Echt tof komt het nou ook weer niet over.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?
ik zeg niet dat je het meteen verwacht of perse wilt, maar je gedachtes dwalen af als ze je thuis uitnodigt
Hoezo? waar maken jullie je druk om...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Tja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet heus wel hoe dat werkt hoor en ik heb ook niet gelijk de behoefte mijn pielemuis in iemand te duwen als ik na het zoenen nog bij iemand thuis mag komen. Als ik dan zou iets naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen dan zou ik denken 'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mij
Maar ik spreek dus niet uit ervaring
Alsof het zo moeilijk is om iemand te vinden om te neuken...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ook dat, maar er zijn ook genoeg mannen die hun zwiepertje alleen maar voor het plassen gebruiken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Er zijn net zo goed vrouwen die hun kut achterna lopen.
Wantrouwen, niet echt een goede basisquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nogquote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Als ik bij een meisje thuis kom denk ik daar aan, klaar!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof? Wel eerlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Ik heb in gedachten al honderdduizenden vrouwen geneukt, wil dat dan zeggen dat ik mijn lul achterna loop?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.
Elke keer als je met iemand even mee naar huis gaat of als jij iemand mee naar jou neemt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!
Dat gebeurd zelfs bij mij
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.
Elke man die ik daar prive over spreek zegt overigens hetzelfde. Maar op fok proberen mannen altijd zo politiek correct de ridder uit te hangen.
"Nee hoor, ik ben niet zo."
"Het gaat mij om het innerlijk"
"Ik ben dol op kleine tieten"
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nog)
Maar het komt wel wat raar over wat jij zegt.Dat hij wil neuken is toch niet zo'n probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |