Nee was dat maar zo dan had ik ook met die chick gezoend. Wel ben ik een bekende van hem. Het leek hem wel wat dus ik vond het een topic waard.quote:
Hoezo ben jij bevooroordeeld?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zow dat komt even binnenstormen met een super idee
Waar ben jij geweest al die tijd?![]()
Ik zie dat wel zitten, maakt het voor mij de streams weer een beetje de moeite waard iig, maarja ik ben bevooroordeeld natuurlijk.
Je bent nieuw dusquote:
Kon je hem hier steunen dan? Volgens mij kennen ze dat woord hier niet. Ik heb me rot gestemd op de website dus mijn steun was er daar wel...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je bent nieuw dusmen kent mij hier als Peter-fan dus verbaast het niemand dat ik je plan leuk vind waarschijnlijk.
Maar je kent Peter dus? Waar ben je al die tijd geweest man, we hadden je steun veel eerder kunnen gebruiken.
Dat is hij ook....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Spooky4u het volgende:
Peter is blij dat ie eruit is als hij dit ziet
Ja ik ook alhoewel ik hem wel grappig vond.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben de melodie van 't nummer nu al vergeten, iets met yell & gel.
Geen idee hoe dat moet.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou voor de liefhebbers dan
Maar Recall, waarom gooi je er geen polletje tegenaan in dit topique
Ik zou graag anders zien. Zonder hem en Jeroen was The Bunker heel anders verlopen. Je hebt altijd aparte mensen nodig anders is er geen ruk aan.,..quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
nee, eruit is eruit
is al over gestemd. helaas pindakaas.
lolquote:
Marielin is ook blij dat ze Jeroen terug ziet....quote:Op maandag 18 mei 2009 20:47 schreef Spooky4u het volgende:
Peter is blij dat ie eruit is als hij dit ziet
je kunt het wel anders willen zien aaltje, maar er is al een wildcardpoll geweest bij de bunker en dat was een keiharde nee. dus...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Recall het volgende:
[..]
Ik zou graag anders zien. Zonder hem en Jeroen was The Bunker heel anders verlopen. Je hebt altijd aparte mensen nodig anders is er geen ruk aan.,..
A: Schrijf m'n naam goed B: Wat ben je voor nul als FOK! oprichter om mijn naam over het topic te gooien. Je neemt toch niks voor niks een nickname hier. C: Peter en Jeroen maakten tenminste nog leuke beelden. Dat is nu weg. D: Volgens mij neigt deze poll meer naar JA als naar NEE. Dit gaat over 1 bepaald persoon en niet over 1 van de weggestemdenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:43 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt het wel anders willen zien aaltje, maar er is al een wildcardpoll geweest bij de bunker en dat was een keiharde nee. dus...
Hij wil iedereen dissen. Lijkt mij leuke tv.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Alleen als hij Jeroen komt dissen, anders mag hij lekker thuisblijven.
het was een gokje, blijkbaar een goeiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef Recall het volgende:
[..]
A: Schrijf m'n naam goed B: Wat ben je voor nul als FOK! oprichter om mijn naam over het topic te gooien. Je neemt toch niks voor niks een nickname hier. C: Peter en Jeroen maakten tenminste nog leuke beelden. Dat is nu weg. D: Volgens mij neigt deze poll meer naar JA als naar NEE. Dit gaat over 1 bepaald persoon en niet over 1 van de weggestemden
deze poll heeft echter NUL invloed op wat in de bunker gebeurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:08 schreef Recall het volgende:
[..]
A: Schrijf m'n naam goed B: Wat ben je voor nul als FOK! oprichter om mijn naam over het topic te gooien. Je neemt toch niks voor niks een nickname hier. C: Peter en Jeroen maakten tenminste nog leuke beelden. Dat is nu weg. D: Volgens mij neigt deze poll meer naar JA als naar NEE. Dit gaat over 1 bepaald persoon en niet over 1 van de weggestemden
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
nee, eruit is eruit
is al over gestemd. helaas pindakaas.
Net als jijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
deze poll heeft echter NUL invloed op wat in de bunker gebeurt
Niet geschoten altijd mis denk ik danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:27 schreef Danny het volgende:
[..]
deze poll heeft echter NUL invloed op wat in de bunker gebeurt
precies....zoals mera zegt niet geschoten is altijd mis....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef Roosmarijn het volgende:
Voor actie zal hij zeker zorgen...! Wie weet Recall...
Wat wil je nu eigenlijk zeggen??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef robertd het volgende:
en als ze dan toch actie willen in the bunker hadden ze mij moeten nemen maar dat deden ze niet omdat ik de selctie had doorlopen van DGK 1 en toen kreeg ik te horen nee we nemen je niet want dan loopt het uit de hand en nu willen ze peter terug om toch actie te krijgen in the bunker nou die actie kan ik maken en peter haalt het kwa actie in de verste verten niet met wat ik in me mars heb maar ik wil er niet meer in hadden ze me meteen moeten nemen en niet nu het saai dreigt teworden in the bunker
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
alsjepraatzoalsjeschrijftzoujeerdeeerstrondewaarschijnlijkaluitliggenbesterobertd
Als het de Robert D van de fanmail is die daar over de tafel vloog ben je wel een diehard streamer...dus zo saai vind je het dan vast niet. Zal meer jaloezie zijn vrees ik dat Peter er wel in zat en jij niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef robertd het volgende:
Dit Programma slaat volleedig de plank mis de bunker is niks en zal niks woorden me eerst opgeven voor dit programma maar ben blij dat ik er niet in zit hoor als er iemand weggaat wordt 2500 euro van de prijzenpot afgehaald dit is gewoon puur naaien en wat is er nou nieuw aan nou 1 ding mensen mogen bepaalen wat er gebeurt nou als dat vernieuwde realty is dan denk ik lekker goedkoop nee dit programma vult het gat tussen Big Brother 1 t/m 6 de bus cant buy me love de goudenkooi totaal niet op plus het feit dat er ook weining uit de deelnemer komt men wilt gewoon affers list&bedrog overspel ruzie&narigheid en dat is wat men wil zien dus ik zeg laat de goudenkooi2 maar gauw zijn intrede maken en weg met die domme bunker bah wat een saai suf klote programma is the bunker
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef robertd het volgende:
Dit Programma slaat volleedig de plank mis de bunker is niks en zal niks woorden me eerst opgeven voor dit programma maar ben blij dat ik er niet in zit hoor als er iemand weggaat wordt 2500 euro van de prijzenpot afgehaald dit is gewoon puur naaien en wat is er nou nieuw aan nou 1 ding mensen mogen bepaalen wat er gebeurt nou als dat vernieuwde realty is dan denk ik lekker goedkoop nee dit programma vult het gat tussen Big Brother 1 t/m 6 de bus cant buy me love de goudenkooi totaal niet op plus het feit dat er ook weining uit de deelnemer komt men wilt gewoon affers list&bedrog overspel ruzie&narigheid en dat is wat men wil zien dus ik zeg laat de goudenkooi2 maar gauw zijn intrede maken en weg met die domme bunker bah wat een saai suf klote programma is the bunker
gast, srsly, ga leestekens gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef robertd het volgende:
en als ze dan toch actie willen in the bunker hadden ze mij moeten nemen maar dat deden ze niet omdat ik de selctie had doorlopen van DGK 1 en toen kreeg ik te horen nee we nemen je niet want dan loopt het uit de hand en nu willen ze peter terug om toch actie te krijgen in the bunker nou die actie kan ik maken en peter haalt het kwa actie in de verste verten niet met wat ik in me mars heb maar ik wil er niet meer in hadden ze me meteen moeten nemen en niet nu het saai dreigt teworden in the bunker
een poll op FOK! heeft nul invloed op de bunker, dus maak je niet druk. Er is al gestemd op wildcards. Er komen GEEN wildcards.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:38 schreef Micha164 het volgende:
hyves bericht:
Beste fans,
Terwijl Peter zich weer lekker oplaadt thuis, heeft Recall van FOK! een actie opgezet om Peter terug The Bunker in te krijgen!
Best een goed idee vinden wij! Gegarandeerd nog meer actie in The Bunker, toch zeker aangezien Jeroen nog steeds van de partij is.
Dus, als je toevallig lid bent van FOK! (anders kun je natuurlijk gewoon ff registreren, kost je niets ), stem dan even op de poll en discussieer mee:
Peter terug The Bunker in?
Misschien wordt de finale dan nog véél spannender!
Alvast bedankt voor jullie steun!
De beheerders
Geen goed idee, eruit is eruit. Zo is het spel niet eerlijk
quote:Geen Wildcard!
Woensdag 13 mei
19.44 uur
De controversiele poll over de Wildcard is gesloten. Van meerdere kanten is The Bunker benaderd met het verzoek om een Wildcard. Zoals dat vaker gaat, hebben wij na meerdere verzoeken een poll geopend. Dit heeft met name op Fok voor wat opschudding gezorgd.
De poll is nu gesloten, en het resultaat is dat The Bunker geen Wildcards verstrekt. Er komt dus geen nieuwe of oude Overlever The Bunker in.
Einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |