ja en die is veel beter dan de #1 op dit moment, dus clijsters gaat nog wel even doorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef Heero87 het volgende:
Gewoon het nummer zes van de wereld..
Best wel triest eigenlijk...
Er is niks aan zo toch? SW veegt alles meters uit. Ik ben wel benieuwd wat Clijsters kan tegen SW bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:26 schreef qonmann het volgende:
Mag hopen dat Serena hetzelfde nivo blijft spelen
Zij vond zichzelf de nummer 1 van de wereld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is niks aan zo toch? SW veegt alles meters uit.
Sabine Appelmans komt terug, ik voel hetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:59 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Henin nu ook weer terug willen keren?
Je zat er maar 1 game naast, netjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog maximaal 5 games naar Bammer nu normaal gesproken, als Serena zin heeft.
Zelden kan er een complimentje af voor haar tegenstandster af als ze verliest...quote:Serena Williams is not giving Bammer the pleasure of enjoying one of the best wins of her career, stating: "Anyone could have beaten me today." The second-ranked American made loads of unforced errors and partly blamed her sore throat for the defeat.
Heerlijk hoe die bitch steeds met haar neus op de feiten wordt gedrukt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef qonmann het volgende:
De weinig sportieve Serena:
[..]
Zelden kan er een complimentje af voor haar tegenstandster af als ze verliest...
True !quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die bitch steeds met haar neus op de feiten wordt gedrukt.
Waardige nummer 1![]()
Maria en Kim, dat zijn waardige nummers 1
Loopt jouw beeld voor dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:28 schreef Ambrosius het volgende:
Kim begint voor de 4e wedstrijd op rij met een break voorsprong![]()
.
Ik zag een bal uitgaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Loopt jouw beeld voor dan?![]()
toen je dat postte was het 0-40
Bij Safina is dat niet zo apart hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:31 schreef qonmann het volgende:
De nummer 1 van de wereld met 2 dubbele fouten ..zegt niet zoveel maar wel apart..en een mooi kadootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |