Wtfquote:Op maandag 18 mei 2009 19:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En natuurlijk begrijpen de vrouwen mijn klacht.Alleen lesbo's zullen niet 4 uur lang kunnen genieten van zo'n prachtige man.
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef L0t.. het volgende:
Johhny Depp![]()
![]()
En jij hebt zomaar zijn kloon gezien, jaloers
Communisten kan ik wel verdragen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dus communisten vallen daar ook onder? no?
Sinds 1919.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:59 schreef Salsaneck het volgende:
Sinds wanneer mogen wijven topics openen.
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:47 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben solidair met de zwakkeren. Ik accepteer dat dit subforum een speelplaats is voor de niet zo goed ontwikkelde mannen (eerder jongetjes).
quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.Zelfs de voorzitter van 50+ (waar ik tegen zat te blaten dat die gast zo heerlijk is
) herkende Depp in hem (!!!). Nee, ik lieg echt niet. Er bestaan echt goede look a likes.
Ik voel mij gezegend.
Nee, deze man is politiek bewust (mijn kleur/gezindheid = minderheid in NL) + lekker = absurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb jij jouw berichten al eens een keer teruggelezen?
Je praat als een 13-jarige breezer die net haar favoriete beroemdheid heeft gezien. O wacht, dat is ook zo
Daarnaast hoort jouw topic thuis in B&H of nog beter P&T![]()
[..]
Nee, dat was het kiesrechtquote:
stemmen misschien, dat geeft je nog geen recht om topics te openen.quote:
Fake-communist. Er hangt vast een poster van Stalin boven je bed.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
stemmen misschien, dat geeft je nog geen recht om topics te openen.
iedereen is gelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Fake-communist. Er hangt vast een poster van Stalin boven je bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Sommige mannen hebben dat effect ja, helaas zijn dit maar heeeel weinig mannen.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik weet het. Het houdt mij nog steeds bezig.Zelfs de voorzitter van 50+ (waar ik tegen zat te blaten dat die gast zo heerlijk is
) herkende Depp in hem (!!!). Nee, ik lieg echt niet. Er bestaan echt goede look a likes.
Ik voel mij gezegend.
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
iedereen is gelijkJa, moet ik nu met citaten komen uit Animal Farm of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij zijn allemaal gelijk maar wij zijn een klein beetje beter dan jullie.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu met citaten komen uit Animal Farm of zo?
Klopt (meer beeldschone vrouwen dan mannen). Prefereer jij Josh boven Johnny?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben dat effect ja, helaas zijn dit maar heeeel weinig mannen.er zijn echt zoveel meer écht mooie vrouwen dan écht mooie mannen
Ik wacht nog altijd op een Josh Holloway look-a-like
Gewoon om naar te kijken he, ik ben heel monogaam
Ben je lid van CJB?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:09 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wij zijn allemaal gelijk maar wij zijn een klein beetje beter dan jullie.
inb4
neen, ik leg me er bij neer dat een communistische staat niet werkt. het is enkel mijn eigen utopie.quote:
een boek, pikquote:Op maandag 18 mei 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
Een film met een stel varkens als serieuze bron tegen communisme gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |