quote:Cissé heeft geduld met geïnteresseerd Feyenoord
Sekou Cissé heeft zijn zinnen gezet op Feyenoord. De aanvaller van Roda JC heeft een goed gesprek gehad met Mario Been, toekomstig hoofdtrainer in Rotterdam-Zuid, en hoopt nog deze maand een contract te tekenen bij de Kuipbewoners. "Ik zou graag voor Feyenoord spelen", citeert AD/Sportwereld de Ivoriaans international.
Cissé zou volgens het dagblad een overstap naar FC Twente om persoonlijke redenen niet zien zitten en is bereid te wachten op Feyenoord. De club uit Enschede claimt een persoonlijk akkoord te hebben met Cissé. "We zijn er met de speler zelf uit", stelde FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. "Het gaat om een driejarig contract."
Feyenoord is druk bezig om de transfer met hulp van een externe geldschieter te financieren. De aanvaller zelf heeft naar verluidt aangegeven geduld te hebben, mits de deal niet wekenlang uitblijft. Cissé moet naar verluidt zo’n 2,5 miljoen euro kosten, een bedrag dat lager zou kunnen uitvallen indien Roda JC degradeert. Voor het salaris moet eveneens een oplossing worden gevonden.
"Ik zou graag met Been willen werken, maar dat wordt waarschijnlijk een moeilijk verhaal", vertelde Cissé eerder. "Ik heb begin deze maand met FC Twente gesproken en ook het contract gezien. Ik heb nog niet getekend. Na afloop van de nacompetitie neem ik meteen een beslissing, want ik wil met een leeg hoofd op vakantie."
Ook een vertrek uit de Eredivisie is nog altijd een optie. RC Lens, Fiorentina en Besiktas maakten hun belangstelling kenbaar. Cissé is bezig aan zijn vijfde jaar in dienst van Roda JC. Dit seizoen beleefde Cissé zijn definitieve doorbraak bij de club waarvoor hij in 31 wedstrijden negen keer doel trof. Zijn contract loopt tot 2011.
Volgens mij is dit deels te wijten aan de media, die op basis van korte uitspraken van speler of andere betrokkenen verhalen met veel interpretaties en suggesties schrijven. Een kwestie van wachten op officiële mededelingen, die waarschijnlijk één of twee dagen na de laatste wedstrijd van Roda in de play-offs wel gedaan zullen worden. Ik verwacht dat hij 'gewoon' naar Twente gaat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:15 schreef ElYefe het volgende:
Cissé is al net zo'n soap als Arnautovic.. Dan weer Feyenoord, dan weer Twente. Maar als die zo graag voor Feyenoord wil voetballen hoef ik hem niet zo nodig in een Twente shirt te zien.
[..]
Komt goed. Na de playoffs..quote:
ligt eraan man. waar baseer je het op? misschien presteert hij nu nog ff hard bij twete.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:35 schreef Fortitudo het volgende:
hoeveel geld voor arnautovic? na blessure 2 miljoen eraf denk ik. ik gok nu 9.8
Net in Studio Voetbal , hij zou al een keuring hebben gehad bij PSV.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef Mark-Hgl het volgende:
Lijkt mij ook de makkelijkste tegenstander. Celtic de leukste, met Jantje![]()
(hoewel hij dan natuurlijk al bij ons speelt)
Schijnt dat ie persoonlijk al rond is met PSV, tenminste volgens het sms' je dat Jack van Gelder gisteravond kreeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:07 schreef Mark-Hgl het volgende:
Heb ik wat gemist of had PSV ook interesse?
Geen slapende honden wakker makenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
Ik dacht dat dat ook al rond wasquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
we horen weinig meer over een mogelijke transfer van Elia, alles gaat nu over Arnautovic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |