Net een samenvatting van de wedstrijd van Maria tegen U. Radwanska gezien.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:11 schreef Szura het volgende:
Gewonnen met 6-4 7-5![]()
Halve finale tegen Penneta
Andere: Stosur-Cirstea
Toernooiwinst zou er best eens in kunnen zitten
Meteen een goeie waardemeter. Zou toch bijzonder sterk zijn (en veelzeggend over het vrouwentennis) moest ze dat meteen winnen.quote:Bartoli is de eerste opponente van Clijsters
Kim Clijsters speelt volgende week in Cincinnati (VS) haar eerste officiële toernooi sinds haar comeback. Maandagnacht om 1.30u Belgische tijd speelt ze in de eerste ronde tegen de Française Marion Bartoli, de nummer van twaalf van de wereld.
Bron: Sporza.
Die 16 DF vallen onder die 61 UE, maar dan nog idd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:27 schreef Szura het volgende:
Tja als je 61 onnodige fouten maakt en 16 dubbele fouten kun je het verwachten
Ik verwacht trouwens geen zege van Kim tegen Bartoli. Die is goed in vorm.quote:"Dit jaar wil ik vooral wedstrijdritme opdoen"
Dit jaar legt Clijsters zich nog geen doel op. "Als alles goed verloopt, wil ik volgend jaar weer meedraaien met de toppers van het circuit", vertelt ze.
Belga "Daar heb ik wedstrijden voor nodig. Dit jaar wil ik weer in mijn ritme komen. Een halve finale in Cincinnati komt dus wellicht nog te vroeg."
"Volgend jaar wil ik weer pieken. Ik wil meedraaien in de grote toernooien. Dat is mijn doel en dat is ook haalbaar. Ik heb daar ook niet aan getwijfeld. De voorbereiding is prima verlopen. Nu ben ik vooral blij dat ik weer een toernooi kan spelen", zegt Clijsters.
In Cincinnati sloeg Clijsters op training alvast een balletje met Svetlana Koeznetsova en Jelena Dementjeva (foto).
Inderdaad, het zou me ook verbazen. Al is Bartoli wel nogal wispelturig...quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik verwacht trouwens geen zege van Kim tegen Bartoli. Die is goed in vorm.
Ze gaat goed ja Stosur ging nog wel zo snel door in haar halve finalequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:41 schreef Szura het volgende:
De finale is nu bezig op Eurosport.
Penetta met een break voorsprong 5-3
Met EDJE![]()
![]()
Tegen Cirstea sloeg ze bijna geen fout dacht ik, voorspellen valt niet meequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:34 schreef Szura het volgende:
GSM Pennetta 6-4 6-3.
Weinig spectaculaire finale, vooral door die fouten van Stosur.
Pennetta deed gewoon wat ze moest doen
quote:BARTOLI: "IK VERWACHT EEN NEDERLAAG"
Hoe kijkt Marion Bartoli eigenlijk aan
tegen haar duel met Kim Clijsters? "Ik
ga ervan uit dat ik zal verliezen",
zegt ze in HNB en HBvL.
"Waarom? Jullie lijken te vergeten dat
ze nummer 1 van de wereld is geweest en
ze is een onvoorstelbare atlete. Laat
Kim enkele weken trainen op de 100m en
ze is top. Ik zal nooit onder de 15 se-
conden raken. Ik kan alleen hopen dat
de match aansleept en dat de adrenaline
van de comeback haar vermoeit."
Bartoli voorvoelde dat ze Clijsters zou
loten. "Ik ben nu eenmaal het meisje
met de meeste pech op de wereld."
01.00, openingswedstrijd. Volgens mij alleen via de site van Sporza (alleen te bekijken vanuit België). Later morgen maar genoeg samenvattingen op de Belg denk ik, ze openen het Journaal er zowat mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef Szura het volgende:
Weet iemand hoe laat Clijsters moet en of het ergens te zien is?
Lijkt me geen probleem eigenlijk. Twee setjes weer.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:23 schreef danusz1986 het volgende:
Vannacht tegen Schnyder! Ben benieuwd of ze de lijn kan doortrekken.
lucatrief heropredenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:14 schreef danusz1986 het volgende:
Meteen het toernooi winnen dan maar!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
Vanavond om 20:00 begint haar partij tegen Koeznetsova
Kan ook eerder of later zijn, ligt aan de partij van Venus. Kim is live op Sporza trouwensquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Szura het volgende:
Vanavond om 20:00 begint haar partij tegen Koeznetsova
Ik ben echt benieuwd hoe ze het er vanaf brengtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
Pennetta verslaat Venus in 2 sets, die is ook goed in vorm de laatste weken.
Kim dus ieder moment op de baan.
Op die foto lijkt ze best lekker. Respect voor de fotograaf en visagistequote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijken of het ergens te volgen is
Ik zat ook al te kijken ja, dat kan geen Koeznetsova zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die foto lijkt ze best lekker. Respect voor de fotograaf en visagiste
Ja, bij de finale van ik geloof LA (ATP) voor het eerst.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:23 schreef Heero87 het volgende:
Is tegenwoordig ook Marc Dehous, ex-coach van Clijsters, commentator op Eurosport?
Inderdaad, ze heeft al wel vaker goeie uitgangsposities weggegeven vandaag. Nog steeds de oude Kim dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer. Ze stond 30-0 voor, ik ga even naar beneden en ze is gebroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |