Haha ja, en TS scheert een heel genre over een kam. Ik vind ook niet alle house leuk, maar een heleboel wel, ik zie het verschil dat TS aangeeft niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeuren over club/house en dan als redelijke dance artiest Milk Inc. noemen.
Iddquote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee die piepjes uit je computer zijn moeilijkquote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef _Led_ het volgende:
Rock is geen echte muziek, de muziek wordt gemaakt door die distortion-pedalen, je hoeft zelf helemaal niks te kunnen.
Ieder kind kan dat.
Ik daag je uit om even een standaard 13-in-een-dozijn nummer in elkaar te zettenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nee die piepjes uit je computer zijn moeilijk
Ik daag je uit een house nummer te noemen dat mensen over 10 jaar (hell, weken) nog kennenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik daag je uit om even een standaard 13-in-een-dozijn nummer in elkaar te zetten
Marshall Jefferson - Move Your Body. klassieker uit 1986.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik daag je uit een house nummer te noemen dat mensen over 10 jaar (hell, weken) nog kennen.
Oh, ik weet wel waarom IK hier reageer hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 17:29 schreef Yorrit het volgende:
[..]
Marshall Jefferson - Move Your Body. klassieker uit 1986.
maar ik weet niet waarom ik op je reageer.. discussie met jou hierover is toch zinloos zo dik is die plaat bij jou
Het is allebei cheezy, maar clubhouse is pompiedompiedom met n bassline, Milk Inc. en andere cheezy trance artiesten gebruikten tenminste nog melodieën die meer dan 3 verschillende toonhoogtes bevatten, en akkoorden, dat heb je in house amper....quote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Je had het niet tegen mij.... maar ik snap wel wat je ermee probeert te zeggen.... echter als producer zijnde moet ik zeggen dat house en club de simpelste kutmuziek is om te maken. Ik maak zelf eigelijk alleen trance, maar moest eens als engineer (studiotechniek doen op bestelling voor n andere artiest) opdraven voor een lokale house-DJ en ik heb in 2 uur tijd 'n track in elkaar gezet die niet voor Sidney Samson en co. onder doet.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik daag je uit om even een standaard 13-in-een-dozijn nummer in elkaar te zetten
Echt, als je dan de discussie aan wil gaan kom dan niet met je eigen wansmaak als tegenhangerquote:Op maandag 18 mei 2009 17:53 schreef NaturalBornViking het volgende:
[..]
Het is allebei cheezy, maar clubhouse is pompiedompiedom met n bassline, Milk Inc. en andere cheezy trance artiesten gebruikten tenminste nog melodieën die meer dan 3 verschillende toonhoogtes bevatten, en akkoorden, dat heb je in house amper....
Ik ben zelf meer van Cosmic Gate en DJ Scot Project, maar dat kennen veel mensen niet en is ook geen vergelijk omdat het hier (in Duitsland wel) nooit top-40 spul is geweest
Jij bedoelt dat cosmic gate wansmaak is?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt, als je dan de discussie aan wil gaan kom dan niet met je eigen wansmaak als tegenhanger
Cosmic Gate wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven. Maar Milk Inc. Ian van Dahl, Dj Scot Project en Trance in het algemeen verheffen boven club/house is als Wolter Kroes wegzetten tegen Jannes.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:12 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat cosmic gate wansmaak is?
blijft toch gewoon een goede plaat heur
Ik daag je uit uberhaupt geluid uit gitaar + distortion te krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Eens. Een paar jaar geleden vond ik veel trance leuk (Scot Project vond ik 'ok'), inmiddels weet ik gelukkig beter. Maar dat is niet waar het om gaat.quote:Cosmic Gate wil ik dan nog het voordeel van de twijfel geven. Maar Milk Inc. Ian van Dahl, Dj Scot Project en Trance in het algemeen verheffen boven club/house is als Wolter Kroes wegzetten tegen Jannes.
Ach als je trance überhaupt kutmuziek vindt dan zal je cosmic gate idd ook niet veel vinden. Het zijn voor mij echt 2 helden, zowel hun producties als hoe ze met publiek omgaan en hoe ze draaienquote:Op maandag 18 mei 2009 18:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Na een rondje Youtube krijgt Cosmic Gate ook niet meer het voordeel van de twijfel
Kijk als een bepaalde muziek je smaak niet is dan kan dat gewoon, echter zijn er hier mensen die menen dat hun muzieksmaak beter is dan de andere. Zo zou dance geen muziek zijn omdat het met behulp van een computer gemaakt zou kunnen worden. Ook zijn er mensen die vinden dat alleen mietjes naar trance luisteren, denk bijvoorbeeld aan de niet te missen zogenaamde gabbers die denken dat je een homo bent als je niet naar hardcore luistertquote:Op maandag 18 mei 2009 18:24 schreef ampburner het volgende:
[..]
Eens. Een paar jaar geleden vond ik veel trance leuk (Scot Project vond ik 'ok'), inmiddels weet ik gelukkig beter. Maar dat is niet waar het om gaat.
Het punt is: oordeel niet zo snel. Luister gewoon naar wat je zelf leuk vindt en vermaak jezelf.
Wat senor boem-dikkie zegt!quote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
't Gaat er niet om of ik het kutmuziek vind. Alles waar TS mee op de proppen komt is McDonald's muziek, hap-slik-weg-voor-de-massa-en-na-een-uur-heb-je-weer-honger-muziek. Niets mis mee, maar het draait allemaal nou niet echt mee in het Michellin-sterren circuit. (Waar overigens dus absoluut niets mee mis is)quote:Op maandag 18 mei 2009 18:35 schreef honda1990 het volgende:
Ach als je trance überhaupt kutmuziek vindt dan zal je cosmic gate idd ook niet veel vinden. Het zijn voor mij echt 2 helden, zowel hun producties als hoe ze met publiek omgaan en hoe ze draaien![]()
En in de post hierboven zeg je dus dat house (mcdonaldsmuziek) net als jannes is (mc donaldsmuziek dus) en je vergelijkt trance met wolter kroes (mc donaldsmuziek) Dan noem je trance toch mc donalds muziek toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Gaat er niet om of ik het kutmuziek vind. Alles waar TS mee op de proppen komt is McDonald's muziek, hap-slik-weg-voor-de-massa-en-na-een-uur-heb-je-weer-honger-muziek. Niets mis mee, maar het draait allemaal nou niet echt mee in het Michellin-sterren circuit. (Waar overigens dus absoluut niets mee mis is)
Het is een McChicken is beter dan een Cheeseburger discussie zoals hij nu gevoerd wordt.
Ja. En ik zeg dat er niets mis is met McDonaldsmuziek. En nu snap ik mezelf inmiddels ook niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
En in de post hierboven zeg je dus dat house (mcdonaldsmuziek) net als jannes is (mc donaldsmuziek dus) en je vergelijkt trance met wolter kroes (mc donaldsmuziek) Dan noem je trance toch mc donalds muziek toch?
Ok, het kwam hoogstens wat denigrerend over naar trance, maar misschien ben ik iets te snel op m'n muzikale teentjes getraptquote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja. En ik zeg dat er niets mis is met McDonaldsmuziek. En nu snap ik mezelf inmiddels ook niet meer
Born Slippy.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik daag je uit een house nummer te noemen dat mensen over 10 jaar (hell, weken) nog kennen.
Uhm, kabel tussen gitaar en distortion, kabel tussen distortion en versterker, versterker aan, tadaa.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik daag je uit uberhaupt geluid uit gitaar + distortion te krijgen
Mwah, ik vind Born Slippy meer techno dan house eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:02 schreef _Led_ het volgende:
Rock is geen echte muziek, de muziek wordt gemaakt door die distortion-pedalen, je hoeft zelf helemaal niks te kunnen.
Ieder kind kan dat.
Ja, grappig is ie he ?quote:
Ieder zijn smaak. Ik heb helemaal niks met club/house, maar dat wil niet meteen zeggen dat ik het geen muziek vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, grappig is ie he ?
Toch zie je vaak dat mensen die exact dat soort domme opmerkingen maken over electronische muziek zo'n opmerking opeens heel dom en kinderachtig vinden als ie over hun favoriete muziekstroming gaat, terwijl ie daar natuurlijk net zo veel (of weinig) hout snijdt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, grappig is ie he ?
Toch zie je vaak dat mensen die exact dat soort domme opmerkingen maken over electronische muziek zo'n opmerking opeens heel dom en kinderachtig vinden als ie over hun favoriete muziekstroming gaat, terwijl ie daar natuurlijk net zo veel (of weinig) hout snijdt
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Als je met een GOED argument tegen iets aankomt is HETZELFDE argument tegen iets anders niet per defintie ook goed hoor
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:38 schreef cultheld het volgende:
House was tof (tot en met 2006, toen al die housepiemeltjes die het nu van de daken schreeuwen nog naar hardstyle luisterden), maar is tegenwoordig vooral uitgemolken. Ook de feestjes zijn niet zo tof meer als in 2004/2005/2006.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |