Ja, het begint eindelijk ergens op te lijken. Ik vind het sowieso allemaal maar een vreemde gewaarwording. Over een maand ben ik alweer halverwege.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
tnx troel (vandaar dat ik nooit reageerde op je pica's)
Da's al heel wat kind he?
Ik gok op een kindjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef Lijnloos het volgende:
Oeh mooie foto's!!! Wij mogen onze frummel volgende week op de foto laten zetten... Eens zien of er echt een garnaaltje in mij zit
goedemorgenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef Brighteyes het volgende:
Bij onze beide babies was het vrij duidelijk te zien idd, maar je kan je gyn ook vragen je even te waarschuwen, dan kan je op dat moment even je ogen dicht doen.
BJ, wat ik wilde vragen, hoe is het nu met eten enzo? Of is je misselijkheid nu genoeg om je verder niet al te druk om eten te maken? Merk je dat je al meer honger krijgt bijvoorbeeld? Hoeft niet hoor, maar ik moest er ineens aan denken.
Ik heb me de afgelopen 2 weken heel braaf gedragen en zo vaak mogelijk de fiets gepakt enzo, want ik moet as vrijdag weer en ik wilde er toch voor zorgen dat ik dan niet veel aangekomen was, die truttebol van de vorige keer blijft maar in mijn hoofd spoken.![]()
Logisch dat dat prioriteit heeft, en zolang je dan geen marsen oid gaat eten zal het allemaal met het extra gewicht en kcal intake wel meevallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 06:43 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
goedemorgen
ik ben de laatste week zo beroerd geweest dat ik juist alleen maar meer ben gaan eten om me maar wat minder misselijk te voelen....
op dit moment heeft dat wel ff prioriteit.. probeer wel een beetje rekening te houden met wat ik dan eet, maar dat misselijke gevoel is wel heel erg....
nu om 5:25 een halve banaan en een glas vruchtensap gehad, toen nog een half uurtje geslapen en een uurtje later brinta met andere helft banaan.. en dan maar afwachten hoe snel de misselijkheid zakt...
(en of die dan wegblijft of halverwege de ochtend weer terug komt...)
van8 weer slecht geslapen
mooie echo's hier dames!! mooi om te zien...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:35 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, toen ik wél sliep droomde ik dat er op de echo alleen een rubber laars te zien was.
Ik loop ook hele dagen op mijn Birkies (Papillon). Veters strikken wil nie meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb trouwens over nagellak gedroomd.
Ik draag vrijwel alleen mijn bircks op het moment en ik heb tegen F gezegd dat hij als hij terug is van vakantie mijn nagels moet lakken, maar ik moet dus eerst nog lak halen.
Vannacht kon ik uit wel 30 kleuren kiezen, maar dat wat ik wilde zat er uiteraard niet tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |