kpn belde naar de vaste telefoon. mijn broertje belde vervolgens naar mijn mobiel. kpn komt afspraken niet na en belt ook niet naar het juiste nummer.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:29 schreef Yvar het volgende:
Waarom laat je je mobiele telefoon thuis liggen dan?
ja ze komen morgen tussen 10 en 12 zoals afgesproken maar een of andere monteur dacht handige sjonnie te zijn om nu langs te komen omdat hij toevallig in de buurt was.quote:
mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.quote:
Wat is dit dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
...Indien er wijzigingen zijn zullen we u op uw mobiele telefoon bellen...
als ik hem aan de lijn had gekregen was het helemaal een pretje geworden.quote:
Dan zegt je broertje: 'het komt vandaag niet uit, hou maar gewoon de afspraak van morgen aan'quote:Hij was in de buurt en kon nu wel langskomen.
Inderdaad, ik kan hier met de beste wil echt geen terechte klacht in ontdekken.quote:
nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKENquote:Op maandag 18 mei 2009 15:33 schreef Trannellius het volgende:
Jullie hebben gewoon een afspraak voor morgen, maar de monteur is vandaag dus toevallig in de buurt en heeft tijd over. Hij belt netjes op om te vragen of het kan, omdat het jullie dan beiden gunstig uitkomt. Jij en je broertje reageren hysterisch en gaan meteen van het ergste uit.
Goed samen gevat of niet?
dat was de afspraak maar kpn belde dus naar de vaste nummer in plaats van mijn mobiele nummer.quote:
Gast, je afspraak staat voor dinsdag. De monteur is in de buurt en heeft wat tijd over om er direct naar te kijken. DUS een dag eerder dan gepland.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:32 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mijn klacht is dat ze komen op een NIET afgesproken tijdstip.
kneus, moet er wel iemand thuis zijn om die monteur te ontvangen. broertje was thuis om zijn tas te pakken en verder te gaan en ik moet tot 5 uur werken.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kneus, is een bedrijf flexibel en proberen ze dus je klacht een dag eerder op te lossen is het ook niet goed!
Hoop dat de monteur morgen een probleem heeft met zijn auto en niet kan komen!
OHNOES HIJ HEEFT HET VERKEERDE NUMMER GENOMEN!!!111quote:Op maandag 18 mei 2009 15:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nee slecht samengevat. de monteur belde en stelde zich wel netjes voor als de monteur van kpn en zegt ik ben er binnen 10minuten. ik was in de buurt dus kan die afspraak, die voor morgen staat, nu wel. zonder ook maar te vragen of het mij gunstig uitkomt. tevens belde de monteur naar de vaste nummer en niet naar mijn mobiel ZOALS AFGESPROKEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |