abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69152847
Vorige week vrijdag was het weer zover. De internetverbinding thuis was weer zeer matig. Nadat ik eerste alles bekeek of het aan mij lag belde ik KPN eens op.

Eerst door het gezeik van hun menu heen om vervolgens iemand aan de lijn te krijgen. Ze merken ook dat mijn modem steeds wegvalt. Het zijn kleine momenten maar het valt gewoon uit. Ze konden het vanuit centrale niet oplossen. Een monteur kan langskomen, zei de dame aan de telefoon. Uitstekend en meteen maar een afspraak gemaakt. De afspraak staat gepland voor dinsdag 19 mei tussen 10 en 12 uur.

Indien er wijzigingen zijn zullen we u op uw mobiele telefoon bellen. Ik wordt dus net door mjin broertje gebeld vanuit huis dat de monteur belde. Hij was in de buurt en kon nu wel langskomen. Mijn broertje is niet vaak thuis en is ook dus niet op de hoogte van het probleem. Hij belt mij op of ik iets wist van een afspraak met KPN. Ik zeg ja maar dat is morgen. Hij zegt nee de monteur is in de buurt en wil nu komen.

Dus vanaf werk kpn maar bellen en vragen hoe het zit. Ze zien dus een afspraak staan voor dinsdag 19mei maar niks over maandag en monteur.

Mijn broertje kan niet blijven door zijn eigen verplichtingen en ik kan niet zo snel naar huis om daar te zijn en overigens wil ik het niet eens.

klacht: KPN kan zich niet aan afspraken houden
subklacht: slechte menu van kpn helpdesk
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 18 mei 2009 @ 15:29:44 #2
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69152901
Wat een verhaal
  maandag 18 mei 2009 @ 15:29:52 #3
253812 Yvar
Snoooooop
pi_69152903
Waarom laat je je mobiele telefoon thuis liggen dan?
http://yvar02.mybrute.com - Beat me.... if you can!
pi_69152920
maar komen ze morgen wel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_69152940
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Yvar het volgende:
Waarom laat je je mobiele telefoon thuis liggen dan?
kpn belde naar de vaste telefoon. mijn broertje belde vervolgens naar mijn mobiel. kpn komt afspraken niet na en belt ook niet naar het juiste nummer.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 18 mei 2009 @ 15:31:38 #6
79870 Prepzzz
I'm with stupid /\
pi_69152950
Je klacht is dat ze te snel komen?
pi_69152960
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Beach het volgende:
maar komen ze morgen wel
ja ze komen morgen tussen 10 en 12 zoals afgesproken maar een of andere monteur dacht handige sjonnie te zijn om nu langs te komen omdat hij toevallig in de buurt was.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:32:41 #8
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69152982
TJ werkt er toch?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69152984
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Prepzzz het volgende:
Je klacht is dat ze te snel komen?
mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:32:46 #10
168121 retuow82
Het is friet!
pi_69152987
Klagen over een aangeboden service waardoor je probleem sneller verholpen had kunnen zijn
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  maandag 18 mei 2009 @ 15:33:12 #11
253812 Yvar
Snoooooop
pi_69153003
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
...Indien er wijzigingen zijn zullen we u op uw mobiele telefoon bellen...
Wat is dit dan?
http://yvar02.mybrute.com - Beat me.... if you can!
pi_69153005
Jullie hebben gewoon een afspraak voor morgen, maar de monteur is vandaag dus toevallig in de buurt en heeft tijd over. Hij belt netjes op om te vragen of het kan, omdat het jullie dan beiden gunstig uitkomt. Jij en je broertje reageren hysterisch en gaan meteen van het ergste uit.

Goed samen gevat of niet?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_69153009
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef donroyco het volgende:
TJ werkt er toch?
als ik hem aan de lijn had gekregen was het helemaal een pretje geworden.
pi_69153026
this ook nooit goed he
  maandag 18 mei 2009 @ 15:34:32 #15
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69153054
Wat is het probleem?

Je zegt:
quote:
Hij was in de buurt en kon nu wel langskomen.
Dan zegt je broertje: 'het komt vandaag niet uit, hou maar gewoon de afspraak van morgen aan'
Monteur: 'oké. Het was maar een idee, om u eerder te kunnen helpen. als het niet schikt, tot morgen dan maar'

Klaar.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_69153072
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Darkomen het volgende:
this ook nooit goed he
Inderdaad, ik kan hier met de beste wil echt geen terechte klacht in ontdekken.
pi_69153079
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
Jullie hebben gewoon een afspraak voor morgen, maar de monteur is vandaag dus toevallig in de buurt en heeft tijd over. Hij belt netjes op om te vragen of het kan, omdat het jullie dan beiden gunstig uitkomt. Jij en je broertje reageren hysterisch en gaan meteen van het ergste uit.

Goed samen gevat of niet?
nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKEN
pi_69153104
Kneus, is een bedrijf flexibel en proberen ze dus je klacht een dag eerder op te lossen is het ook niet goed!

Hoop dat de monteur morgen een probleem heeft met zijn auto en niet kan komen!
pi_69153123
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Yvar het volgende:

[..]

Wat is dit dan?
dat was de afspraak maar kpn belde dus naar de vaste nummer in plaats van mijn mobiele nummer.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:37:23 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_69153153
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.
Gast, je afspraak staat voor dinsdag. De monteur is in de buurt en heeft wat tijd over om er direct naar te kijken. DUS een dag eerder dan gepland.
Het kan namelijk zijn dat er WEL iemand thuis is..
Het is een optie, het is niet verplicht.

Hence: slechte klacht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_69153165
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kneus, is een bedrijf flexibel en proberen ze dus je klacht een dag eerder op te lossen is het ook niet goed!

Hoop dat de monteur morgen een probleem heeft met zijn auto en niet kan komen!
kneus, moet er wel iemand thuis zijn om die monteur te ontvangen. broertje was thuis om zijn tas te pakken en verder te gaan en ik moet tot 5 uur werken.

indien ze maandag konden hadden ze dat vrijdag tegen mij moeten zeggen en kon ik dat met werk regelen en was ik thuis.
pi_69153214
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKEN
OHNOES HIJ HEEFT HET VERKEERDE NUMMER GENOMEN!!!111

Hij heeft momenteel tijd over en hij vraagt ook netjes of die afspraak nu kan (dus je hebt wel de mogelijkheid om te zeggen dat het je niet uit komt). Ik hoop nu echt dat hij morgen net langs komt als je ff op het toilet zit

Ik val mensen niet snel mondeling aan, maar jij bent met superstip verreweg de grootste zeiksnor die ik de afgelopen tijd heb gezien.
pi_69153248
Wat een onzin. Hij belt vantevoren toch netjes (wel op het verkeerde nummer though) om te vragen of het uitkomt dat 'ie eerder komt omdat ie in de buurt is. Je zou blij moeten zijn.. En als ie morgen komt, wat is dan je probleem?

oh, en gefeliciteerd met de lakers!
pi_69153277
misschien had hij wel een hele rit achter zijn kiezen...en toevallig bij jou in de buurt was...dan is het toch het proberen waard...NIKS MIS MEE!
pi_69153327
hij belt niet om te vragen of het nu uitkomt. nee hij belt en zegt ik ben onderweg, zonder te vragen of het schikt of niet.

overigens ben ik blij dat mijn contract tot slechts eind juli loopt. ik wil echt af van kpn en hun gezeik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')