Ik ging es met 50 door die bocht, ik viel zowat omquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Die maximum-snelheden zijn er voor je eigen veiligheid![]()
ik zie het, je valt bijna op je kniequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik ging es met 50 door die bocht, ik viel zowat om
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
op die pic is het zon 80-90 kmpu geloof ikLeuke plek maar erg druk met politie, en sommige stuiteren met hun motor het fietspad op
Niet zo duurquote:Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb er ook wel eens een paar keer gereden met de auto (jaren geleden). Tja...gevaarlijk? Gevaarlijker dan een afgelegen industrieterrein maar met gezond verstand ga je er niet over de grens. Heb 1x gezien dat het bijna misging daar...ging er een iets te dwars door de bocht omdat ie plots moest remmen.
Dat ze er controleren: terecht, iedereen weet dat er daar figuren rijden die denken dat ze the stig op 2 of 4 wielen zijn. subject valt daar waarschijnlijk wel onder gezien zijn manier van zelfverdediging.
Ga lekker circuitdagen rijden, veel toffer en helemaal niet zo duur
Nee, niet zo duur nee.quote:
Niet duur noemt 'ie datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet zo duur nee.
5x 20 minuten voor 100 euro
Je wil toch graag racen? Banden en brandstof gaan net zo hard op het flightforum als op CPZ hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet duur noemt 'ie dat. Overigens rijd je voor 100 euro geen 5 sessies van 20 minuten, echt niet.
Komt bij:
- Vervoer
- Vezekering (vaak ook niet mogelijk)
- Banden (gaat snel, 3 tot 5 circuitdagen = 1 setje)
- Brandstof (gaat er aanzienlijk sneller doorheen op 't circuit)
Reken maar gauw 300+ euro per keer. Weet je hoeveel uur je daar voor op de OBW kan rijden?
Oh nee hoor, echt nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je wil toch graag racen? Banden en brandstof gaan net zo hard op het flightforum als op CPZ hoor.
True, maar dan moeten ze wel het vermoeden hebben. Sowieso ben ik nu niet all-risk verzekerd (wil ik eigenlijk wel weer doen), maar als ik op 't circuit rijd zoek ik de grenzen meer op.quote:
Verzekering keert ook niet uit bij het vermoeden van racen.
Als ik af en toe een circuitdagje pakt blijft de behoefte natuurlijk nog ongeveer even groot om op de OBW te rijden. Dan moet je 't serieus doen en de straatmotor verkopen en een circuitfiets kopen. En daarmee rijd je niet zomaar op de openbare weg van Eindhoven naar Zandvoort.quote:Vervoer? gewoon op je fietsje naar CPZ.
I know.quote:kijk eens bij maczandvoort (nee, mac staat niet voor McDonalds) voor circuitdagen.
Dat zeker, ook niet goedkoop overigens. Maar dat is 't wel waard. Met de motor nog niet geweest though, staat voor volgend jaar op de planningquote:of je gaat een weekendje naar de ring, ook leuk![]()
Aanzienlijk meer op 't circuit, dat kan je gewoon niet ontkennen.quote:racen kost geld, op de weg en op het circuit.
Met mijn auto:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, echt niet. Ik rijd er op 't flightforum echt geen setje MPP's doorheen in een weekje.
[..]
True, maar dan moeten ze wel het vermoeden hebben. Sowieso ben ik nu niet all-risk verzekerd (wil ik eigenlijk wel weer doen), maar als ik op 't circuit rijd zoek ik de grenzen meer op.
[..]
Als ik af en toe een circuitdagje pakt blijft de behoefte natuurlijk nog ongeveer even groot om op de OBW te rijden. Dan moet je 't serieus doen en de straatmotor verkopen en een circuitfiets kopen. En daarmee rijd je niet zomaar op de openbare weg van Eindhoven naar Zandvoort.
[..]
I know.
[..]
Dat zeker, ook niet goedkoop overigens. Maar dat is 't wel waard. Met de motor nog niet geweest though, staat voor volgend jaar op de planning.
[..]
Aanzienlijk meer op 't circuit, dat kan je gewoon niet ontkennen.
Voor 140 euro rijd ik echt geen dag op 't circuit schat. Verdubbel het en je komt een aardig eind in de richting.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Met mijn auto:
2 sessies van 20 minuten: ¤ 40,-
tank benzine: ¤ 60,-
setje (4) mooie circuitbandjes (semi slick) ¤ 400, rij je echt wel een sessie of 20 op: ¤ 40,- per dag dus
¤ 140,- voor een dag plezier en rijden zonder uit te hoeven kijken voor laserguns etc
Dat vind ik en heel veel anderen die er steeds terugkomen inderdaad niet duur.
Je moet er wat voor over hebben. Of vouw je je liever om een boom met dat brommertje van je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor 140 euro rijd ik echt geen dag op 't circuit schat. Verdubbel het en je komt een aardig eind in de richting.
En 2 sessies van 20 minuten is niks natuurlijk. Ik ging uit van 4/6 sessies van 20 minuten bij dat bedrag.
Maar zoals ik al zei, die laserguns en controles neem ik voor lief bij het rijden op de openbare weg. Vijf circuitdagen niet nemen en ik kan alweer een heel bedrag aan boetes incasseren.
Hoe je het ook wendt of keert: circuit rijden is duur.
wat jij wil knul, ik blijf gewoon lekker circuits afgaan voor een paar knaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor 140 euro rijd ik echt geen dag op 't circuit schat. Verdubbel het en je komt een aardig eind in de richting.
En 2 sessies van 20 minuten is niks natuurlijk. Ik ging uit van 4/6 sessies van 20 minuten bij dat bedrag.
Maar zoals ik al zei, die laserguns en controles neem ik voor lief bij het rijden op de openbare weg. Vijf circuitdagen niet nemen en ik kan alweer een heel bedrag aan boetes incasseren.
Hoe je het ook wendt of keert: circuit rijden is duur.
Oh, heeft Artic z'n matties erbij geroepen? Ga ergens anders rellenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. Of vouw je je liever om een boom met dat brommertje van je?
Vooral doenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat jij wil knul, ik blijf gewoon lekker circuits afgaan voor een paar knaken.
't Is bijna iedere keer prijs tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef Vendris het volgende:
Jullie ook al? Ik ben daar een paar weken terug aangesproken toen ik stil stond om mn ballen te sorteren, met de vraag wat ik hier aan het doen was en of ik niet aan het racen was... kansloos.
Naaaaaais!!quote:overigens was ik er echt niet om te racen maar onderweg naar ehv airport waar een vriend werkt bij de marechaussee
Als je dr een ducati 1098R ziet rijden, steek ff een voetje op
De keren dat ik er dit jaar ben geweest, heb ik het serieus elke keer gezien.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, die dingen die jij aanhaalt gebeuren dan ook maar sporadisch. Ik zelf doe bovenstaand trouwens niet.
Zoals ik zei, meestal valt het echt wel mee op zo'n avond. Die maffe inhaalacties e.d. hoeven voor mij ook niet, maar zo vaak gebeurt dat niet, enkele keren daar gelaten.
Meestal valt 't echt wel mee hoor.. sowieso wordt er meer geluld dan gereden over 't algemeenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
De keren dat ik er dit jaar ben geweest, heb ik het serieus elke keer gezien.
Op het moment dat er een aantal daar gaan motorrijden denken ze dat de weg van hen is en dat ze alles kun maken.
Ik ken overigens ook een aantal namen via M-F en ik lees uiteraard regelmatig dat die avondjes daar gaan rijden en het lijkt me héél sterk dat ze het niet doen als ik er niet ben
Je hoeft dit van mij ook niet weer te gaan verdedigen/weer leggen, ik heb het met mijn ogen gezien.
Het feit dat er dit jaar al bijzonder veel gevallen zijn zegt mij ook al genoeg. Men zoekt een grens op, die je op de openbare weg niet op te zoeken hebt. Klaar.
Oja mijn accu is dood, na de 24u race koop ik een nieuwe en kom ik wel weer eens langs
Oh, dus jij zat laatst zo te drukken toen ik het eerste rondje braaf 50 reedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:46 schreef r8ality het volgende:
Flight Forum. Rondgassen met m'n Golfje
. Huisgenoot van me rijdt er ook altijd met z'n Triumph 675
.
Dat is al wel weer ff geleden hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, dus jij zat laatst zo te drukken toen ik het eerste rondje braaf 50 reed![]()
.
Heet die huisgenoot toevallig Floris en is die 675 geel?
Is Floris echt je huisgenootquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is al wel weer ff geleden hoor.
En, joh!.
Nee m'n broer nou goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |