Ja klopt, nu is ie officieel overleden. Rit van 180km laad hem niet voldoende meer bij voor 1 startquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meestal valt 't echt wel mee hoor.. sowieso wordt er meer geluld dan gereden over 't algemeen.
En heb je nou nog steeds geen nieuwe accu? Daar was je eerst toch ook al mee aan 't kloten
?
quote:We missen je.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee m'n broer nou goed. Anders zeg ik het toch niet
. Je nickname is al wel eens gevallen in huis
.
Aanlopen dat krengquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja klopt, nu is ie officieel overleden. Rit van 180km laad hem niet voldoende meer bij voor 1 start
Volgende week koop ik een nieuwe (nu niet veel nut want ben morgen t/m zondag weg).
[..]
Aanlopen ben ik inmiddels goed in geworden inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
In welke context?
[..]
Aanlopen dat kreng. En ik maar denken dat honda's 't altijd deden
.
Iets met flikkeren ofzo?quote:
Geen idee.quote:
Hopen dat jij iemand aanrijdt met je gestuntel, kun je mooi heel je leven schadevergoeding betalen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True, maar dan moeten ze wel het vermoeden hebben. Sowieso ben ik nu niet all-risk verzekerd (wil ik eigenlijk wel weer doen), maar als ik op 't circuit rijd zoek ik de grenzen meer op.
Lifehammer?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb laatst een motorrijder de middenberm ingedrukt die tijdens de spits wel even dacht voorrang te hebben met hun brommer terwijl de rest van Nederland moet wachten. Opgesodemieterd. Werd ie ook nog boos..toen ik uitstapte met me Lifehammer in me handen draaide hij maar om.
Lief dat je me zoiets toewenstquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:30 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hopen dat jij iemand aanrijdt met je gestuntel, kun je mooi heel je leven schadevergoeding betalen.
En nu is het de bedoeling dat ik hapquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb laatst een motorrijder de middenberm ingedrukt die tijdens de spits wel even dacht voorrang te hebben met hun brommer terwijl de rest van Nederland moet wachten. Opgesodemieterd. Werd ie ook nog boos..toen ik uitstapte met me Lifehammer in me handen draaide hij maar om.
Steen, in die post van mij, die je hierboven quote, staat een quote van een post van jouw waarin je zegt dat de verzekering niks dekt als het achteraf blijkt dat er is geraced, dus scroll ff terug wil je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lief dat je me zoiets toewenst. Maar dat is nou het hele principe van verzekering schatje
.
Ja, en zoals ik al zei: dan moeten ze eerst maar eens aantonen dat ik geracet heb.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:44 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Steen, in die post van mij, die je hierboven quote, staat een quote van een post van jouw waarin je zegt dat de verzekering niks dekt als het achteraf blijkt dat er is geraced, dus scroll ff terug wil je.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik al zei: dan moeten ze eerst maar eens aantonen dat ik geracet heb.
Als ik de snelheid overschrijd en ik maak een ongeluk ben ik ook nog steeds gedekt hoor. Nou, kusje op de pijnlijke plek?
Jij denkt dat ik daar ga """""""racen""""""" als daar politie staatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:49 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dus de politie die er 'altijd' staat ziet jou dan juist op dat moment niet?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik daar ga """""""racen""""""" als daar politie staat?
En jij denkt dat ze, in dat geval, daar gewoon staan, toekijken en wachten tot er een ongeluk gebeurt_O- ?
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Geen schade aan je plastic hoop ik?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
Blijkt dan uit mijn reacties dat ik een volslagen debiel ben?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:57 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik sta voor alles open van jou kant af na ik dit alles hier lees dus waarom niet?![]()
quote:Nee hoor, echt niet. Maar dat zal je zelf nooit toegeven gok ik zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Die knaap rijdt waarschijnlijk toch alleen maar af en toe in papa's leasebak, denk dat hij dan flink op de broek had gekregen. Dat, natuurlijk, als er ook maar iets van dat hele verhaaltje waar zou zijn.quote:
Vooruit dan, Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijkt dan uit mijn reacties dat ik een volslagen debiel ben?
Onderbouw dat eens.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens.
Volgens mij is het jouw redenatie iedere keer die kant noch wal raakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:11 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ik bevestig jouw uitermate bijzonder correcte zelfkennis, waar je blijkbaar ook een ja op wilde krijgen, die krijg je, dan verwacht je dat ik hap, nee.
Ja, de intelligentie druipt van je posts afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Misschien is een cursus discussieren iets voor jou, en dan mag je meteen ook even naar je taalgebruik kijken.
Spijtig genoeg denk ik inderdaad dat je daadwerkelijk niet beter kán.
Huilen dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |