Echt tof komt het nou ook weer niet over.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar die gedachte gaat dus niet door jouw hoofd?
ik zeg niet dat je het meteen verwacht of perse wilt, maar je gedachtes dwalen af als ze je thuis uitnodigt
Hoezo? waar maken jullie je druk om...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Tja, ik heb precies hetzelfde. Ik weet heus wel hoe dat werkt hoor en ik heb ook niet gelijk de behoefte mijn pielemuis in iemand te duwen als ik na het zoenen nog bij iemand thuis mag komen. Als ik dan zou iets naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen dan zou ik denken 'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer over jezelf zegt dan over diegene die het zegt![]()
[..]
Zie de post van djayzz bovenaan de pagina
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik word zelden gevraagd mee naar huis te gaan. dat zegt misschien meer over mij
Maar ik spreek dus niet uit ervaring
Alsof het zo moeilijk is om iemand te vinden om te neuken...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ook dat, maar er zijn ook genoeg mannen die hun zwiepertje alleen maar voor het plassen gebruiken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Er zijn net zo goed vrouwen die hun kut achterna lopen.
Wantrouwen, niet echt een goede basisquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Hoezo? waar maken jullie je druk om...
en degene die hier roepen, dan ga ik meteen naar huis, MY ASS![]()
(of je wilde alleen maar neuken en denkt, tsjah dan maar naar huis)
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nogquote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vertrouw een man niet die zegt dat ie daar geen bijgedachte bij heeft
Als ik bij een meisje thuis kom denk ik daar aan, klaar!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof? Wel eerlijkquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
Echt tof komt het nou ook weer niet over.
Ik heb in gedachten al honderdduizenden vrouwen geneukt, wil dat dan zeggen dat ik mijn lul achterna loop?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat soort dingen zegt meer over hoe jij naar mannen kijkt vind ik.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
'O ja, jij denkt dat ik er zo eentje ben, nou niet, maar als jij denkt dat ik er zo eentje ben laat het ook maar zitten ook'.
Elke keer als je met iemand even mee naar huis gaat of als jij iemand mee naar jou neemt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op het moment dat jij dus meegevraagd wordt naar iemands huis, zal dat echt wel in je gedachten rondgaan!
Dat gebeurd zelfs bij mij
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.
Elke man die ik daar prive over spreek zegt overigens hetzelfde. Maar op fok proberen mannen altijd zo politiek correct de ridder uit te hangen.
"Nee hoor, ik ben niet zo."
"Het gaat mij om het innerlijk"
"Ik ben dol op kleine tieten"
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb al bijgedachten als een vrouw zegt voor me te gaan koken (tot nu klopt dat namelijk nog)
Maar het komt wel wat raar over wat jij zegt.Dat hij wil neuken is toch niet zo'n probleem?
Dan maar liever hier hypocriet worden genoemd en in het echt een heer dan andersomquote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Serieus, doe niet zo hypocriet. Mannen denken gewoon heel vaak aan sex en daar is niks mis mee. En bij elke vrouw maken ze die afweging. Niks mis mee.
Elke man die ik daar prive over spreek zegt overigens hetzelfde. Maar op fok proberen mannen altijd zo politiek correct de ridder uit te hangen.
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'keur' ook wel elke man of ik daar seks mee zou willen hebben. Hoe het contact dan ook is. Ben ik nu een slet?
Dat heeft niks met hypocriet te maken, ja mannen zullen best overdacht hebben of ze je zouden kunnen doen. Wil nog niet zeggen dat ze dat ook meteen willen. Het is gewoon zo'n ding wat je niet zegt omdat het meer aangeeft hoe jou perspectie over mannen is en het een beetje wantrouwend overkomt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar als het na een leuke date is ofzo..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Elke keer als je met iemand even mee naar huis gaat of als jij iemand mee naar jou neemt?
Heb ik bij de meesten totaal geen last van.
Daar zit je al in de friendszone, daar gaat dit toch niet om? dit gaat om datenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?
En wat voor 1quote:
Hoewel ik het met je eens ben, is dit een argument wat je als man niet kan winnen. Een beetje zoals "je bent homo en als je het ontkent zit je in de ontkenningsfase"quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
De ex voor mijn huidige ex zat ook vijf jaar in die zone. Het is geen zwart gat, eenmaal erin wil niet zeggen dat ze daar nooit meer uit kunnen komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zit je al in de friendszone, daar gaat dit toch niet om? dit gaat om daten
Maar jij voelt je beledigt als een vrouw dat wel denkt?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:47 schreef S95Sedan het volgende:
Wil nog niet zeggen dat ze dat ook meteen willen.
Wil jij mij niet neuken!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Ik hoef ook niet elke vrouw te neuken die ik tegenkom. Politiek correct of niet heeft daar toch niks mee te maken? Ik heb eerder het idee dat vrouwen zich beledigd voelen als de man niet wil. Tenminste, zoals ik het nu van Rip oa lees.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'keur' ook wel elke man of ik daar seks mee zou willen hebben. Hoe het contact dan ook is. Ben ik nu een slet?
Datz eg ik ook niet. Maar als ik gezoend heb met een man en hij wil met me mee naar huis, dan wil ie dat heus welquote:Op maandag 18 mei 2009 10:48 schreef dawg het volgende:
Ik hoef ook niet elke vrouw te neuken die ik tegenkom. Politiek correct of niet heeft daar toch niks mee te maken? Ik heb eerder het idee dat vrouwen zich beledigd voelen als de man niet wil. Tenminste, zoals ik het nu van Rip oa lees.
vertel het eens Sedanquote:
dat was niet echt het punt van mijn post, maar nu begrijp ik wel beter jouw gedachtes daarinquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ex voor mijn huidige ex zat ook vijf jaar in die zone. Het is geen zwart gat, eenmaal erin wil niet zeggen dat ze daar nooit meer uit kunnen komen.
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 2x in de week de vraag of ik bij iemand wil blijven eten en dan kookt zij voor mij. Daar krijg ik geen bijgedachten van. Ik vraag me dan af of jullie wel veel gewone vriendinnen in je omgeving hebt of voornamelijk vrienden?
Nee maar bepaalde dingen hoef ik gewoon niet te weten. En denken is wat anders als meteen uitspreken.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Maar jij voelt je beledigt als een vrouw dat wel denkt?
sorry hoor, maar dat zij zo denkt dat accepteer je toch gewoon? of jij nou wel of niet zo bent maakt geen verschil, zo goed kennen jullie elkaar op dat moment waarschijnlijk nog niet...
maar zegt dat ook dat je meteen sex verwacht? nee toch...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik ben het eens met ripley!
mannen maken idd bijna altijd een afweging!
wel of niet mee naar bed
PS. ik zeg dit niet alleen omdat je me nog mee naar de dierentuin moet nemen
Dan zal ik je maar niet uitnodigen bij mij thuis.. Eten staat bij mij niet gelijk aan seksquote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.
Het is zo vaak voor gekomen dat ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat dit de vrouwelijke variant op "neuken?" is
Ja, maar ik weet bij wie dat een standaard vraag is en bij wie niet. En als dat ineens uit het niets komt dan is dat vreemd ja, maar dat geldt vrijwel altijd als iemand zich ineens heel anders naar je toe doet dan normaal.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:51 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb meer vriendinnen dan vrienden eigenlijk. Als die mij ineens uitnodigen om bij hun te gaan eten (alleen dus en dat dat het doel van de uitnodiging is) is dat tot nog toe altijd met bijbedoelingen geweest. Uit eten enzo is wat anders.
Het is zo vaak voor gekomen dat ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat dit de vrouwelijke variant op "neuken?" is
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef Ripley het volgende:
En ik ben dan duidelijk, zodat de spanning er af is of het gaat gebeuren en je gewoon andere lol kunt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |