Tuurlijk, een suggestie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je toch zo ijverig bezig bent, verander dan meteen de TT van het Wijnaldum topic even. Die van Arnautovic heb je een tijd geleden namelijk al terug veranderd terwijl die wel origineel was.
Uit het oog, uit het hart?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:42 schreef MaxPower het volgende:
Tja nu hoeft het van mij ook niet meer.
Ze reageren verdacht veel op elkaar en ze zijn bijna alleen tegelijkertijd online. Als het kloons zijn kan er net zo goed een account verwijderd worden imo. Dat scheelt weer een hoop onzin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
Waarom.. ze doen niks verkeerd..
Misschien dat in bepaalde topics het niveau wat normaler kan blijven. Ik snap wel dat mods geen accounts mogen verwijderen omdat ze niets verkeerd hebben gedaan. Maar jullie moeten toch ook snappen dat sommige users alleen maar afbreuk doen aan het niveau in VBL door totaal onrealistisch gebrabbel. Dat is incidenteel niet zo erg maar wanneer dit blijft duren wordt dit erg vervelend. Het liefst zou ik zien dat jullie Barca gewoon bannen voor een half jaar. Maar ik snap ook wel dat zoiets niet gaat als jullie je aan de regels moet houden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
Als het al kloons zijn, dan is een check niet nodig omdat ze niks verkeerd doen en klonen is verder niet verboden. Dus er zal dan ook geen verwijderd worden.
En de -jouw ogen- onzin neemt echt niet af als je iemand een kloon afpakt hoor.
Waarom dan hier toch vragen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef toma het volgende:
Maar ik snap ook wel dat zoiets niet gaat als jullie je aan de regels moet houden.
je zegt het goed: hij doet niets verkeerd... gewoon negeren als het je niet bevalt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Barca verneukt het Ajaxtopic al een tijdje met zn onzin. Hij doet niks verkeerd maar ik vind het storender dan af en toe een troll van een user als Ajax heeft verloren.
Het irriteren van andere users door totaal onrealistische discussies te starten waardoor het topic op een verkeerd spoor terecht komt. Het gevolg hiervan is dat het niveau daalt tot een minimum omdat andere users er geïrriteerd op reageren. Hij heeft bijna nog nooit een fatsoenlijke bijdrage geleverd aan een topic.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef sjimz het volgende:
bannen op basis van wat?
ja ik ook. Maar ik ben van mening dat je problemen bij de oorzaak aan moet pakken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef sjimz het volgende:
ik vind de reacties op zijn posts onderhand erger dan zijn eigen posts.
Die oorzaak doet niets fout, dus kan je het alleen maar negeren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:29 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar ik ben van mening dat je problemen bij de oorzaak aan moet pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |