er zou ook niet door de regie gemanipuleerd en gescript wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.
Je 24 uur volvreten-, -roken en -zuipen. O nee, dat was weer een slinks plan van de intens gemene redactie om die arme Marielin erin te luizen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eline heeft hele zware opdrachten gehad hoor: pannenkoeken bakken, kaneel eten etc.
die is op nowlive bepaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
waar komt die nieuwe opdracht dan vandaan? met die achterlijke ultieme challenge?
Waar bestaat dat eerlijke en transparante dan uit???quote:Op maandag 18 mei 2009 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho!!!! Het zou eerlijk en transparant NAAR DE KIJKER TOE zijn. En dat is het wmb ook voor een groot deel. Er is nooit gezegd dat het spel in de bunker zelf eerlijk zou zijn.
Ze hebben veel geluk gehad. De roetaanslag van de fik is achtergebleven op de gezichten. Nu zijn ze zuurstof aan het happen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Net te laat ingeschakeld.
Wist ik veel dat ik ook streams op mijn werk heb.
Doden? Gewonden? Beverwijk?
Klopt ,had ook gehoopt dat iedereen het even zwaar zou krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
En terecht.
Maar dit is iets wat we in alle RLS zien.
en de volgende waarschijnlijk ook weer , andere poppetjes zelfde script.
En dat is eigenlijk jammer er zou eerlijk spel gespeeld worden, maar dat wordt het niet.
Misschien kun je het beter laten bij verhaspeld Nederlands.quote:
Heeft er geen poll over gestaan op de site dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:01 schreef Danny het volgende:
[..]
waar komt die nieuwe opdracht dan vandaan? met die achterlijke ultieme challenge?
dat was een opdracht die FOK! zelf heeft aangedragen en die toevallig bij marielin uitkwam omdat die op dat moment de geheim agent was.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Je 24 uur volvreten-, -roken en -zuipen. O nee, dat was weer een slinks plan van de intens gemene redactie om die arme Marielin erin te luizen.
Ze mocht 24 uur lang alle luxe kiezen de ze wilde, veel eten, ontbijt met champagne, patat met hamburgers, flessen frisdrank, zoveel roken als ze wilde, al haar kleren uit de koffer, extra fanmail, snoep, koek, koffie, shampoo, toillettas, joint, drank, make up, pincet etc.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef shih-tzu het volgende:
Hallo beste mensen ik kijk pas sinds Zaterdagavond, vindt het niet echt spectaculair.
Eindelijk dat logo in de hens, dat heeft lang geduurd.
Kan iemand mij vertellen welke luxe Marielin heeft gehad,dat heb ik even gemist.
Juist, en nu wordt Eline er steeds op afgerekend, maar die zou ook wel volop meedoen aan de uitdagingen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt ,had ook gehoopt dat iedereen het even zwaar zou krijgen.
Daarom was ik voor afschaffen van de dagduels in deze fase.
Gewoon alle 4 iets doen en niet de een beschuiten eten en de ander vieze beesten.
nee, er zal wel een poll komen waar je kunt kiezen en gezien het aantal marielinhaters is groot zat om te voorspellen dat de zwaarste opdracht het zal gaan worden. Die zal dus wel de laatste 5 dagen in de isoleer zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Heeft er geen poll over gestaan op de site dan?
Je gaat er toch niet van uit dat zei de enige is die een ultimate challenge moet doen?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een opdracht die FOK! zelf heeft aangedragen en die toevallig bij marielin uitkwam omdat die op dat moment de geheim agent was.
Maar jij vindt het dus normaal dat Marielin opeens een ultieme challenge moet gaan doen en de anderen niet?
Ik heb namelijk geen idee waar die onzin vandaan komt.
Ben ook benieuwd wat ze kan winnen maar alsnog niet krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |