quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef Spooky4u het volgende:
ff, rustig aan met je Go. ik moet nog ff koffie halen jah
quote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef foon het volgende:
is ook zo ,copycat, maar kan hier gewoon niet wegkomen...ut is zooooooooo spannend,kzit met mijn broek vol..geen tijd voor de plee snap je...hahaha
ze zitten toch binnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef Kaat38 het volgende:
Kom net weer binnenvallen, hoor ik nu niet meer naar binnen? Dan wordt het dodelijk saai! Ben ik volkomen niet mee eens. Geef ze alsjeblieft wat opdrachten binnen, ik kan die steeg niet meer zien!
Anderen mee eens?
Je gaat er van uit dat Marielin ook zelf die opdracht gaat krijgen. Maar dat is toch nergens gezegd ? Ze moest een lijstje maken, meer staat er niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef Danny het volgende:
[..]
nou, ze heeft drie uur in een plas druppelend ijswater gelegen, 24 uur in de isolatie gezeten (waarvan 8 in d'r eentje) etc. Ze heeft de zwaarste opdrachten gehad van iedereen daar. Dus OF ze gaan d'r nog meer treiteren, OF het is de opdracht die ze voor de finale moeten doen (wat lomp zou zijn want dan bedenkt zij iets heel zwaars en Eline komt dan met dat ze een uur niet aan d'r haar mag frunniken), OF ze beloven haar weer vanalles als beloning en leveren niet.
Komt ook totaal out of the blue volgens mij dit?
preciesquote:Op maandag 18 mei 2009 13:53 schreef blomst het volgende:
Ik had liever gezien dat Jeroen eens een echte uitdaging zou krijgen.
Voor zichzelf. Dat las ze later voor.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je gaat er van uit dat Marielin ook zelf die opdracht gaat krijgen. Maar dat is toch nergens gezegd ? Ze moest een lijstje maken, meer staat er niet.
Het maakt niet uit, 't zal haar alleen maar meer populair maken bij degenen die haar wél mogen. Ze wordt zo vanzelf winnaar van de Bunkerquote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel te zeggen dat het op deze manier makkelijk scoren is van de Marielin 'haters'.
De redactie plaatst daarop een poll waarvan de uitslag dan bij voorbaat al vast staat.
Als je 5 polls zou plaatsen per overlever en dan Ja of Nee zou het een ander verhaal zijn geweest.
Mij ook een bakkie. En de fik er in. Nee niet in de koffie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |