Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te makenquote:Op maandag 18 mei 2009 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En het volspammen wordt ook niet altijd gewaardeerd, Dos.
Klopt. Het was een perfecte finale...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Prachtige finale. Rood versus Blauw-wit. De Kuip zag er prachtig uit.
niks over gehoord. ik hoorde op de heenweg in de bus dat de eerste trein met onze supporters bekogeld zou zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
'FC Twente #53 - Goed genoeg voor Feyenoord'quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Da's bullshit..quote:Op maandag 18 mei 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde dat buiten het stadion. Dat het in de pauze nog even los was gegaan tussen Twente en Feyenoord supporters, was wel aangekondigd maar vind ik dan toch wel weer raar.
quote:Twente
Supporters van FC Twente hebben zondagmiddag twee bussen compleet vernield. Dat gebeurde onderweg naar Rotterdam. Bij aankomst heeft de politie de 125 fans meteen teruggestuurd, meldde een woordvoerder zondagavond.
"Stoelen, ruiten, het dakluikje. Ze hebben alles vernield wat vernield kan worden", aldus de zegsman.
ME
Onder begeleiding van vijftien ME'ers is de groep teruggestuurd naar Enschede. Ze werden vervoerd in drie andere bussen, "omdat de voertuigen zodanig waren toegetakeld dat ze niet verder konden".
Nog niemand is aangehouden, omdat zo snel niet duidelijk werd wie zich schuldig hebben gemaakt aan vandalisme. Wel heeft de politie van alle supporters in de groep foto's gemaakt en persoonsgegevens genoteerd.
Enschede
In de binnenstad van Enschede heeft de politie vier mensen aangehouden wegens vechtpartijen en verstoring van de openbare orde.
http://www.nu.nl/algemeen(...)-teruggestuurd-.html
Ik weet niet wat de aanleiding hiervan was, had het ermee te maken dat ze te laat weggingen uit Enschede? Niet op tijd zouden komen voor de wedstrijd? Niet dat dit het natuurlijk goed maaktquote:
Dat bedoel ik, is toch te gek voor woorden. Je wilt gewoon op tijd voor zo;n finale zijn, nog een 'amstel lightquote:Op maandag 18 mei 2009 17:32 schreef Robinhoo het volgende:
Wij gingen de hele reis met zo'n 60/70 km/h.
Waren om 17.00 uur in Rotterdam, om 17.55 stond ik op me plek.
Gewoon aan de modjes van dienst vragen of de TT dan gewijzigd kan worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is het een sport hier op VBL om club topics te kapen en er dan de semi niet grappige TT van te maken![]()
Zodat het de eerste 3 pagina's daar over kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |