er zou ook niet door de regie gemanipuleerd en gescript wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.

Je 24 uur volvreten-, -roken en -zuipen. O nee, dat was weer een slinks plan van de intens gemene redactie om die arme Marielin erin te luizen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline heeft hele zware opdrachten gehad hoor: pannenkoeken bakken, kaneel eten etc.

die is op nowlive bepaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
waar komt die nieuwe opdracht dan vandaan? met die achterlijke ultieme challenge?

Waar bestaat dat eerlijke en transparante dan uit???quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.

Ze hebben veel geluk gehad. De roetaanslag van de fik is achtergebleven op de gezichten. Nu zijn ze zuurstof aan het happen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Net te laat ingeschakeld.
Wist ik veel dat ik ook streams op mijn werk heb.
Doden? Gewonden? Beverwijk?

Klopt ,had ook gehoopt dat iedereen het even zwaar zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
En terecht.
Maar dit is iets wat we in alle RLS zien.
en de volgende waarschijnlijk ook weer , andere poppetjes zelfde script.
En dat is eigenlijk jammer er zou eerlijk spel gespeeld worden, maar dat wordt het niet.

Misschien kun je het beter laten bij verhaspeld Nederlands.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |