij.... Je moet ook de hoek waaronder het gefilmd is incalculeren.
Marilin verliest haar evenwicht en verliest.
nou dat was helemaal het toppunt en dat Pim dit zomaar toe lietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
pim is stiekem nog steeds pissig dat ie zn pen niet terug kreeg![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef Madelonna het volgende:
[..]
ze zijn beiden gek op underdoggies, soort zoekt soort.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx. Je hoort Marielin duidelijk zeggen dat Calimero niet hangt en daardoor haar gewicht verliest.
Klopt, heb het net ook teruggekeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Filmpje teruggekeken en IK zie dat Eline inderdaad niet hangt en Marielin haar daarop wijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |